er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

aaaarrrgggg…

ik ga een potje met je mee zitten janken!!!

wat een ellende zeg

MAAAR…met iris was tot op de ochtend dat ik ben bevallen alles zo potdicht dat er niet gestript kon worden…ben wel savonds begonnen met weeen :wink: en snachts bevallen

Sjeeeeez wat een kloot hommel die gyn :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

djeez di-jaan wat was dat voor ene hork die vent…ongelovelijk oetl*l. Slaat toch helemaal nergens op? Hoe durven ze!! Als je het vorige week wel had toegestaan was je allang bevallen, was dat nou voor flauwekul :hand:

ooh meis , wat een klte hmmel :wall:

@kimmiejj wrote:

Sjeeeeez wat een kloot hommel die gyn :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

ik kon er geen beter woord voor vinden :snooty:

diaan ik kan wel mee janken voor je :cry: :hug:

oef zit hier even potje bij elkaar te schelden :evil:

wat een …

meid even volhouden en anders vk bellen als je er niet gerust op bent!!!

:-* :hug: :hug: :-*

ach ja er is helaas niks aan te doen dan me er bij neerleggen.wat ik alleen niet kan snappen is hoe kan iemand in godsnaam gyn zijn met zulke korte worstenvingertjes :shock: .ik ben echt bloedjeserieus .die man had zijn vingers wel minstens de helft zo klein als de mijne en ik heb al van die korte worstenvingertjes ,ja geen wonder dat hij niks kon voelen.mijn kwaadheid is nu over gegaan in verdriet alleen schiet ik daar ook niks mee op…mijn eigen gyn is er maandag pas weer.dus dan nog maar ff verstand op nul en hopen dat het alsnog gewoon op gang komt…

ik heb peter al opdracht gegeven om elke avond even flink aan sex te doen :oops: :roll: ja je moet wat

werkt het beste als jullie allebei klaarkomen :angel:

:mrgreen:

Ik denk dat je de volgende afspraak niet haalt hoor! Jullie jochie is echt wel onderweg!! :thumbup:

:hug:

nee tis een eigenwijze hoor kay…

tis gewoon k*t :thumbdown:

Oooh wat ontzettend KUD voor je Diana.

Afgezien van dat strippen (wat niet gelukt is) heb je niet gewoon aangegeven dat je op bent? dat je ook wellicht een beetje angstig bent?

NEE!!! wat is dit nu???

• censuur * :silenced:

diaan ik weet gewoon niets te zeggen… ik had zo gehoopt dat ze iig wat konden doen…

en dan krijg je HANS WORSTEVINGER als inval GYN…

• censuur* :silenced:

ik ben gewoon plaatsvervangend boos/kwaad

hele dikke :hug: colle

• stuurt nu peter en diaan naar bed, en niet om te slapen*

Sterkte weer deze week en ik hoop echt voor je dat de kleine voor maandag uit zich zelf gaat komen.

En … ik weet niet hoe je relatie met je ha is, maar wellicht kun je hem nog bellen (of haar) en zeggen hoe het nu in je koppie is en dat je het niet meer trekt. Misschien kan hij nog wat voor je doen.

Nouja :snooty: dat geloof je toch niet… :frowning: Ik heb echt heel erg met je te doen meid. Ik snap het gewoon niet, gezien jullie voorgeschiedenis dat ze je niet gewoon helpen.

nou wat deze hansworst van een gyn tegen me zei was dat als ze nu wel zouden gaan inleiden dat dat eventueel gevaarlijk kan zijn voor de beeb ,dat hij dan zuurstoftekort kan krijgen.de reden daarvan was dat in zijn ogen de baarmoeder nog niet rijp was (hoe kan hij dat nu weten als hij hem niet eens kon raken?)met zijn worstenvingertjes :shock:

mijn eigen gyn zegt dat de baarmoeder rijp is en deze weer van niet…de baarmoeder kan onmogelijk van rijp naar niet rijp zijn gegaan :snooty:

mijn huisarts ken ik eigelijk niet…ik heb hem ooit maar 1 x gezien en dat is ook al een klotehommel eerste klas.er zit helaas dan niets anders op dan gewoon blijven wachten…

:?

ik heb hem alles uitgelegt dat ik het niet meer trok en peter ook niet maar ja :cry:

nou wat een idioot zeg…

als jouw gyn zegt rijp…dan zou ik daar van uit gaan…

zij kent jou immers…

wel balen dat ze net deze week vrij is…

en je HA is ook niet je fav… dus daar kan je ook niet terecht…

ik weet het ook niet nu…wil je graag helpen, maar hier kan ik ook niets mee…

:hug: :-* :hug:

nee weet ik lieverd niemand kan er iets mee incl ikzelf

ik ben allang blij dat ik hier mijn gal kan spuwen

dank jullie wel daarvoor :-* :thumbup: :-* :thumbup: :-*

hopelijk levert wel een heel mooi op