er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

ik schreef het al bij de okt mama’s

bellen!!!..want benauwdheid klinkt niet bevordelijk…

lijkt me ook geen bandenpijn…

eerder iets richting zw.vergiftiging…

wil je niet bang maken…maar ik vind it een serieuse reden om NU te bellen.

beter te vaak bellen dan …

:hug:

laat het even weten

ik zou toch ook ff bellen hoor… al is het de hap!

ik heb gisteravond laat het zh nog gebeld en kreeg te horen dat ik met deze klachten idd moest komen…zo gezegt maar weer gedaan.

ik heb anderhalf uur aan de ctg gelegen en de beeb deed het uitstekend (ik minder) maar na een uur werd mijn eigen hartslag gelukkig ook weer normaal.rond de 89 ongeveer. mijn bloeddruk was laag zoals normaal 110/50 toen ik binnenkwam was mijn hartslag rond de 110 .ook hebben ze bloed geprikt voor de zekerheid (heb nu een mooie blauwe plek) :thumbdown:

ik snapte er niks van…waar was ik nu zo benauwd van geworden.

het begon al tegen een uur of 20.00 ik was lekker aan het tv kijken ,maar ik zat een beetje vreemd (doorgezakte bank die binnenkort vervangen word) dus ik gaf het daar op dat ik benauwd was…ben dus anders gaan zitten ,maar dat hielp ook niks…nou ja dan moet het vanzelf maar overgaan dacht ik…ik voelde me steeds vreemder en vreemder en op een gegeven moment ben ik maar naar buiten gelopen om frisse lucht te pakken…ook dat hielp dus niets.dat deed me besluiten om jullie om advies te vragen…

maar goed nu weten we nog niet wat het geweest is.

zelf zit ik nu te denken aan hyperventilatie of een angstaanval.maar er was niets aan de hand zoals ik al zei.heb er dus ook geen verklaring voor.mischien dat ik onbewust toch teveel aan het nadenken ben gegaan of zo .ik geef toe dat ik enorm bang ben voor wat er gaat komen,maar dat is ook niets nieuws.laten we het maar op een soort van paniekaanval houden dan…want op het ziekenhuis was alles oke…

oja om 00.00 waren we daar en om 03.00 waren we weer thuis… :zzz:

ohhhh meissie toch…geen stuit dus.

Cj besloot met 34 weken nog even op de kop te gaan liggen, wist toen niet waar ik het zoeken moest, kreeg geen lucht meer voor mijn gevoel. wat vaag zeg dit

@Jennifer77 wrote:

ohhhh meissie toch…geen stuit dus.

Cj besloot met 34 weken nog even op de kop te gaan liggen, wist toen niet waar ik het zoeken moest, kreeg geen lucht meer voor mijn gevoel. wat vaag zeg dit

nee stuit was ook onmogelijk geweest zeiden ze…ons jochie ligt echt muurvast in mijn bekken.knappe knul die daar weer uit zou komen zeiden ze…

de ctg registreerde wel weeenactiviteit maar door dat strakke gevoel voelde ik helemaal niets.ik moet dinsdag weer op controlle komen en dan een half uurtje eerder want ze willen dan voor de tijd nog even een ctg maken voor de zekerheid

meid is het misschien niet verstandig om eens met de gyn te gaan overleggen of het mogelijk is om eerder te bevallen???

volgens mij ben je op het moment zoooooo met de bevalling en het gebeuren eromheen van thomas bezig, dat je idd er paniek of hyperventielatie aanvallen van krijgt, al die stres lijkt me ook niet goed voor junior

meid ik hoop echt dat het met 4 dagen je bevallen kan en dat je lekker mag genieten gaan!

van mij krijg je nog wel ff een heeeeeele dikke :hug:

die mogelijkheid is idd besproken vorige week bij de gyn.

ze wou daarom dinsdag gaan kijken of het eventueel mogelijk was om de boel iets te versnellen.maar daarvoor moet je als ik het goed begrepen heb wel iets ontsluiting voor hebben toch? stel dat de boel nog ver naar achteren ligt en potdicht zit dan kunnen ze moeilijk iets beginnen en over die beroemde veter hoor je ook niet vaak positieve verhalen…

ben wel aan de tonnic begonnen :wink:

hey buuf…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

doeidoei :-* je buuf

oowww…en andere opties zijn dr niet??

zoals gel, infuus??

iu ja ik hoop gewoon dat je niet zo lang meer hoeft…het wordt gewoon tijd dat je aan je kraamtijd mag beginnen :inlove: :inlove:

@kimmetje23 wrote:

oowww…en andere opties zijn dr niet??

zoals gel, infuus??

iu ja ik hoop gewoon dat je niet zo lang meer hoeft…het wordt gewoon tijd dat je aan je kraamtijd mag beginnen :inlove: :inlove:

ik zal dit morgen zeker ter sprake gaan brengen :thumbup: ben het gewoon allemaal spuugzat…de weeen zijn ook nu weer fijn terug gekomen…ik was op weg van mijn moeder naar huis toe en heb de auto 3x aan de kant moeten zetten om van die rotweeen af te komen…het ellendige is dat je nooit weer wanneer ze komen opzetten he… :roll:

ik was vanochtend ineens aan de dunne waar ik dus al op zat te wachten aangezien ik al weken verstopt zit min of meer.hihi wat wel grappig was : ik zat lekker aan de koffie bij mams vanochtend en de beeb werd me ineens druk zeg :shock: zo had ik het echt nog nooit meegemaakt.mijn hele buik schudde op en neer zoooo grappig.een uur later begonnen de weeen weer…dank je beeb weet eens wat je wil in of uit !!! :naughty:

:lol: :lol: De kleine plaagt je wel he :lol: :lol:

hahahaha ik denk dat jij liever uit hebt

en helemAAAl nu die vervelende weeen terug zijn gekomen…

oowww heb zooooo met je te doen…zoef maar even naar het sf en kijk maar even hoe ik lucas zojuist aantrof, dan kun je misschien weer even wat lachen :hug:

@kimmetje23 wrote:

hahahaha ik denk dat jij liever uit hebt

en helemAAAl nu die vervelende weeen terug zijn gekomen…

oowww heb zooooo met je te doen…zoef maar even naar het sf en kijk maar even hoe ik lucas zojuist aantrof, dan kun je misschien weer even wat lachen :hug:

kan je me even een lijk geven? ik heb geen idee in welk topic die foto staat…

enne buuf het antwoord is jaaaaaaaaaaaaaaaaa :thumbdown:

ff dikke knuffel voor jou meid :hug:

he lievie

hoe staat het met het uitgangsbord???

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

love you :hug: ,moek ff komen strippen===

nog niet klaar hahaha… peter is op zijn werk he :wink: kan wel proberen met een zaklamp er voor wie weet :mrgreen:

ik ga naar bed want ik voel me verre van lekker…af en toe vuile steken en ben doodmoe.is ook niet zo gek met 4 uurtjes slaap van afgelopen nacht…

tot overmaat van ramp is billy mijn hond ineens ook enorm aan de dunne dus ik moet elke keer naar buiten…erg fijn juist nu :evil: maar god daar kan hij ook niks aan doen

@Jennifer77 wrote:

love you :hug: ,moek ff komen strippen===

yess please… :mrgreen:

billy doet gewoon met je mee :mrgreen:

enne wie weet werkt de zaklamp ook wel :think: :mrgreen:

of jen die komt strippen… op wel liedje doe je dat dan??? HAHAHHA

de link die kimmetje23 bedoeld http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=62634

:hug: :hug: :hug: :hug: