dammmmmmmmm :shock: :o
Hihi statistieken zijn leuk he! :mrgreen:
Diaan heeeel veel succes enneuh ik wacht ook met smart op je BUB-melding!! :dance:
:lol: :lol: :lol: Ja diaan je bent populair 8)
@renzosmam wrote:
:lol: :lol: :lol: Ja diaan je bent populair 8)
:oops: :oops: :oops:
even een update ook al zegt het nog steeds niets…de weeen worden wel wat heftiger…en trekken nu ook naar de rug,maar er zit geen enkel regelmaat in nog…
grr ze lijken weer af te nemen…ik snap er geen biet van…
de baarmoeder is helemaal verstreken…
de beeb is helemaal ingedaald…
wat hebben dan voorweeen in vredesnaam nog voor nut? hopelijk zit ik vanacht ineens rechtop in bed.en dan om de goeie reden
nou uhhhh…je hebt nog een kleine 2 uur…t kan nog hoor. sas gooide celies ook in een scheet er uit…
@Jennifer77 wrote:
nou uhhhh…je hebt nog een kleine 2 uur…t kan nog hoor. sas gooide celies ook in een scheet er uit…
das waar,maar ik geloof er niet echt meer in…

ik snap niet wat voor nut een valse start in dit stadium nog kan betekenen…auwww daar is er eindelijk weer een, :x
uhh buuf wel positief blijven he :-* :hug: :-*
Sterkte meis.
Ik hoop voor je dat je binnenkort je hummeltje lekker in je armen kunt houden.
Misschien is het een troost. Bij mijn zoontje is het ook zes keer loosalarm geweest. En een regelmaat in weeënactiviteit heb ik bij geen van beiden gehad. (maar goed ik heb ook twee turbo bevallingen gehad. Een van 3 uur en een van 1,5 uur) Maar toen hij besloot om er echt uit te komen was hij er zo
:hug: je bent wel een heel mooi mannetje aan het uitbroeden…dat kan niet anders :mrgreen:
want je moet er zoveel voor/van lijden…dat moet het wel waard zijn straks :mrgreen:
kom weer even langs neuzen heel onopvallend en ook helemaal niet nieuwschierig 8)
:-*
enig idee hoe blij ik met jullie ben? :-* :inlove: :thumbup: :dance:
maare het zwengeld weer lekker aan…we hebben blijkbaar even pauze gehad…mijn buik is ook nog nooit zo hard geweest .
kunnen echte weeen trouwens ook gepaard gaan met felle steken in je vagina?of horen die echt alleen bij oefenweeen?
hopelijk nu het echte werk…
ik houdt mijn foon in de buurt :mrgreen:
:-* je bent mijn dinnetje weet je toch :-*
:think: volgens mij wel.
ohw meis, ik hoop zo voor je dat t nu eens door gaat zetten :-*
neem dan je foon maar mee naar bed colle
ja die felle steken had ik ook
En uhh heb dikke 2 weken in voorweeen gelopen en zo van het een op het andere moment was lyann er ook…
met een bevalling van 13 minuten :oops: :lol:
Maar dus hoop heeeeeeel hard dat het nu een keer doorzet!!!
:shock:
:shock:
OK :shifty:
@Marianne mv Lyann wrote:
ja die felle steken had ik ook
En uhh heb dikke 2 weken in voorweeen gelopen en zo van het een op het andere moment was lyann er ook…
met een bevalling van 13 minuten :oops: :lol:
Maar dus hoop heeeeeeel hard dat het nu een keer doorzet!!!![]()
![]()
maar had je die steken alleen tijdens de voorweeen of ook bij het echte werk?
ps ik hoop niet dat het hier zo snel zal gaan…ik heb nml geen 06 nmr van de verloskundige uit ommen in huis…alleen een normaal nmr :shock: