ja straat weet ik nog (je mijn vriendin woont in 1 van de zijstraten )
en uhh rond 3 uur is goed hoor…
en van het kies/tandpijn wist ik ook niet maar lyann heeft mij erg geplaagd de laatste dag :lol:
en toen zijn mijn gyn dat dat vrij normaal was,
alleen veel mensen dachten er niet meer aan :doh:
en uhh die kies heb ik nu niet meer :? dus groot kans dat het ook andersom is…
je had mijn tel.nummer he voor het geval je af moet bellen :lol: :lol: :lol:
ik heb je nmr idd… :thumbup:
ja ik had er ook nog nooit van gehoort hoor,maar als het idd zo is laat maar komen
weten jullie toevallig of katten reageren op een nadererende bevalling?
jesse mijn katertje en zijn moeder shelby die hangen de hele dag al zo om me heen om zenuwachtig van te worden.jesse wil al maanden niks meer van me weten daarom valt het nu des te meer op :think: hij wil de hele tijd op schoot liggen en geeft me constant kusjes :inlove:
ja net wat ik al zei; lekker gevoel he, dat je dat ding hebt aangeschaft
absoluut…ben er erg blij mee…ik hou niet zo van tweedehands spul dan heb je toch niet de garantie dat ze goed werken dus dan liever wat meer uitgeven voor een nieuwe.
hier ben ik ook weer even cra bea geweest.ik had de kast van thomas boven staan en die is weer naar beneden gekomen.ik had gewoon sterk het gevoel dat die weer op de oude plek in de huiskamer moest staan.dus zo gezegt zo gedaan…niks dramatisch aan hoor…het moest gewoon klaar uit. :snooty: :thumbup: ik heb hem weer opnieuw ingericht en schoongemaakt,ook dat voeld weer een stuk beter.
hoe raar het ook zal klinken…er is totaal niets aan de hand,en ook al heb ik het al veel vaker mis gehad,.ik heb sterk het idee dat aankomende nacht de nacht is…
o Diaan hopen dat dat kereltje zich vanacht aankondigd zou ik leuk vinden een BUB morgen van jou of een BIA is al genoeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
we zullen het vanzelf wel zien…de beeb bepaald ben ik bang… :lol:
die druk op de onderkant (vagina dus) hoort dat nu bij de laatste loodjes?die voel je met name als je opstaat uit bed of uit een stoel…dan heb ik het niet over de pijnscheuten maar echte druk.het voeld alsof de beeb tegen de uitgang ligt ,en dan denk ik laat die vliezen dan ook knallen jochie hahahahahaha ja ik weet het ben een raar mens