veel succes alvast :-* ben benieuwd :dance:
Succes!
succes lievie…
ik ben er vanmiddag niet…spapa is jarig…
dus ik lees het vanaaf wel…of krijg ik een spannend smsje :mrgreen: :mrgreen:
Buuffie succes vanmiddag :-* :-
en bij echte noodgeval kan peter mij ok bellen hoor :-
denk dat je nu zo ongeveer het zkh binnen loopt dus nog 1 maal heel veel succes, en hoplelijk kunnen ze je wat wijzer maken
hee hai meiden…
mijn besluit zal jullie verrassen :mrgreen:
ik heb besloten om het lekker uit te gaan zingen met alle ongemakken van dien…de ctg was wederom vrij onrustig(mijn buik dan he),maar de baby deed het buitengewoon goed (hartslag rond de 150) :thumbup:
het kan niet beter dus…wat me ook erg opviel was het volgende…
3 weken geleden zeiden ze ons dat ons jochie van gemiddelde lengte en grote zou worden dus ongeveer 6 pond bij de geboorte.daar had ik me dus al helemaal op ingesteld en heb toen extra maatje 50 ingeslagen hahahahaha…nu blijkt dat ons kindje op dit moment al 7 pond is en we moeten nog een paar weken… :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen:
ik wil het dus op de normale manier gaan doen…en hopelijk een keer op een ochtend wakker worden terwijl het vruchtwater me langs de benen loopt in tegenstelling tot de vorige keer toen er geen vruchtwater was.
ik ben erg blij met mijn beslissing… :inlove:
oja mijn gewicht was wederom weer het zelfde als de vorige keer dus ben nog steeds geen grammetje aangekomen…he wat erg zeg :liar: :liar: :liar:
ik ga na de bevalling gewoon een paar kledingmaten naar beneden volgens de gyn…ook erg naar :liar: :liar: :liar:
Dat wordt dus nog maat 56 inslaan Maar wat goed dat je de beslissing hebt genomen. Ik durf te wedden dat je vliezen breken midden in een winkel. 8)
En super dat beebje het zo goed doet. :thumbup:
Wat fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen waar je zo achterstaat!! Ik hoop dat je maar een flinke plens vruchtwater tegemoet mag zien op een dag. :mrgreen:
had je uberhaupt concrete keuze eigenlijk?
@Jennifer77 wrote:
had je uberhaupt concrete keuze eigenlijk?
ja ik kon kiezen,maar als ik voor inleiden had gekozen dan kon het pas vanaf week 37 nou ja over een paar daagjes dus…
@Claudje wrote:
Dat wordt dus nog maat 56 inslaanMaar wat goed dat je de beslissing hebt genomen. Ik durf te wedden dat je vliezen breken midden in een winkel. 8)
En super dat beebje het zo goed doet. :thumbup:
midden in een winkel nog wel haha jij maakt het fraai zeg :roll:
bij appie in de rij bij de kassa
he diaan…
lekker dat je gekozen hebt voor de “natuur” hopelijk dat je dan nu meer dingen kan onthouden van de bevalling…
zowiezo…weet ik ook niet alles meer hoor…denk dat iedere vrouw wel dingen blockt…
ben blij dat je je rust erin hebt gevonden…spanning is ook niet alles he :-*
maar ik blijf erbij…jij gaat overtijd :mrgreen: dit mannetje zit veels te lekker bij je :inlove:
mischien komt mijn gedrooomde datum dan toch uit 30 september :mrgreen:
wel fijn dat alles oke was :thumbup:
nou meid ik ben blij dat jezelf de keus heb gemaakt, nu kan je misschien echt naar het moment uitkijken
nu ga ik heeeeelemaal jou in de gaten houden, want ook ik denk dat je de 40 weken niet haald :mrgreen: ik dnek dat je bevalt tussen de 39 en de 40e week
ik denk ik denk…argggg ik wil gewoon het ventje zo snel mogelijk knuffelen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ga je zelf voeden of fles als ik vragen mag?
ik ga borstvoeding geven als dat gaat lukken tenminste…
maare…
ik was net met billy aan de wandel (hond) en werd ik me ineens raar ik moest me vastgrijpen aan een lantaarnpaal.wat blijkt nu? de beeb heeft zich losgewurmt en ligt nu finaal over dwars !!! tjemig en gisteren lag hij nog vast… :roll:
aahh nee toch diaan, Is niet erg lief van de beeb zeg, dat hij zich overdarts heeft gedraaait,wat nu ??
ja nu geen idee dus …volgende week heb ik pas weer een afspraak staan…de 25ste. maar kan je wel vertellen dit voeld erg raar en appart…je bent al zolang gewend dat de beeb vastligt en nu ineens dit…