zow wat een gaaf huisje :thumbup: ik hoop dat het allemaal rond gaat komen, zou wel fijn zijn zo voor de bevalling
ff een stomme vraag misschien hoor! maar laten ze je ook overtijd lopen???
nou daar kan ik echt geen zinnig antwoord op geven eigelijk :think: ik denk dat het te maken heeft met eventuele wel of niet ontsluiting ja of nee,maar dat hoop ik toch echt niet…ik zal in elk geval nergens meer vreemd van opkijken :?
Ga door met ontspannen, want als jij ontspannen bent en je beebje er klaar voor is, kan dit net het laatste zetje zijn. In elk geval gaat het nu niet lang meer duren meid. Morgen al weer 39 weken.
En fijn dat jullie serieuze kopers hebben. Mooi huisje hoor. Ook fijn als dat achter de rug is toch?
Ga door met ontspannen, want als jij ontspannen bent en je beebje er klaar voor is, kan dit net het laatste zetje zijn. In elk geval gaat het nu niet lang meer duren meid. Morgen al weer 39 weken.
En fijn dat jullie serieuze kopers hebben. Mooi huisje hoor. Ook fijn als dat achter de rug is toch?
dat heb je heel goed…de timing kon niet beter zijn dan nu… :thumbup: we hebben net precies weer een tegenbod gedaan.het ziet er goed uit.het kan zijn dat we het deze week nog rond krijgen met die mensen
buuf wil je niet zo vloeken?wat ik je heb gegeven kan ik ook weer afnemen he? :naughty: hehehe grapje. :-*
ik heb wel extreem veel harde pijnlijke buiken vandaag…zou de kleine gaan luisteren naar mijn lieve maar smeekbede wat ik 2 uurtjes geleden met hem heb gehad? :mrgreen:
je klinkt anders in je berichtjes…positiever / ontspannender zeg maar… :thumbup:
hopelijk hoort dat bij je laatste fase van de zwangerschap…
en tjeetje morgen alweer 39 wk… ach het is nu okt… dat hadden we al niet verwacht…dus ws had je mannetje toch besloten om de herfst af te wachten…nou HIJ kan komen hoor… de eerste herfststorm is geweest :thumbup: :mrgreen: :mrgreen:
en eindelijk een serieuse koper voor jullie huisje…mocht ook wel eens he…
ik heb net een bestelling gedaan babyfoon en veiligheidsmatje ineen voor ademhalingsstops.ik voel me er gewoon beter bij en peter vond het best dus…wel prijzig hoor pfffff maar dan heb je ook wat. :oops:
AC401 Ademhalingsmonitor met ingebouwde babyfoon
AC401 , Angelcare bewegingsmonitor met ingebouwde babyfoon, detecteert (voelt) bewegingen die bij de ademhaling komen d.m.v. sensormatjes (alarmmatjes) dus geen straling !. Als er geen beweging meer gedetecteerd wordt, klinkt er na 20 seconden alarm, zodat u actie kunt ondernemen.
De Angelcare AC401 is een ademhalingsbeweginsmonitor met ingebouwde babyfoonfunctie. Het voordeel is dat u 1 apparaat in de babykamer heeft staan, zowel ademhalingsmonitor als babyfoon. De ouderunit (unit die u meeneemt) geeft zowel de geluiden van uw kindje door als het alarm als dit af zou gaan.
De AC401 bestaat uit twee sensormatjes (alarmmatjes) die onder een standaard matras geplaatst worden. De twee sensormatjes zijn aan elkaar gekoppeld en hebben daardoor een groter bereik dan 1 matje (het oude model ). U kunt de Angelcare gebruiken zolang u wilt (tot elke leeftijd).
Door de 2 sensormatten (alarmmatten) heeft de Angelcare een groter bereik dan 1 sensormat (alarmmat). Indien uw kindje door het bed beweegt, kruipt of staat zal de Angelcare blijven detecteren.
Let op: Er zijn ook modellen van Angelcare in omloop, die niet van ons afkomstig zijn. Hier geven wij geen garantie op.
Tussen de sensormatjes (alarmmatjes) en de AC401 babyunit zit een lange kabel van 3 meter, zodat u deze kabel geheel via de onderkant van het bedje kunt laten lopen of zelfs kunt wegwerken achter een plint, zodat uw kindje niet zelf bij de unit kan (en deze niet zelf aan/uit kan zetten of aan de kabel kan zitten).
De babunit (unit in de kamer van de baby) werkt zowel op stroom (adapter meegeleverd) als op niet-oplaadbare batterijen. De ouderunit (unit die u meeneemt) werkt op oplaadbare batterijen (meegeleverd) en op stroom, de ouderunit wordt opgeladen zodra deze in het laadstation wordt gezet.
De Babyfoon heeft een bereik van 250 meter afhankelijk van beton en staal. Het bereik is afhankelijk van de hoeveelheid betonnen muren die er tussen de babyunit en de ouderunit zitten en de hoeveelheid storende electronische apparatuur. In een normaal woonhuis waar uw kindje helemaal boven zou slapen en u beneden zit werkt de babyfoon goed.
De AC401 heeft analoge transmissie (onschadelijk voor uw kindje) met individuele digitale code, voice activated en buiten bereik indicator.
Het pakket van de AC401 bestaat uit: 1 zender, 1 ontvanger, 2 sensormatten, 2 adapters, 1 laadstation,
Verder beschikt hij o.a over:
buiten bereik functie (als de units te ver uit elkaar zijn)
gevoeligheid van de microfoon, zowel stemactiverend mogelijk als continu transmissie
wij hebben op mijn werk ook een variant ervan…voor de buikslapers…
idd niet de goedkoopste, maar brengt wel rust in je lijf… zeker in jullie geval… dat je toch al het ergste heb meegemaakt… dan doet dit veel voor je gemoedsrust…
ikzelf zou er paranoia ( hoe schrijf je dat eigenlijk) van worden…
daarom ook geen babyfoon… nou alleen bij zware verkoudheid…
ik slaap zowiezo al zo licht dat ik te veel hoor…en dave ligt al vanaf dag 2 in zijn eigen kamertje met deur dicht…( nu wilt hij hem open :wall: de mafketel) en dan nog hoor ik hem…
ik zou dan helemaal erop gaan slapen en het ding niet vertrouwen…maar goed dat ben ik he…ieder ander slaapt er juist beter door…juist omdat dat ding ze kan waarschuwen mocht het nodig zijn…
ik ben wel bang dat het ding vaak vor noppes afgaat en je je t leplazerus schrikt. Ik bedoel ik had 2 hele stille slapers. Die sliepen zo diep en werden zo wit (slapende kids worden spierwit , dan weet ja dat alvast) dat enkel voelen naar de ademhaling mij overtuigde
buuf wil je niet zo vloeken?wat ik je heb gegeven kan ik ook weer afnemen he? :naughty: hehehe grapje. :-
ik heb wel extreem veel harde pijnlijke buiken vandaag…zou de kleine gaan luisteren naar mijn lieve maar smeekbede wat ik 2 uurtjes geleden met hem heb gehad? :mrgreen:
Gaan we dreigen joh :naughty: :snooty: :lol: :-
Maar uhhh je mag van mij gaan bevallen hoor, het liefste nu meteen…
zal je even helpen met je smeekbede…
BABY KOM NOU AUB!!! WIJ ZIJN NIEUWSGIERIG NAAR JOU!! :mrgreen:
en miss als we die koffie afspraak eens maken miss wil hij die wel graag in de soep gooien :lol: :lol:
nou helemaal geweldig ik heb kiespijn grrr :evil: ongeveer 3 weken tot een maand geleden heb ik een zenuwkanaal behandeling gehad dus dat was helemaal klaar…nu begon die rotkies vanmiddag wat te zeuren en nu werd het wel een beetje erg dus ik heb weer gebeld en kan ik morgenvroeg terecht gelukkig…tjemig kunnen ze nu nooit wat goed doen in 1x?hier baal ik zo van he…ik heb er de vorige keer dikke 250 euro voor moeten betalen dus dan zou je verwachten dat het dan ook goed is… :evil:
ja buufie wanneer doen we dat bakkie nu eens? zeg het maar…ik heb elke dag wel de tijd…
ik ben heel blij met mijn aankoop en alleen het idee al dat ik straks dat ding heb maakt me al veel kalmer…ik heb er goed op gezocht op i net en die dingen schijnen niet zo maar voor jan met de korte achternaam af te gaan