er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

@Bietje wrote:

Zondag? :think: :naughty:

Meiden, vanaf 37 weken mag het pas écht hoor! :hand:

Maar toch, GEFELICITEERD met je 36 weken!! :dance:

Hopelijk blijft je kindje nog minstens één week zitten! :pray: :-*

bieke : ik heb er ook 2 op deze tijd gekregen waaronder cassandra en zij mocht direct bij mij op de kamer :wink:

kyento is een andere versie maar dat had iets heel anders waardoor hij ondergewicht had alsook couveuse moest liggen :wink:

@merel33 wrote:

**weer een update:

om 17 uur wordt de kleine meid van Rivella gehaald via keizersnede.

dus we

ons helemaal suf dat alles goed mag gaan met Riv en de kleine.

ik vind het best spannend allemaal, laat staan hoe het voor Suus en Pat zal zijn…

zodra ik meer weet horen jullie het!

guusje

ps: het is een keizersnede vanwege de ligging van de kleine. eerste was het onvolledige stuit en nu dwars meen ik.

waarschijnlijk ook wel preventief -denk ik dan he- omdat ze zo alles een beetje in de hand hebben.

rivella meis ik hoop dat alles goed gaat met jou en je beebje :hug: :-

jeetje kom ik terug van vakantie…

ik schrik me kapot…riv… wat heb ik gemist???

hopelijk is alles goed…

he bah…ik ga snel even terug lezen…

diaan jij gaat ook lekker…gelukkig nog wel kindje in buik he…

komt ie ** tromgeroffel***

ohh ik ben zoo trots

ze heet Abigail en weegt ** hou je vast ruim 2360 gram

alles is goed met moeder en kind, ze ligt nog op de vercouver en het lieve kleine meisje ligt nog ff in de couveuze maar ze had een apgar van 9 op 9 dus ze doet het perfect!!!

Pat en Suus: gefeliciteerd met jullie dochter Abby

afz guusje

oh wat een nieuws :smiley:

Super zeg.

Fijn dat alles goed lijkt :thumbup:

rivella, gefeliciteerd.

Nou Merel33, ik had jou eerder verwacht ;-), zit al de hele tijd hier mee te kijken. Succes jij met die loodjes die al heel lang duren!!

hallelujaaaaa…kreeg net een sms van di-jaan…wat doen jullie toch!!!

een dochter van 2300 gram woohoooo…welkom in de wereld abby

diana : ik lees tromgeroffel en dacht al dat jij gestart was :shock: :wall:

rivella en hub : gefeliciteert met jullie meisje abigail :inlove: wat een mooie naam :thumbup:

@Jennifer77 wrote:

:oops: :oops: is di.aan nou ook bevallen, of lees ik het weer verkeerd en gaat dit nog over abigail???

in elkgeval…VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER

ja gaaf voor rivella he :thumbup: :thumbup: :thumbup:

maar het is bij mij zo goed als helemaal gestopt :thumbdown: tenminste vandaag…ja vanavond wel een paar weeen gehad maar die waren niet noemeswaardig .morgen is het weer zaterdag hahahahaha…wie weet heeft mijn buikje een rustdagje om morgen weer stevig aan de slag te gaan…ik moet eerlijk zeggen dat dit rustige dagje wel eens lekker is.de harde buiken stoppen alleen niet sterker nog die is nu al 2 dagen alleen maar keihard zonder pauzes.maar zeer doet het niet…

@kimmetje23 wrote:

@Jennifer77 wrote:

:oops: :oops: is di.aan nou ook bevallen, of lees ik het weer verkeerd en gaat dit nog over abigail???

in elkgeval…VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER

nee was het maar zo …enne ik verwacht ook een jochie :mrgreen:

nou kapiteins log… :mrgreen:

het gaat zeker een heel appart dagje worden… maar bevalling? geen idee 8)

vanmorgen om 05.00 zijn de buurtjes thuisgekomen van hun vakantie naar italie .eenmaal thuis gekomen hebben ze eerst lekker een bakkie koffie gedronken en de kindjes naar bed gedaan (denk ik) tegen 06.00 werd ik wakker en zag dat er een oude aftrapte mercedes achter hun auto ging staan met de koplampen uit…de buurtjes hadden de fietsen nog op de dragers zitten achterop hun auto en daar waren ze blijkbaar op uit :evil: ik keek dus door mijn slaapkamerraam en besloot het licht aan te doen en tegen het raam te kloppen…dit werkte gelukkig want ze stapten weer in en reden als een speer weg… :dance: de buurtjes hebben me hartelijk bedankt :mrgreen:

nog geen kwartier later denderde er een ambulance de straat binnen en haalde als een gek een paar huizen verderop iemand op…geen idee wat daar aan de hand was :eh: :think:

even voor de duidelijkheid het is hier een hele nette straat waar nooit wat gebeurt…dus dit was voor mij alweer een teken dat het weer eens zo’n zaterdag zou gaan worden… :hand:

toen ben ik er maar uit gegaan waarna ik gelijk enorme buikpijn weer kreeg :think: ik dacht nog mischien zijn het darmkrampen en moet ik even naar de toilet? dat hielp dus ook niets dus loop nog steeds met buikpijn rond.ook doen de liezen nu erg pijn.het voeld alsof er een enorme druk op zit.het zou gewoon fijn zijn als de vliezen zouden knappen,dat zou waarschijnlijk een hele opluchting zijn,maar ja dat zal wel weer niet gebeuren… :roll:

zover kapiteins log :shifty:

diaan nog even wachten meis,morgen ben je jarig en hopenlijk mag je dan je allergrootste geschenk uitpakken :pray: :-*

tussendoor update…

heb nu behoorlijke krampen om de 10 a 15 min die behoorlijk naar de rug en liezen en benen trekken…

de weeen duren best lang maar timen heb ik nog niet gedaan.

hou jullie op de hoogte…ja i know het is weer zaterdag :roll:

:roll: :mrgreen: jij bent weer lekker bezig zeg…

hahahaha je kan er een boek over schrijven straks…( dan wil ik hem best wel lezen hoor)

maaruh lekker dagje heb je tot zover :shifty:

wij kwamen gistren thuis van vakantie… hebben ze geprobeert mijn vriends auto te stelen(/in te breken) zit gat boven slot…

heb nog niet met de buren gesproken… maar gelukkig staat de auto er nog…

wel fijn voor jouw buurtjes dat je op dat moment wakker was.

@colle wrote:

:roll: :mrgreen: jij bent weer lekker bezig zeg…

hahahaha je kan er een boek over schrijven straks…( dan wil ik hem best wel lezen hoor)

maaruh lekker dagje heb je tot zover :shifty:

wij kwamen gistren thuis van vakantie… hebben ze geprobeert mijn vriends auto te stelen(/in te breken) zit gat boven slot…

heb nog niet met de buren gesproken… maar gelukkig staat de auto er nog…

wel fijn voor jouw buurtjes dat je op dat moment wakker was.

ach ja het breekt de dag he :mrgreen:

maare dan hebben jullie ook flink mazzel gehad dat de auto er nog stond zeg :wink: je zou dan ook bijna gaan denken dat ze gestoort zijn in hun werkzaamheden zeg maar en er toen vandoor zijn gegaan…ik snap dat niet hoor…wat doen mensen met hun poten aan andersmans spullen… :evil:

ja wij denken ook dat ze gestoord zijn…

gelukkig maar…

hoe is het nu ondertussen met je…zijn de weeën alweer weggezakt of blijven ze je nog flink plagen???

@colle wrote:

ja wij denken ook dat ze gestoord zijn…

gelukkig maar…

hoe is het nu ondertussen met je…zijn de weeën alweer weggezakt of blijven ze je nog flink plagen???

het komt en gaat…heel vervelend…dan om de 10 min dan weer om het kwartier en dan weer om het half uur.

heb net lekker een kwarktaart gemaakt voor morgen (verjaardag) :drool:

het slapen en douchen heeft in elk geval niks gedaan wat betreft het weghalen van de oefenweeen

oh lekker kwarktaart…welke smaak??? :drool:

zou toch wat zijn als je echt morgen bevalt… :shock: :mrgreen:

zit je op je verjaardag een end weg te puffen…

ahhh shoot, 4 minuten te laat…maar uhhhh

Dikke kus van mij :-* :-* :-* :-*

dank je wel lieverd

34 al weer sjonge jonge :mrgreen:

er is dus niets meer aan de hand :roll: en heb heerlijk geslapen.ik ben zo nieuwschierig wat ik van peter ga krijgen hihihi ik krijg het niet uit hem :think: om 08.00 komt die zijn bed uit dussss

colle ik heb een aardbeienkwarktaart gemaakt :drool: :drool: :drool:

ik was echt van plan geweest om dit jaar eens weer aan mijn verjaardag te doen,(normaal geef ik er niet veel om nml en dat word me niet altijd in dank afgenomen door fam aan beide kanten)maar goed zoals het de laatste tijd gaat lichamelijk is dat nu gewoon even veel te druk voor me .dus volgend jaar beter… :smiley: