er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

:hug: :hug: :hug: :hug:

ja en dat gevoel beschreef ik je vd week…dat deed cj ook ff met ruim 34 weken. Zal je zeggen, das geen fijn gevoel!!!

zie je wel…hij wilt gewoon nog lang blijven zitten.

maaruh zit hij alweer op zijn plekje of is hij nog lekker aan het zwemmen???

nee hij zit blijkbaar lekker op zijn dwarse plekje,

ik heb even geslapen en ben wakker geworden met rugpijn en buikpijn dankzij het kleine mormeltje :?

ik probeer zo de verloskundige hier in ommen wel even te bellen om te kijken wat zij er van zegt…ik word er een beetje heel erg moe van om steeds naar almelo te knallen 3 kwartier rijden…ik hoop dat zij het niet vervelend vind dat ik bel aangezien ik haar alleen zou krijgen voor de nacontroles na terugkomst van bevallen…ik ken haar dus niet eens :roll:

de verloskundige heb ik dus niks aan…die zegt neem maar contact op met almelo zh…dan bel ik die morgen wel even…het kan toch geen kwaad zo ff een nachtje? hij is goed bewegelijk dus

ja das idd irri dat je afh ben zover

ja het voeld wel zo alsof meneer finaal over dwars ligt,maar voor het zelfde geld heb ik het harstikke verkeerd en sta ik weer voor L*L

lkkr op de bank gaan, warme kruik erop…rusten

zie wat jen schreef…

maaruh leuk van die vk…ze kan toch wel even langs komen…of jou langs laten komen…

dat heet; afschuifsysteem

oooh is dat het afschuifsysteem…aaaaah goed dat ik het weet :mrgreen:

maaruh vanwaar dat plaatje onder je naam…

Hoe is het vandaag?

Jennifer, gefeliciteerd! :smiley:

Of ben je niet jarig? :oops:

lady Diana

hoe was je nacht??? hoe zit junior nu???

jen ben je jarig vandaag??? :oops:

GEFELICITEERD :-*

jennifer van harte gefeliciteerd met je verjaardag schat :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

ja hier gaat het goed…ik weet niet wat het gisteren was ,maar volgens mij ligt de beeb weer netjes in positie (ben ik blij dat ik thuis ben gebleven) :mrgreen: of meneer ligt nu in een stuit ik heb geen idee…als ik zo voel dan zou ik wel denken dat de billen boven liggen hoor.

Morgen 37 weken! :dance:

ja dan mag je bib’ben!!

@Jennifer77 wrote:

ja dan mag je bib’ben!!

Of bub’ben…

bubben geloof ik niks meer van…laten we maar gaan bibben…stom he verheug me er gewoon op… :smiley:

jen heb je een leuke dag gehad?

BIB

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: