Mooie dag om te bevallen
Zie mijn onderste banner maar
@Jennifer77 wrote:
Mooie dag om te bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vat hem niet? :think: maar ben het wel helemaal met je eens dat dit een mooie dag is om te bevallen…heb net een fikse wandeling met bill gemaakt maar dat had geen resultaat :mrgreen:
Carmen Joy is Jarig Diaan
@merel33 wrote:
@Jennifer77 wrote:Mooie dag om te bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vat hem niet? :think: maar ben het wel helemaal met je eens dat dit een mooie dag is om te bevallen…heb net een fikse wandeling met bill gemaakt maar dat had geen resultaat :mrgreen:
Carmen Joy wordt vandaag 4 jaar

oh een dag voor carmen joy hahaha ja idd
Oja Jennifer gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Hopelijk hebbe jullie net zo mooi weer als dat wij gisteren hadden.
nee morgen toch? :think: nah anders stond er toch dat ze 4 was? ojee ben ik nu zo dom aan het kletsen?
DIaan Carmen Joy is duidelijk 's avonds geboren
Nog 15 uur en dan staat er 4 jaar en over 15 uur is het nog steeds 28 september.
@merel33 wrote:
nee morgen toch? :think: nah anders stond er toch dat ze 4 was? ojee ben ik nu zo dom aan het kletsen?
Kan zijn dat ze pas 's avonds werd geboren, en de banners gaan op tijd, dus vandaar

Jennifer, geleficiteerd en Carmen natuurlijk ook! :inlove: :-
ze is om 23:56 uur geboren
jaaa jullie hebben echt prachtig weer gehad ja. Hopelijk vandaag ook nog 1 dagje hier.
En ik 4 jaar geleden blij he…toch nog 1 dochter op een even datum geboren :shifty:
ik dacht om 23:55 uur…en nu dat kind eruit, anders heb ik er weer een op een oneven datum en da kan eg nie he
whahahahahaha zoals ik al eerder zei jen…je bent een bijzonder mens :mrgreen:
maar ik heb vanmiddag een verjaardag van schoonzus en ik denk niet dat het geapriceerd word als ik mijn vliezen laat breken op hun gloedjenieuwe bankstel…dat moet ik dus er voor of er na doen dan :think:
jen van harte met je lieve kleine (grote ) meid…maak er een leuke dag van lieverd en geef haar een kus van me.
ik zweer het…ik zou gaan
dat juist dan WEL de vliezen breken whahahahahaha
@Jennifer77 wrote:
ik zweer het…ik zou gaan![]()
![]()
dat juist dan WEL de vliezen breken whahahahahaha
jij bent errrggggggggggg :mrgreen:
jen gefeliciteerd met CJ 4 alweer :shock:
diaan…veel plezier met die verjaardag van je s zus…hopelijk houdt s mama zich netjes in :mrgreen:
enne van mij mag je ook bevallen hoor :-* … dan kan je eindelijk genieten :-*
Er komt vast een nieuw record op KOK van “aantal gebruikers online” zodra jij een bia melding gaat doen
ikke met mijn grote mond… nee hier is niks aan de hand…uhm nou nu wel sinds een uur ongeveer heb ik om de paar min (nog niet geklokt)
ontzettende pijnlijke harde buiken die om de paar min komen.het zegt natuurlijk nog helemaal niets,maar ik meld het maar wel even.deze weeen kunnen nu niet meer zorgen voor een verstreken baarmoedermond neem ik aan aangezien de boel al voledig verstreken was…we wachten maar weer gespannen af :shifty:
@Mutti wrote:
Er komt vast een nieuw record op KOK van “aantal gebruikers online” zodra jij een bia melding gaat doen![]()
grapjas…zouden er zoveel mensen kijken hier dan denk je?