er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

:hug: :hug: :-* :hug: :hug:

nog even doorbijten buufje :wink:

:hug: :hug: :-* :hug: :hug:

hoe is de nacht verlopen meis :hug: :hug: :hug:

Ik hoop eigenlijk dat we hier vandaag niks meer van dr lezen :pray: :pray:

(omdat ze dan dus ligt te genieten van dr mannetje :inlove: )

weer een dag dichter bij de geboorte van je hummel :hug:

ben ook benieuwd hoe het met je gaat d.iaan…

:think: :think: :think: nog geen nieuws… :think: :think: :think:

ben je stiekum aan het bevallen meid…oohh ik hoop het zo voor je

die is vast koffie drinken bij moeders :mrgreen:

ze is gisteren niet geweest…dus ws nu wel :mrgreen:

al hoop ik wat anders :pray:

hahaha hoezo we houden dr in de gaten! :silenced: :mrgreen:

Ze schreef vanmorgen bij de oktobermama’s een BIB :frowning:

hee meisjes.ik ben er wel hoor…en nee ik ben niet naar mamsie geweest hahaha…ik had een vriendin op de koffie :smiley: ik heb heerlijk geslapen en er is niks aan de hand…

meiden vraagje…

afgelopen zaterdag heb ik bij de supermarkt president brie gekocht ,nu heb ik daar net flink wat van gegeten,maar vond er zo’n pittig smaakje aan zitten…nu keek ik op de verpakking en de brie was verdorie 2 en een halve week over de datum ,na een reuktestje rook het idd helemaal naar amoniak.vandaar dat pittige smaakje dus nu heb ik het terug gebracht naar de winkel en heb mijn geld terug gekregen (3 euro) maar moet ik me nu wat zorgen gaan maken? kan dit nu zoveel kwaad voor de baby? :think:

meid ik denk het niet, maar goed je kan altijd ff bellen…als je er al last van zou krijgen zou je misschien aan de race raken…maar misschien is dat wel weer bevordelijk voor de bevalling :angel: (zie wonderolie)

ik heb ook ooit eens een steak gegeten, en toen ik op de helft was, kwam ik er ook achter dat ie nog rood was van binnen…(door de hoeveeleid saus had ik het niet gezien) volgens de gyn maakte het niet zoveel uit…

maar zoals ik al zei als je het niet evrtrouwd…gewoon weer aan de telefoon hangen!

wist niet dat je brie mocht eten id zwangerschap

@Jennifer77 wrote:

jawel als het maar niet van rauwe melk is gemaakt :smiley:

nou ik ben er idd niet ziek van geworden gelukkig dus kwaad zal het wel niet kunnen…peter neemt chinees mee vanavond…hij is zo lief de laatste tijd :think: niks voor hem hahahaha…heb al een paar keer gevraagt of hij iets goed te maken had.hij ontkent alles. :mrgreen:

Fijn toch diaan dat hij zo lief is voor je!!!

:-* :-* :-*

@merel33 wrote:

@Jennifer77 wrote:

jawel als het maar niet van rauwe melk is gemaakt :smiley:

nou ik ben er idd niet ziek van geworden gelukkig dus kwaad zal het wel niet kunnen…peter neemt chinees mee vanavond…hij is zo lief de laatste tijd :think: niks voor hem hahahaha…heb al een paar keer gevraagt of hij iets goed te maken had.hij ontkent alles. :mrgreen:

hmmm altijd tricky…maar hij ziet denk ik nu dat je er aardig doorheen zit…Ben trots op 'm!

hé wat is het weer stilletjes hier!

hoest nu met je meid, heb je een beetje kunnen slapen vannacht??

moet steeds aan je denken leef zo met je mee :hug:

@kimmetje23 wrote:

hé wat is het weer stilletjes hier!

hoest nu met je meid, heb je een beetje kunnen slapen vannacht??

moet steeds aan je denken leef zo met je mee :hug:

nou dan kan ik je gerust stellen :-* wel erg lief dat je zo meeleefd hoor.

het is vrij rustig aan deze kant eigelijk…natuurlijk rommelen we nog steeds,maar op een of andere manier heb ik zelf de knop maar een beetje omgezet en ben wat kalmer geworden.wel is de nesteldrang enorm toe geslagen hahaha…ik heb in 2 dagen tijd mijn hele huis van onder tot boven uitgepoetst en dat is meer dan ik in een maand gedaan heb geloof ik :oops:

ik heb wel buikpijn en harde buiken om de paar min maar dat is niets nieuws meer.

oef ff heel wat anders hoor…

wij hebben een vakantiehuisje die aankomend nov al 3 jaar te koop staat.

we hebben nu eindelijk een serieuze koper gevonden en de onderhandelingen zijn nu in volle vaart bezig…dit is zoooo spannend.

dit is hem…

zow wat een gaaf huisje :thumbup: ik hoop dat het allemaal rond gaat komen, zou wel fijn zijn zo voor de bevalling

ff een stomme vraag misschien hoor! maar laten ze je ook overtijd lopen???