:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@merel33 wrote:
dames vraagje…
aangezien ik nu de 37 weken gepasseerd ben vinden jullie dat dit topic gesloten moet worden? ik bedoel als de beeb vandaag of morgen besluit te komen dan is hij niet meer te vroeg dus …jullie mogen het zeggen hoor…mij maakt het niets uit… :-
anders verander je gewoon de titel :mrgreen:
maaruh lekker dagje dus weer begrijp ik.
ik heb dat bij dave ook weken gehad…zwaar vermoeiend…
maar goed alles wat je nu hebt…heb je gehad…moet je maar (proberen te) denken.
heb je trouwens wel gebibt vandaag??? :naughty: wel doen he :mrgreen: :-
pardon…
BIB :mrgreen:
uhm ik durf nog niets te zeggen maare…
ik wou net even een schoon inlegkruisje voordoen ivm afscheiding en gelijk toen ik een schone had gepakt zat de nieuwe binnen 2 sec weer vol met zoet ruikend spul…ik heb gelijk weer een nieuwe gepakt en ook die zat vol na de handen blaas test :shifty: ik vertelde dit aan peter en liet zien hoe ik op mijn handen had zitten blazend al lachend en weer kwam er van alles uit…ojee hihihi… :shock: :shifty: :shifty: :shifty:
Ik ben normaal een stille meelezer ( al weken :silenced: ) Maar hier word ik dus enthousiast :dance: . :shifty: Bij mij begonnen allebei de bevallingen zo Ik hoop zoooooooooooooo dat het nu weer geen vals alarm is :hug:
Spannend!
Maar ik zeg dat je binnen 24 u gaat bevallen nu :silenced: :oops:
het zegt dus niet alles he…maare ja ik heb ook geen idee hahahaha…
leuk dat je meeleest hoor :mrgreen:
@@nouk wrote:
Maar ik zeg dat je binnen 24 u gaat bevallen nu :silenced: :oops:
ik zeg niks maar hoop het wel

Ik had ook 0,0 weeen die begonnen pas een uur of 2 na het ‘sijpelen’ van vruchtwater ( iedere keer als ik ging staan of wat perste op het toilet kwam er wat mee ) De 1e weeen waren te verwaarlozen was af en toe een flinke harde buik. Maar toen het eenmaal begon was mijn meis er in 1 uur :inlove: . Ik gun jou ook zo’n bevalling :thumbup: :-* Ik wacht met spanning af en verwacht morgenochtend op zijn minst te lezen dat je in het zh ligt te puffen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
( ik beviel ook vrij ‘vroeg’ beide keren met 37/6 )
binnen 1 uur? tjemig :shock: dat mag ik even niet voor mezelf hopen hoor …ik moet nml 3 kwartier rijden naar het ziekenhuis
Mocht je nou geen enkele weeactiviteit hebben voor morgenochtend bel wel het zh of een vk op hoor. Zoals jij het nu beschrijft verlies je wel degelijk vruchtwater dus in theorie moet je kindje volgens mij in 72 uur geboren worden ivm infectiegevaar. Dus ik zou zoiezo bellen eigenlijk en je inlegkruisje bewaren ( of opgraven uit de prullenbak :lol: ) om te checken of het echt vruchtwater is.
de ellende is dat ik al een hele tijd rare afscheiding verlies en de gyn weet daarvan…ze hebben ruim een week genomen een kweekje afgenomen,maar er was geen infectie te zien…toch is de afscheiding al weken groenig /gelig dus dan is het erg lastig om te zien welke kleur het eventuele vruchtwater is snap je?
ik kijk het heel even aan…
:lol: Een week voor de beide bevallingen was mijn afscheiding gifgroen :sick: ben toen ook getest op eventuele infecties maar schijnbaar hoort het bij me ranzige dikke gifgroene afscheiding en spontaan scheuren van de vliezen. Je maakt het maar spannend allemaal. Hopelijk hoef je echt niet meer lang te wachten :hug:
Loopt het er nu nog steeds uit trouwens als je een poosje gezeten hebt ofzo :think: ?
anders bel je de gyn even met de mededeling dat er nu echt iets looptte sijpelen ipv af en toe wat…
en dat je de blaastest hebt gedaan…met als resultaat…
en dan vragen wat je nu moet doen
gewoon afwachten of al naar hun toe gaan…
dan weet je het zeker
Oeh spannend zeg :shifty:
Bij mij duurde het toen een uur of 7 voordat ik de eerste wee kreeg na een vliesscheur, dat kan soms best wel even duren!
Toitoitoi iig!!!
ja precies daarom wil ik ook even wachten voor ik ga bellen…anders kan ik weer 3 kwartier rijden voor jan met de korte achternaam mischien…ik ga er vanuit dat als het echt vruchtwater is dat het dan in de komende uren wel verder gaat…het is nu even gestopt…heb wel de hele dag al hartkloppingen dat is ook niet echt fijn…
bij mijn zus duurde het nog 3 dagen…
maar bij een vk moet je het melden als je vw verliest…moet dat niet bij de gyn dan???
dan kunnen ze die 72 uur toch uitrekenen ofzo…
di/jaaan…is hhet weer zaterdag en ben ik weer ff weg…hoe staat het er nu voor====