Succes meid hopelijk heb je snel je mannetje in je armen!
hoe is het nu???
nog geen nieuws :shock: mss toch :think:
zou het broertje van Thomas :**: vandaag toch geboren worden???
al zooooooo lang niets meer van updates…
wie weet…
liefs
Gerda
ooh t word spannend…
ik duim mee
ook geen smsjes naar iemand gestuurd???
oowww zou het dan echt dat thomas* zijn broertje geboren gaat worden
meiden…does es ff kalm…oke oke ik zit ook op hete kolen…
zal d’r ff sm’en oke
moeder en beeb doen het nog prima zo…
ze komt straks verdere details geven
:think: …
weer niks dus
hee meiden…
sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen,maar het liep allemaal gruwelijk uit bij de gyn (bijna 2 uur) :shock: er was een spoedgeval tussen gekomen vandaar.
nou wat er is gezegt en gedaan:
bloeddruk was weer perfect 120/70
ik heb een echo gehad waaruit bleek dat het koppie al helemaal verdwenen was in mijn bekken.hij ligt dus startklaar zijn koppie was uitwendig niet meer te voelen dus dat is erg positief.
uit de blaasontstekingstest van afgelopen vrijdag kwam dat er in hele lichte mate een kleine blaasontsteking was,maar dat is te weinig om er ab voor te geven…als ik veel water zou drinken dan zou ik die bac er wel uit plassen ,bovendien kon de extreem lichte blaasontsteking juist voor de juiste weeen gaan zorgen zodat dreumes er eens uit zal komen.
de gyn heeft voor de echo gekozen in plaats van inwendig onderzoek omdat de boel van onderen zo ontzettend veel pijn doet nu dat ik er niet meer aan moet denken dat ze er ook nog eens zou gaan wroeten…
ook bleek uit de echo dat ik erg veel vruchtwater heb…en dat is een erg vreemd idee aangzien ik de vorige keer geen druppel vruchtwater had.
ook ben ik jawel 1 kilo aangekomen hahahaha ja in totaal dan he :mrgreen:
we hebben afgesproken dat we het nog even aanzien …15 okt staat de volgende afspraak gepland .als de beeb er dan niet is dan zal ik de 16de ingeleid gaan worden.dat staat nu vast !!!ik weet alleen niet of ik dat vol ga houden want de pijn begint best wel ondragelijk te worden…even naar de keuken lopen is een crime en ik heb een extra dik kussen onder mijn kont op de stoel.het word met het uur erger…
inleiden neemt wel risico’s met zich mee en die wil ik met alle geweld zien te voorkomen…de risico’s zijn een keizersnee of vacuum als het dus niet nodig is dan klungel ik liever nog even door…
dat was het wel weer.
ze gaan iemand echt niet zo inleiden zonder afspraak, tenzij het medisch noodzakelijk is.
ze zal zo wel komen
Vreemd dat het vanmorgen plots door me heen schoot dat je de 16e zou bevallen… :shifty: :oops:
Iig duurt het niet lang meer meid, je bent er bijna! :thumbup: :-*
ff nutteloze info maar 17 okt is onze trouwdag :mrgreen:
oeeee
aaahhh, dus max nog 10 daagjes…
Sjips, geen gelijk gehad met mijn gevoel dat deze controle niet meer nodig zou blijken te zijn.
Desondanks hoop ik dan zeker dat de vólgende controle écht niet meer nodig is hoor!! Fijn dat alles zo goed bleek te zijn, beebje heeft het dus nog goed bij je. Ik hoop dat je straks goed op alles terug kunt kijken, ik liep bij Dana 16 dagen overtijd en was het zó zat, ik wilde zó graag ingeleid worden. Ik had toen eindelijk een afspraak voor de maandag en zaterdag besloot ons meisje spontaan toch maar te komen. Achteraf heb ik daar een heel goed gevoel over, niks gedwongen maar alles natuurlijk op de tijd die beebje zelf het beste vond. Ik hoop dat jij daar straks ook zo naar kunt kijken.
in allergrote mate goed nieuws meis :thumbup: alleen voor jezelf is het minder leuk natuurlijk :hug:
:vlinder: thomas zorgt ervoor dat zijn broertje veel vruchtwater heeft :inlove: wat lief van hem :inlove:
diaan je zorgt steeds voor spanning :lol: :lol: en wij zijn helemaal niet nieuwsgierig naar broertje hoor :snooty: :liar: :mrgreen:
wat moet dat dan niet zijn voor jou en peter :? :-*
jullie zijn gewoon zooo lief :inlove:
…ja nog ff en we gaan naast ons toetsenbord schrijven… (als in; naast de schoenen gaan lopen )
@Jennifer77 wrote:
…ja nog ff en we gaan naast ons toetsenbord schrijven… (als in; naast de schoenen gaan lopen)
op een of andere manier begin ik dat nog te geloven ook hahaha :inlove: