nee inderdaad 15 oktober beginnen we niet aan. Dat duurt veel te lang. Mijn andere vriendinnetje hoeft nog maar 5 weekjes en is net zoals diaan al flink aan de rommel geweest. Zij hefet echter wel een geschiedenis van prematuren en dysmatuurtjes. Maar so far so good…we blijven stand by staan…hoe dichterbij de bevalling komt, des te zenuwachtiger word ik. Ik mag erbij zijn dus ik moet niet aan het werk zijn of moeten gaan werken etc etc
nee vandaag gaat het niks worden hoor…ik ben werkelijk bond en blauw van onderen dat wel,maar dat zegt helemaal niks !!de harde buiken gaan ook gewoon door,maar meer dan dat is er helaas niet aan de hand.wel nog steeds die vervelende kiespijn :evil: daar word je echt mak van zeg
ff weer een update…anders krijg ik weer te horen dat ik te lang niks van me heb laten horen haha
een pijnlijke verdwaalde wee om het half uur en thats it…peter is nog steeds heilig overtuigt dat ik vandaag ga bevallen…ik kreeg zelfs nog een sms van mijn broer die zei precies het zelfde…dan mag er toch echt wel iets gaan gebeuren…
maar mijn onderkant is wel zo gevoelig geworden dat ik er niet eens meer op kan zitten…jemig wat is dat nu toch? de hele boel is zo opgezwollen bah…ben blij dat ik er morgenvroeg naar kan laten kijken…
tevens maar weer 2 parramolletjes genomen voor de kiespijn :roll: :thumbdown: