er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

sjonge jonge jonge…ik moet zo wel gaan werken hoor!!!

Maar uhhh DIT klinkt als een naderende gebeurtenis! Hoe is je temperatuur nu?

je zit vast bij mams nu he?

ik sms je straks wel ff troel

zet ;m op, ben bere trots op je

ik ga zo werken doei

@merel33 wrote:

flinke sex met zo’n zere onderkant? :shock: :thumbdown: :naughty: vergeet het maar

ik heb het zo ontzettend heet (warm dus) en lichte verhoging.en weer weeen om het half uur…deze golven door mijn buik heen dus anders dan anders…echt pijn doen ze niet,maar het voeld gewoon heel anders…ik kan het eigelijk niet uitleggen…

Hey Diaan, hebben ze hier iets over gezegd i.c.m. je kokkeninfectie?

Ik zou iif wel even met iemand contact opnemen i.v.m. die verhoging een infectie kun je er nu niet bij hebben lijkt me :hug:

Verder duim ik dat dit nu toch echt het echte werk is, :pray:

zit je lekker koffie te drinken bij je moeder?..

iedereen hier denkt dat je druk aan het puffen bent :lol: :lol:

nog even meis… nog even :dance:

nou meid hoe is het er nu mee???

je weet ons wel in spanning te houden!!!

zullen we afspreken dat je gewoon elk kwartier komt melden :angel: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@kimmetje23 wrote:

nou meid hoe is het er nu mee???

je weet ons wel in spanning te houden!!!

zullen we afspreken dat je gewoon elk kwartier komt melden :angel: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

elk kwartier? :shock: denken jullie dat ik niks beters te doen heb? bv slapen ,koffie leuten ,huishouden en boodschapjes halen? :mrgreen:

ik heb mijn temp vanmorgen niet opgenomen omdat er ook geen aanleiding tot was…heb het nog wel een beetje warm,maar heb niet het idee koorts te hebben hoor :naughty:

verder is er niks aan de hand sorry…de beeb is ontzettend druk vandaag

@colle wrote:

zit je lekker koffie te drinken bij je moeder?..

iedereen hier denkt dat je druk aan het puffen bent :lol: :lol:

nog even meis… nog even :dance:

ik beloof (zweer) dat als ik echt serieus aan de slag ga ik jullie dat hier laat weten…!!! dus geen verassings bub hier… :mrgreen: deal?

minstens om het uur :lol: want wij willen het wel van dichtbij meemaken hoor :wink: :inlove:

hoe gaat het eigenlijk met je poezenbende?

uuhh nou dan beginnen je berichtjes maar met

@ koffie drinken bij…

@ben slapen

@ ben naar de winkel

@ ben op het forum

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en wbt de koorts meid hou het lekker in de gaten, en ga nog even onder de wol! kan je ook nog even bij komenb van de nachtelijke uurtjes…hoe is het nu met je kies dan??? tandarts al gebeld

@chipie wrote:

minstens om het uur :lol: want wij willen het wel van dichtbij meemaken hoor :wink: :inlove:

ik zal proberen er aan te denken hahahaha…

met de poezenbende ja goed hoor…mijn ragdoll dame is alweer krols terwijl ze er net een anderhalve week vanaf was :roll: het is dus nu ff een huis vol hormoontjes.aankomend voorjaar doen we pas weer een nestje met haar dus ze moet zich maar even inhouden hoor :naughty: de rest van de katten doen het ook goed…

ohw kimmetje ?

@ ben op het forum…

wat de kies betreft heb ik pech…de tandarts heeft een vrije dag… :thumbdown: op dit moment voel ik geen kiespijn,maar die zal vanavond wel weer beginnen te zeuren

@merel33 wrote:

@chipie wrote:

ik zal proberen er aan te denken hahahaha…

ohw kimmetje ?

@ ben op het forum…

:thumbup: :thumbup: :mrgreen: :mrgreen:

@merel33 wrote:
wat de kies betreft heb ik pech..de tandarts heeft een vrije dag.. :thumbdown: op dit moment voel ik geen kiespijn,maar die zal vanavond wel weer beginnen te zeuren
het zit je ook niet mee hé...anders neem straks tegen het begin van de avond een paracetamol en voor dat je gaat slapen...misschien verlicht het de pijn wat :hug:

@was aan het gamen :mrgreen:

en beeb probeert zich een weg naar buiten te worstelen… :mrgreen:

hahaha, ja dat doen ze hé …naar buiten wurmen

is er al weer een uur voorbij? :mrgreen:

@heb het laatste uur op de toilet gezeten !! nu voldoende info?

als ik nu niet meer leeg ben dan weet ik het ook niet meer. :roll: ik kan al weken bijna niet en vandaag ga ik compleet leeg…iets te veel detail he hahahahahaha

@merel33 wrote:

als ik nu niet meer leeg ben dan weet ik het ook niet meer. :roll: ik kan al weken bijna niet en vandaag ga ik compleet leeg…iets te veel detail he hahahahahaha

ja beebje moet plaats maken om straks naar beneden te glijden :wink: :mrgreen:

@chipie wrote:

@merel33 wrote:

hebben jullie dit ook gehad? :think:

Dat is wel iets wat vak gebeurt net voor een bevalling :mrgreen: :pray:

@Kes wrote:

Dat is wel iets wat vak gebeurt net voor een bevalling :mrgreen: :pray:

inderdaad :wink: :pray: :pray:

mag ik meedoen?

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@merel33 wrote:

@chipie wrote:
@merel33 wrote:

hebben jullie dit ook gehad? :think:

Nee ik niet maar beide kindjes natuurlijk met spoedks maar dit klinkt wel bekend van vriendinnen. Oh spannend lijkt me zo spannend om niet te weten wanneer je wondertje eruit komt.