er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

@Marianne mv Lyann wrote:

@ladybutterfly wrote:
:think: zeg buuf van, zie ik nou goed dat jij ook op springen staat :o :shock:

:mrgreen:

nee :lol:

ben overtijd en ga als ik woensdag nog niet ongi ben test doen :wink: :lol:

ohw :doh: :lol: :lol:

ik dacht nou iedereen leeft heel fanatiek mee, terwijl jij echt op springen staat :mrgreen:

maar eh spannend :pray: :pray:

geeft niet hihi…

Ja hopen dat het eindelijk “goed” raak is :lol: :pray: :pray: :pray: :pray:

oe spannend buuf!!!

nee inderdaad 15 oktober beginnen we niet aan. Dat duurt veel te lang. Mijn andere vriendinnetje hoeft nog maar 5 weekjes en is net zoals diaan al flink aan de rommel geweest. Zij hefet echter wel een geschiedenis van prematuren en dysmatuurtjes. Maar so far so good…we blijven stand by staan…hoe dichterbij de bevalling komt, des te zenuwachtiger word ik. Ik mag erbij zijn dus ik moet niet aan het werk zijn of moeten gaan werken etc etc

nee 15e echt niet :hand: :snooty: :naughty:

Vandaag!!! :dance: :pray: :lol:

nee vandaag wordt het niet

nee vandaag gaat het niks worden hoor…ik ben werkelijk bond en blauw van onderen dat wel,maar dat zegt helemaal niks !!de harde buiken gaan ook gewoon door,maar meer dan dat is er helaas niet aan de hand.wel nog steeds die vervelende kiespijn :evil: daar word je echt mak van zeg

buuf ik duim met je mee hoor spannend… :pray:

ik kreeg vanmmorgen vroeg een smsje (ik werd er wakker van)…ik dacht gelijk YES diana is bevallen…

wat een tegen valler…het was mijn moeder met een rare vraag… :doh:

maar goed ik hoop dat je nu wel snel mag knuffelen met de eigenwijste baby van nederland… :mrgreen:

enne een zere doos is echt niet prettig :naughty:

marianne we gaan ook voor jullie duimen :thumbup:

ff weer een update…anders krijg ik weer te horen dat ik te lang niks van me heb laten horen haha

een pijnlijke verdwaalde wee om het half uur en thats it…peter is nog steeds heilig overtuigt dat ik vandaag ga bevallen…ik kreeg zelfs nog een sms van mijn broer die zei precies het zelfde…dan mag er toch echt wel iets gaan gebeuren… :slight_smile:

de dag is nog lang niet om hé :angel:

@kimmetje23 wrote:

de dag is nog lang niet om hé :angel:

was ook mijn eerste gedachte :mrgreen:

uhh buuf je hebt maar een paar minuten nodig hoor :lol:

das waar

Kort antwoord en al 3 uur niets meer gehoord :slight_smile: Zou het??? Lees al poosje mee, leef ook heel erg met je mee

:-*

als het de 18e wordt eet ik mn hoed op 8)

sterkte meis… het is ook nie niks :hug: :-*

ik hoop dat je snel je knul helemaal fijn mag knuffelen :inlove:

:hug: :hug:

nee nog niets aan de hand…

maar mijn onderkant is wel zo gevoelig geworden dat ik er niet eens meer op kan zitten…jemig wat is dat nu toch? de hele boel is zo opgezwollen bah…ben blij dat ik er morgenvroeg naar kan laten kijken…

tevens maar weer 2 parramolletjes genomen voor de kiespijn :roll: :thumbdown:

:hug: :hug: :hug:

hey meid hoe is het gegaan vannacht??

een beetje kunnen slapen??

he meis

veel succes vanmorgen…denk dat je al weg bent he…

ik denk aan je :hug:

hopelijk mag je blijven :pray:

Ik hoop voor je dat je nu je koffertje aan het uitpakken bent in het ziekenhuis :pray:

moet je weer naar de gyn?

zat me gisteren te bedenken, dat je deze week MOET bevallen. Aangezien ik aankomend weekend ergens op vakantie ga 8) , dussss…