er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

morgen moet ik idd naar de gyn…ik wil dan ook vragen of ze willen toucheren wie weet brengt het wat op gang…

ik heb nog steeds buikpijn ,maar geen weeen meer.ik heb wel lekker geslapen op een nachtmerrie na maar die schijnen toch wel bij zwangerschappen te horen…

alweer goedemorgen

hier ook nachtmerries…hele kuddes…heb ik bij dave helemaal neit gehad…

raar he

morgen de gyn dus OK…dan duimen we dat hij/zij je kan helpen.

:-*

Hoe gaat het?

eigelijk goed voor de verandering dank je :-*

ik heb vanmiddag gewoon schandelijk 2 en een half uur geslapen :oops: ik zal het wel nodig gehad hebben dan denk ik…de druk op mijn schaambot van onderen is alleen maar groter geworden (die twee botten echt tussen je benen zeg maar)dus zitten is niet erg confortabel meer.wie weet is het gerommel gisteren en vanmorgen weer toch ergens goed voor geweest en kan de gyn me morgen goed nieuws geven (verstrijking wie weet wat ontsluiting?) :think: ik ga er in elk geval niet op hopen…maar het zou wel fijn zijn :mrgreen:

Heerlijk meid even bijgeslapen. Misschien wel even stilte voor de storm. :wink:

Niet te veel hopen inderdaad, je weet namelijk ondertussen dat het anders als het niet zo is tot een grote terleurstelling kan lopen!

heerlijk even geslapen zeg! Zal je hard nodig hebben gehad!

diana succes vandaag en ik :pray: dat ze iets kunnen doen voor je :-*

Succes!! :pray: :-*

succes vandaag met de controle meis,

:hug: :-*

ik ben zooooooooooooooo blij… :mrgreen:

ik heb een inwendig onderzoek gehad (toucheren ) en het bleek dat de boel nog dichtzat ,maaaaaaaaaaaaaaaaar de baarmoedermond is volledig verweekt en het tuitje is weg :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: die dag flinke weeen heeft dus zeker wat opgelevert ook het hoofdje lag helemaal vast in mijn bekken dus dat verklaard de druk en de pijn tussen mijn benen…ook kon ze het hoofdje al voelen…dus ik ben helemaal happy de pappy :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:

:thumbup:

Nu kan het nog steeds wel even duren, maar … je hebt al wat uurtjes puffen er op zitten voor straks als de kleine het aan durft het grote avontuur op te zoeken. Nog even en dan heb je hem in je armen.

Probeer ondanks dat het zwaar is nu ook te genieten van je wondertje in je buik. Je gaat het getrappel, gepor en gewoel straks nog missen (ook al kun je daar op dit moment misschien niks bij voorstellen).

En morgen 38 weken :thumbup:

Ook al kun je de kleine er wel uit kijken (wat ook heel logisch is hoor), het is toch altijd beter als ze nog even blijven zitten na de 37 weken. Hebben ze net wat meer weerstand, drinken ze wat beter, kunnen ze beter temperatuur houden, hebben ze minder opstartprobleempjes etc. Het zijn geen grote problemen, maar toch … altijd fijn als ze ze niet hebben natuurlijk.

En hoe gaat het in je koppie nu de bevalling er aan gaat komen? Trek je het nog? Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen; maar het lijkt me heel zwaar en dubbel.

diaan wat goed nieuws :dance: ook alhad ik liever een BUB gehoord :lol:

nee alle gekheid weg gelegd,nu alleen maar wachten wanneer broertje zich aanmeld :inlove:

ha gevonden :smiley:

meid dat is super nieuws…gelukkig heeft al dat voorwerk wel wat opgeleverd meid :-*

Mutti je vraagt hoe het in mijn koppie gaat…

dat is dus heel dubbel…qua bevalling heb ik het liever vandaag dan gisteren zeg maar om het achter de rug te hebben,aan de andere kant zie ik er als een berg tegenop.

wat me ook nog niet lukt is om verder te kijken dan de bevalling.ik weet dat ik alles kant en klaar heb voor de baby,maar gevoelsmatig ben ik er nog niet.ik kan me er dus geen enkele voorstelling van maken hoe het zal zijn wanneer de kleine er is…ik hoor veel vrouwen bij de okt groep praten over hoe leuk het allemaal zou zijn bla bla maar dat is nog ver weg voor me…lekker dubbel he…ik weet het…ik denk dat het allemaal vanzelf wel komt als ons jochie geboren is,je hoort dan vaak dat je overspoeld word door liefde voor je kindje…daar ga ik dan maar vanuit…

ik denk dat het onbewust ingebouwde voorzichtigheid is. Zo van eerst zien dat het ventje gezond en wel ter wereld komt en dan zien we wel verder.

nogmaals, ben blij voor je, we gaan de goede kant op

Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen (gelukkig), maar kan me wel voorstellen dat het ontzettend zwaar moet zijn en heel dubbel, blijheid en verdriet op hetzelfde moment :-*.

Ik had wel van te voren het idee dat ik nooit zoveel van nummer twee kon houden als van nummer één, maar dat gevoel was direct over zodra ik mijn hummel in mijn armen had. Ik kan ze heel goed van elkaar los koppelen zeg maar. Maar goed, bij jou komt er nog wel wat meer bij kijken, maar misschien heb je er toch wat aan.

Sterkte met de laatste loodjes, de bevalling, maar ook al vast veel plezier toegewenst met genieten.

diaan : ik ga mee wat jennifer zegt :wink:

je stelt je momenteel voorzichtig op uit angst en je zal het dan ook mogen mee maken op die roze wolk te zitten allee blauwe wolk :lol: :-*

zag net dat het 26 september is en het eerste wat ik dacht was; een mooie dag om te bevallen!

dus diaan…doe eens gek zou ik zeggen