er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

he moppie bdankt voor je smsje :thumbup: :-*

fijn dat het begin er is…nu het einde nog he :mrgreen:

ik denk een beetje je gevoelens te snapen… want tot nu toe heb je alles al meegemaakt…maar wat gebeurt er hier na??? dat heb jij (jullie) op een heel andere manier meegemaakt…het zijn echt twee uitersten…leven en dood…verder van elkaar kan het niet staan.

dat kan je niet vergelijken…toen was alles zwart…deze keer krijg je kleur…

het contrast is te groot.

gelukkig weet je dat het deze keer een super gezond mannetje is…dat is al heel anders en zo positief :inlove:

en als hij straks in je armen ligt dan kan je maar een ding…huilen van liefde :inlove: dat gevoel daar kan niets tegenop.

liefje je kan het… en straks kom je ons vertellen hoe het was/is na de bevalling :mrgreen:

maaruh deze keer wacht ik nog iets langer met bevallen na je hoor :wink: :mrgreen:

@colle wrote:

he moppie bdankt voor je smsje :thumbup: :-*

fijn dat het begin er is…nu het einde nog he :mrgreen:

ik denk een beetje je gevoelens te snapen… want tot nu toe heb je alles al meegemaakt…maar wat gebeurt er hier na??? dat heb jij (jullie) op een heel andere manier meegemaakt…het zijn echt twee uitersten…leven en dood…verder van elkaar kan het niet staan.

dat kan je niet vergelijken…toen was alles zwart…deze keer krijg je kleur…

het contrast is te groot.

gelukkig weet je dat het deze keer een super gezond mannetje is…dat is al heel anders en zo positief :inlove:

en als hij straks in je armen ligt dan kan je maar een ding…huilen van liefde :inlove: dat gevoel daar kan niets tegenop.

liefje je kan het… en straks kom je ons vertellen hoe het was/is na de bevalling :mrgreen:

maaruh deze keer wacht ik nog iets langer met bevallen na je hoor :wink: :mrgreen:

ik had het dus niet beter kunnen verwoorden dank je wel :slight_smile:

vandaag bevallen is idd een goed idee alleen werkt mijn buik niet mee…ja wel wat lichte krampjes maar thats it helaas…straks ga ik weer op de koffie bij mams en dat wekt op een of andere manier steeds wat op vreemd genoeg he colle? hahaha elke keer als ik daar vandaan kom dan zit ik met weeen in de auto op de terug weg :mrgreen: dus vandaag een extra goeie reden om te gaan… :thumbup:

de beeb mag nu ook echt wel komen hoor,mijn bekken doet zo enorm veel pijn bah :roll: ik loop als een oude vrouw van 92 en zitten doet ook erg zeer,

toch eens vragen wat ze nou in de koffie doet HAHAHAHAHA

maaruh als je zoveel pijn met lopen heb, waarom ga je niet even langs een fysio…

ik heb van de week een bekkenband gehad en WOW dat scheelt echt…

je bent stabieler…ik heb weer gevoel van evenwicht…

(oh mijn ouders zitten helemaal in spanning hahaha van je vorige kopje koffie HAHAHAHA… ik zat daar aan de thee :wink: )

misschien moet je anders ook eens thee gaan drinken HAHAHAHA

@colle wrote:

toch eens vragen wat ze nou in de koffie doet HAHAHAHAHA

maaruh als je zoveel pijn met lopen heb, waarom ga je niet even langs een fysio…

ik heb van de week een bekkenband gehad en WOW dat scheelt echt…

je bent stabieler…ik heb weer gevoel van evenwicht…

(oh mijn ouders zitten helemaal in spanning hahaha van je vorige kopje koffie HAHAHAHA… ik zat daar aan de thee :wink: )

misschien moet je anders ook eens thee gaan drinken HAHAHAHA

ojee zijn nu je ouders ook al trouwe volgelingen geworden?hahahahahahahahahaha lig dubbel hier.nou doe ze de groetjes van me :wink: :smiley:

ja wat de pijn betreft zou het nu nog nut hebben om een bekkenband of naar de fysio te gaan? bevallen lijkt me beter toch? :think:

het is trouwens vast de aldi koffie die het hem doet hahahaha…met aldi suiker en aldi koffiemelk…ik heb niks van de aldi thuis ,maar zij is van vroeger uit helemaal aldi fan…mischien moet ik dat ook maar eens in huis halen… :mrgreen:

hahahaha

wat nou gin tonic/ hart van ananas/ en al die andere trucjes ( die niet werken)…aldi koffie dat is het

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

wie weet heeft ze nog tips voor je ( de fysio) over hoe je het beste kan zitten/lopen/ liggen/staan/bevallen ( :wink: )

maar ik denk dat bevallen een betere versie is iid :mrgreen:

vandaag geen mooie datum, dus binnen houden die handel

wat is er mis met deze datum???

het is een zaterdag he…

@Jennifer77 wrote:

vandaag geen mooie datum, dus binnen houden die handel

en bedankt!

vandaag is een prima datum tch?

mijn ventje koos 2 jaar geleden deze dag om naar buiten te komen :inlove:

Proficiat José, mijn neefje is 5 geworden vandaag!

ik heb niks met oneven datums :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahaha jen raar mens…

maar ik kan jullie geruststellen hoor er is nml niks aan de hand.baby is knetterdruk vandaag.

Ik vind 10-09-08 wel een leuke datum eigenlijk.

@Mutti wrote:

Ik vind 10-09-08 wel een leuke datum eigenlijk.

dat gaat een beetje lastig worden ben ik bang aangezien die datum al geweest is :mrgreen:

whaha … muts dat ik ben … maar ik vind het wel een mooie datum.

Uhh… 12-10-08 dan? Maar dan moet je nog wel lang wachten, dat wil ik je ook niet aan doen.

Dan maar 08-10-08 … ook leuk toch?

Hey buuf :slight_smile:

:hug: :hug: :hug: :hug: :-

Doeggies :-

diaan nog ff en je beebje is er

zou het toch 30-09 worden ?? :mrgreen: :wink:

geen idee wanneer de beeb gaat komen :slight_smile: we wachten maar rustig af ben ik bang…

hee buufie…je internet werkt weer zie ik…je hebt niet veel gemist he…? :smiley: :mrgreen:

we gaan zo even lekker naar de mac snack al weet manlief dat nog niet hehe…

ik zie een beetje (ERG) tegen morgen op eigelijk…we hebben een verjaardag in peter zijn fam en ik heb nogal bonje gehad met zijn moeder 11 maand geleden ongeveer,daarna heb ik haar vaarwel gezegt en ben mijn eigen pad gegaan…morgen zal ze er ook bij zijn dus dat is ff moeilijk maar ik ga niet thuis blijven om haar no way :snooty: dit heeft dus wel weer als gevolg dat ik twee middagen niet heb geslapen omdat ik dan weer aan het malen ga…maar goed na morgen is dat ook wel weer over

hey buuf

Ja heb weer internet maaaaaaar…

Voor hoelang? :lol: :lol: :lol:

Nee ik elke keer al aan peter vragen en? maar nee hoor beeb laat mooi op zich wachten…

en uhh meid laat het morgen lekker gaan zoals het gaat!!

nou lekker gegeten bij de mac?

:-* :-* :hug: :-* :-*

het was heeeeeeerlijk dank je wel… :mrgreen:

ik zei ook al tegen peet…de buuf was erg rustig van de week op kok…toen zei die pas dat je met je internet aan het klooien was thuis…hahaha je werd zeker wel gemist hoor