bib
op stevige buikpijn en wat menstruatieachtige krampjes is er niets meer aan de hand dus het zal gewoon overvloedige afscheiding zijn geweest helaas…sorry :oops: geen bia aan deze kant…ik had zelf ook op beter nieuws gehoopt :?
:hug: :hug:
Ik hoop voor je dat je snel je lekkere mannetje bij je mag hebben :-*
:? dit had ik niet gehoopt om te lezen :hug: .Maar ik blijf positief 8) . Jij moet snel gaan bevallen meid ik gun het je zo :-* .
Verlies je ook geen vocht meer nu :think:
had ik wel verwacht dat het niet door zou zetten…je bent een gevalletje jennifer…wekenlang voorrommelen en op het moment van het persen nog denken dat het weeeeer vals alarm is en dat het zo weer ophoud :lol:
dat zou heel goed kunnen jen…,maar ik denk dat als je echte weeen krijgt dat je dan wel weet wat er aan de hand is? :think: alhoewel dat dacht ik toen met thomas ook en eenmaal in het ziekenhuis was er bijna niets aan de hand en hebben ze me toen maar ingeleid…
diepe zucht
meisje wat doet je lijf je toch aan???/
hopelijk mag je snel het ECHTE werk ontvangen…met het mooiste resultaat een lekker dikke gezonde baby op je buik :inlove:
geloof t of niet di-jaan. de weeen voelde compleet anders aan, dan al dat voorwerk. Ik had later ook zoiets van; waarom heb ik mij druk gemaakt om die voorween??? Maar als je er in zit dan doe je dat en ervaar je het als pijnlijk en oncomfortabel.
ik geloof je gelijk hoor jen echt…
ik leg me er gewoon bij neer dat het echt nog wel even kan duren…en dat ik met mijn voorgevoel er dit keer vreselijk naast zit…haha wie weet heeft colle wel gelijk en ga ik wel dik over tijd lopen. :mrgreen:
jaaa zou een bak zijn hee
heb ik weer :doh: ik zat je toppic te zoeken, en dacht ben ik nou helemaal gek geworden? :roll:
heeft ie een andere titel… :wall: :wall: :mrgreen:
@ladybutterfly wrote:
heb ik weer :doh: ik zat je toppic te zoeken, en dacht ben ik nou helemaal gek geworden? :roll:
de titel klopte niet bepaald meer he

Eén troost is dat ook voorweeën hun werk doen. Alle voorweeën die je nu gehad hebt hoef je straks niet meer te hebben. Is dat een schrale troost? :hug:
Je ukkie heeft het nog fijn bij je, dat is ook wel een goed idee toch?
@ladybutterfly wrote:
Ik zat ook al te zoeken :doh:
sorry :oops:
geen rare dingen vandaag???
behalve een andere titel :mrgreen:
maak je ook een polletje???.. gaat diana overtijd of komt het eerder :lol: :lol:
Ja, da’s een goeie. :thumbup:
ja poll 'm erin zou ik zeggen
ben benieuwd :lol:
nog even volhouden buuf :-* :-* :hug:
oee bijna 38 weken…whahaha lach me rot om jou (bij wijze van spreken dan he)
Ik heb altijd al gedacht dat je overtijd zou gaan lopen. 8)