zou het da n toch
Hmmmm waar is ze nou???
t word wel spannend zo
hierzooooo
nou we rommelen weer flink en anders dan anders…er schieten flinke pijnscheuten om de 3 a 4 min soms weer langer van mijn buik naar mijn rug waardoor ze nu constand ook pijn doen…ook zit een enorme druk op mijn achterste :oops: ik ben even lekker onder de douche gegaan om te kijken wat er gebeurde maar er is geen verandering voor of na de douche…het enige verschil tusen nu en toen is dat ik nog niet sta te puffen al doen ze wel verrekte zeer.zolang dat nog niet het geval is bel ik geen gyn en laat ik peter ook niet voor jan snot thuiskomen…we wachten dus even rustig af…wat ik alleen niet snap is dit: normaal als een wee voorbij is dan voel je toch niets meer?zolang ik zit gaat het redelijk maar zodra ik ga opstaan dan verga ik van de buikpijn…wat is dat?
Het zit je ook niet mee meid. Zijn het niet je bekken en bekkenbodem die je voelt? Waar zit je pijn in je buik; heel laag bij je schaambeen? Ik herken dit namelijk als bekkenpijn, maar dat kan volgens mij in je buikgebied alleen heel laag gevoeld worden. Ik voelde bekkenpijn als pijnscheuten die wegebten, maar er bleef altijd een soort constante zeurende pijn over (ik vergeleek het altijd met kiespijn, zo’n soort pijn).
het rold van de bovenbuik zeg maar naar beneden richting onderrug…en dat om de 4 a 5 min nu…
:shock: :shifty:
ik ben nu alleen maar heel nieuwschierig
weeen rollen ook van boven naar beneden toe 8)
hoort die druk op je achterste er ook bij?
Spannend zeg!!! Al meer verandering?
jep
weet je hoe ik een wee omschreef…alsof er zo’n mega mammoet vrachtschip door een sluis probeerd te varen die niet open gaat…ja vaag i know
@merel33 wrote:
hoort die druk op je achterste er ook bij?
Ik voelde dat ook bij de bevalling van Max na een paar krampen. Had ik ineens al 9 cm 8) .
@Claudje wrote:
@merel33 wrote:hoort die druk op je achterste er ook bij?
Ik voelde dat ook bij de bevalling van Max na een paar krampen. Had ik ineens al 9 cm 8) .
ooooo meen je niet haha tjemig zeg…
peter is thuis en is billy even aan het uitlaten…ik stuur hem zo wel weer weg,maar hij kan binnen 10 min weer thuis zijn…
een mamoetschip jen :shock: jij gaat lekker hahaha…,maar ik snap wel wat je bedoeld denk ik…
Nou dat zijn in elk geval niet je bekken. Klinkt toch wel als weeen. Hoop voor je dat het niet zomaar voorweeen zijn, maar dat er wat gebeurt nu. Spannend meid.
Spannend Diaan…
Druk op je achterste…mhhh…dat zou dan toch iets kunnen betekenen…
Van boven naar benden rollende weeen klinkt wel als ontsluitingsweeen…ik hoop het voor je
heb nog geen sms verder ontvangen…ja dat als ze ligt, dat het dan iets afzwakt
:hug:
niks meer aan de hand dames sorry… :?
zou het dan toch net zo lang duren als bij mij :?
Diaan wat jammer meis we zijn helemaal niet ongeduldig hoor :snooty: :liar:
:vlinder: Thomas spreek eens je broertje aan dat het tijd wordt om zich te melden :-*
hoe is het nu met je???
heb je wel kunnen slapen vannacht?
vandaag of morgen moest je toch naar de gyn??? hopelijk kunnen zij je wat meer duidelijkheid geven over de stand van zaken daar beneden :mrgreen:
en dat ze kunnen strippen ofzo…
:hug: colle