er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

@merel33 wrote:

ff nutteloze info maar 17 okt is onze trouwdag :mrgreen:

was daarnet iets vergeten :oops: het is geen verjaardagsgeschenk geworden maar mss wel een huwelijksverjaardag :inlove:

hey buuf…

Jeetje hopelijk hou je het nog even vol :hug: :hug: :-*

Je hebt nu een uiterste datum, dat is al iets :thumbup: Fijn dat de kleine het goed doet.

Toch met volle maan dan maar de 15e? Nee ik blijf erbij dat zo’n eigenwijs ventje wel een zondagskindje moet worden :wink:

ik denk toch echt wel deze week…vanacht of morgen of zo…maar ja wat is mijn woord nog waard he hahaha…ik verlies wel enorm veel slijm .

Ik hoop het zo voor je Merel, dat je vanacht of morgen bevalt! Je hebt nu wel genoeg pijn lijkt me :-*

@merel33 wrote:

ik denk toch echt wel deze week…vanacht of morgen of zo…maar ja wat is mijn woord nog waard he hahaha…ik verlies wel enorm veel slijm .

Ik zei morgen he… :wink:

en over 2 uur 13 min is het al morgen :angel: :mrgreen:

flink sexen…stevige wandeling en bevallen maar

flinke sex met zo’n zere onderkant? :shock: :thumbdown: :naughty: vergeet het maar

ik heb het zo ontzettend heet (warm dus) en lichte verhoging.en weer weeen om het half uur…deze golven door mijn buik heen dus anders dan anders…echt pijn doen ze niet,maar het voeld gewoon heel anders…ik kan het eigelijk niet uitleggen…

maar die mannelijke enzymen zijn zooo stimulerend (kan zijn he)

ik ben net een bloederige slijm(prop)>? verloren

:dance: :clap: :thumbup:

voor de rest is alles lekker kalm.

op kiespijn na…ik ga straks echt de tandarts wel weer bellen,wat een baggernacht heb ik gehad door die rotkies :evil:

okeeeey…kijk dat willen we horen!!! (op die kiespijn na dan!)

bij mij begonnen de weeen niet veel later!

meid we gaan gewoon weer voor een nieuwe dag!

@kimmetje23 wrote:

okeeeey…kijk dat willen we horen!!! (op die kiespijn na dan!)

bij mij begonnen de weeen niet veel later!

meid we gaan gewoon weer voor een nieuwe dag!

haha ja ik dus ook :smiley: :thumbup: .wat me opvalt dat ik weer eens lekkere rooie wangetjes heb…ik ben de hele zwangerschap best bleek geweest.een lekker gezond kleurtje dus :mrgreen:

Jij gaat bevallen let maar op morgen ben je wederom mama van een prachtig wonder.

Hoe is het verder met je? Trek je het nog een beetje met al die spanningen?

@marielle wrote:

Jij gaat bevallen let maar op morgen ben je wederom mama van een prachtig wonder.

Hoe is het verder met je? Trek je het nog een beetje met al die spanningen?

ik kan eerlijk zeggen dat het goed gaat…ik ben natuurlijk wel zenuwachtig voor de bevalling,maar ik mag verder niet klagen vind ik…ik heb er echt zin in en ben blij dat ik het toch gewoon op de natuurlijke manier ga doen.hoe ik straks ben na de bevalling kan ik geen zinnig woord over zeggen,maar ik ga er vanuit dat ik straalverliefd op ons zoontje ben :inlove: het is alleen wel een enorm eigenwijs portretje nu al :hand: van wie zou hij dat nu hebben? :silenced:

:dance: Ik lees positieve dingen hier :pray: :angel:

Oh ik hoop zo voor je dat je snel broertje in je handen mag houden :inlove:

(vind die bloederige prop wel :thumbup: klinken :pray: :wink: )

he meis

wat lekker zeg…dat je een einddatum heb :thumbup:

en dat hij goed is ingedaald…

en wederom weer voorteken heb… — rode wangen… slijmprop met bloed… buik die anders doet…

hopelijk nu EINDELIJK het echt werk :dance: :dance: :dance:

he bah net als ik zo weg moet gebeurd er weer wat.

ik heb zo een echo en vk afspraak.en wil wel meelezen hoor… houd je t zolang nog uit?? hihi :wink:

Je houd de spanning er goed in :lol:

Hoop voor je dat je kleine vandaag nog lekker kunt knuffelen.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

toytoytoy :-* :hug: :-* :hug: :-*

Zou het zou het zou het? :pray: