ja ik heb anderhalf uur kunnen slapen.dat was wel even fijn…ben nu gewoon zenuwachtig voor morgen…ben zo nieuwschierig of ik inleidbaar ben of niet :shifty:
you can leave your head on …tom jones toch? :think:
Niet helemaal
You can leave your hat on - Joe Cocker
Ik volg je topic al een tijdje stilzwijgend met spanning en wil je graag heel veel sterkte en succes wensen met de bevalling die je in het vooruitzicht hebt. Ik kijk zo ontzettend uit naar jouw fantastische BUB-melding! :inlove: :thumbup:
you can leave your head on …tom jones toch? :think:
Niet helemaal
You can leave your hat on - Joe Cocker
Ik volg je topic al een tijdje stilzwijgend met spanning en wil je graag heel veel sterkte en succes wensen met de bevalling die je in het vooruitzicht hebt. Ik kijk zo ontzettend uit naar jouw fantastische BUB-melding! :inlove: :thumbup:
ahhh detaill hahaha maar je snapt welke ik bedoel…ik kan nooit artiesten onthouden :wall: het gaat om het idee en dank je wel voor je lieve woorden hoor…
wij zijn nette meiden hoor :mrgreen: waar zit jij met je schunnige gedachten jen… :think:
rustig in mijn buik welnee…de baby is extreem druk vandaag ,hij is echt de uitgang aan het zoeken want die steken en weeen richting schaamstreek liegen er niet om auwwwww…
ik ga er niet van uit dat ze morgen al wat gaan doen…hoop het ook niet ,ik neem aan dat daar een afspraak voor gemaakt moet worden? :think: peter gaat nml niet mee dus het zou erg lullig zijn als het daar morgen al zou beginnen…alhoewel dan moet iemand hem maar ff brengen haha auto’s zat op de zaak…
ik moet er om half 2 zijn .ik krijg dan eerst een ctg en heb dan om 2 uur de afspraak bij de gyn…
ook een grappig detaill mijn nieuwe naam is klara…ik geef nu nml melk haha das appart zeg…het gaat dus tijd worden voor de koffiepads denk ik
ik loop idd als een pinguin ja .dus dat indalen zal het punt niet zijn.ook als je gaat zitten heb je het idee dat je echt bovenop de kleine gaat zitten dus ga je heel voorzichtig zitten haha.
ik heb gisteren de voors en tegens eens tegenover elkaar gezet en ik weet nu eigelijk niet wat nu het verstandigst is om te doen…inleiden is wel een heel gedoe natuurlijk waarvan ik het idee heb dat het dan langzamer zal gaan dan als de bevalling op de natuurlijke manier gebeurt of zou ik dat fout hebben :think:
aan de andere kant kreeg ik gisteren van peter iets te horen wat ik zelf finaal weggeblockt ben blijkbaar.ik was blijkbaar bij thomas ook ingeleid ,maar ik dacht dat dat niet het geval was.ik ging naar het ziekenhuis toen met weeen om de 10 min (dat moest toen) maar dat bleek toen allemaal voorwerk te zijn geweest en toen ik er toch eenmaal was hebben ze me een gel ingebracht en aan het infuus gelegt . :shock: ik wist hier helemaal niets meer van zeg :oops: volgens peter zat ik toen ook nog potdicht.
oja als je voeld dat je bekken aan het verweken is door beurs gevoel aan de binnenkant van je bekken.is dat dan een goed teken of niet? of kan dat uitgroeien naar BI.?het doet alleen zeer als je gaat zitten .
bespreek het straks allemaal even met je gyn, misschien kan hij je even naar een fisio wijzen, voor die laaste paar weken kan hij jou misschien even wat houding tips geven…
maar goed als het allemaal zoveel stres oplevert, ga je straks misschien wel onbewust er tegen in, en dan kan het ook allemaal heel erg lang duren
ik denk dat het beste is om echt goed met de gyn er over te praten, en de voors en tegens te bespreken, het is wel jou lichaam en jou kindje, dus heb jij de regie in de handen, maar hij kan je wel adviezen geven,