jheeeaaaaaa
Jee!!! :dance: De eerste BIB voor merel!!! :dance:
JOEHOE
yesssssssssssss de eerste BIB is binnen :dance:
gefeliciteert diana :-*
:: JAHOE ::
lekker BIBberen :mrgreen:
diana : wanneer komt nu de BUB melding :eh: :think: :lol:
@chipie wrote:
diana : wanneer komt nu de BUB melding :eh: :think: :lol:
als het aan mij ligt nu… :roll: ben het zo zat allemaal en mijn buik doet enorm zeer …hij is zo gevoelig .zelfs de kleinste aanraking van de buik doet nog zeer.
:hug: nog even volhouden lievie…
straks ga je stom genoeg je buikje nog missen :mrgreen:
( de strakke versie ervan dan…niet de blubberafdeling die je na de bevalling hebt… en waar je hard voor moet werken om het weer weg te krijgen…)
woehoe je eerste bib!!!
heb een erg leuke dag gehad meid!!!
dames vraagje…
aangezien ik nu de 37 weken gepasseerd ben vinden jullie dat dit topic gesloten moet worden? ik bedoel als de beeb vandaag of morgen besluit te komen dan is hij niet meer te vroeg dus …jullie mogen het zeggen hoor…mij maakt het niets uit… :-*
Ik vind van niet, je maakt het zo spannend, we willen het einde nu ook wel weten hoor!
Ik vind dat dit jou afschrijftopic mag wezen, hoe jij je voelt en dergelijke!
Het is toch zo, wie het wil lezen, leest het? wie niet, dan niet?
Ik stem voor open houden :thumbup:
2e bib vandaag! :dance:
nou in dat geval kan ik zeggen dat ik weer aan het rommelen ben geslagen.goh is het weer zaterdag :think:
vanmorgen om 06.00 werd ik wakker door krampjes helemaal onderin de buik en die bleven maar komen (heb niet getimed) ik ben er op een gegeven moment maar uit gegaan want het lag niet bepaald lekker meer.
nu kon ik de hele week al slecht naar de toilet ,dus ik dacht dat daar de krampjes vandaan kwamen.ik ben ondertussen al 4x geweest en ben nu zelfs aan de dunne :sick: de krampjes zijn niet meer opgehouden maar komen erg onregelmatig.
voor de zekerheid heb ik de wasmachine maar weer aangezet.heb al stof gezogen.ik ga nu boodschappen halen om een voorraadje aan te leggen en dan zien we wel weer…het zou leuk zijn als het voorwerk zou zijn die over zou gaan in het echte werk…alleen de beeb weet het helaas.
hou jullie natuurlijk op de hoogte… :-*
Zou erg prettig zijn ja, als dit je voorwerk nu echt is, en dus ook overgaat naar het echte werk.
Je mag namelijk nu toch bevallen (vanaf week 37?)
Voorraadje aanleggen, is dat voor de zekerheid :lol: bang dat je man niets heb?
Ik hoop dat de beeb zich aan gaat kondigen…
en ja, het is weer zaterdag, zoals elke week! :lol:
Hee Merel, al 37 weken en 1 dag!
voor jou hoor!
Dat van je ontlasting hoor je wel vaker he, vlak voor de bevalling begint, ik had het zo’n beetje de hele week voorafgaande aan de bevalling, ik ging ook soms wel een paar keer per dag :shifty:
Nou, ik vind dat het nu gewoon gaat doorzetten, je bent al zover, spreek het kindje nog eens toe onder de douche (heb ik ook gedaan, hielp :thumbup: ) dat je er klaar voor bent :inlove:
dat toespreken heb ik gisteren al gedaan hahaha we hebben een heel gesprek gehad al was het een vrij eenzijdig gesprek :mrgreen:
pfffffff in de supermarkt lopen met (voor)weeen is geen pretje zeg,maar we hebben weer genoeg binnen…
nou het is weer over en uit. nergens meer last van behalve een enorme gespannen buik…
:hug: het zet ook maar niet door he…
Hopen dat de kleine vent zich snel laat zien
@merel33 wrote:
nou het is weer over en uit.nergens meer last van behalve een enorme gespannen buik…
:hug: Ik hoop dat je niet te lang geplaagd wordt.
:hug:
he bah!!! ik hoopte echt voor je dat het zou doorzetten! :hug: :hug: :hug: