Gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance: :-*
Diaan, van harte met je 34e verjaardag :-*
En nu maar op naar je hele speciale cadeautje :inlove:
gefeliciteerd , maak er een mooie dag van! :dance:
ik heb iets heel moois gekregen van mijn man…
een schitterende pandora armband…ben er zo blij mee.
binnenkort na de geboorte zouden er nog 2 bedeltjes bijkomen heeft hij gezegt dus een voor thomas en een voor de baby…hij heeft ze al gekocht ,maar die krijg ik dus pas na de bevalling…is hij lief of liefffff
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Oooh wat een lieve man! :inlove: Gefeliciteerd met je verjaardag!! En nu op weg naar een mooie BIA en BUB voor je! :-* Geniet ze vandaag!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY DEAR DIANA
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
en Peter is UBERlief
hmmmmm aardbeienkwarktaart :drool: :drool: :drool: :drool:
diana van harte gefeliciteert met je verjaardag,jammer dat je de mooiste geschenk nog niet kunt uit pakken dan maar met vertraging :roll: :mrgreen: :inlove:
Gefeliciteerd! :-*
Diaan:
Gefeliciteerd met je verjaardag meid :dance: :dance: :dance:
:dance: gefeliciteerd :dance:
Hey buuf…
Gefeliciteerd met je verjaardag!!
en uhh super liefffffff cadeau van peter!!!
Veel plezier vandaag :-* :-* :-* :-* :-*
dank je wel allemaallll :-* :thumbup: :dance:
maar de beeb houd zich mooi rustig vandaag.al vraagt wel iedereen aan me waarom ik ineens zo moeilijk loop. hahaha ja hoe moet je lopen als je het gevoel hebt dat je een voetbal tussen je benen hebt zitten? vorige week was ik er zo trots op dat ik zo goed kon lopen in tegenstelling tot sommige andere vrouwen die wel eens op het zh tegenkom…nou dat is bij mij nu ook rap afgelopen.je mag me nu waggeldiaan noemen hahaha :mrgreen:
Diaan van harte gefeliciteerd meis :-* :-* :-*
van harte met je verjaardag :-*
@merel33 wrote:
niet dat ik bang ben hoor,maar ik heb al weken het idee en gevoel dat dit kindje veel eerder gaat komen dan met 40 weken en dan heb ik het over 36 a 37 weken…
wie heeft dit ook wel eens gehad en is het ook daadwerkelijk uitgekomen?
Ik wist bij Em dat ze vroeger zou komen. Ik heb zelfs op internet uitgezocht vanaf welke termijn het ‘veilig’ zou zijn: 34 weken.
En ze werd geboren…met 34 weken, op de eerste dag van mijn verlof
@Hupsakee wrote:
@merel33 wrote:niet dat ik bang ben hoor,maar ik heb al weken het idee en gevoel dat dit kindje veel eerder gaat komen dan met 40 weken en dan heb ik het over 36 a 37 weken…
wie heeft dit ook wel eens gehad en is het ook daadwerkelijk uitgekomen?
Ik wist bij Em dat ze vroeger zou komen. Ik heb zelfs op internet uitgezocht vanaf welke termijn het ‘veilig’ zou zijn: 34 weken.
En ze werd geboren…met 34 weken, op de eerste dag van mijn verlof
you made y day :mrgreen:
hee meiden ik weet niet of er nog iemand wakker is (ik hoop het)
ik heb het de hele avond al benauwd alsof er een strakke riem om mijn maag getrokken word…wat is dit? en hoort dit er ook bij? het voeld echt niet fijn meer.zitten is gewoon K*t dus loop ik steeds maar naar buiten om frisse lucht te nemen…al helpt dat ook niks
mmmmm als het maar geen zwvergifteging (hellp)is… :think:
:hug: het zit je ook niet mee he… :hug:
ik ben echt benauwd …is dit een reden om te bellen of moet ik gewoon proberen te slapen en kijken of het morgen over is…benauwd zijn kan geen kwaad voor de baby toch?
als je er hoofdpijn bij hebt of duizelingen of als je het echt niet trekt:ja, bellen!