er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

jij bent echt zwangerschapsdement hoor :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

DAt wist je allang!!! Doos!

uhhhh what about updates?

diana : waar ben je met de updates of laat je een bub weten zondag :think: :mrgreen:

zondag? prima :thumbup:

ik had de laatste 2 dagen niet veel te vertellen…ja dat het rommelde maar dat was niets nieuws meer. :?

maar vanaf vanmorgen is het gerommel 2x zo erg geworden.veeg me de zweetdruppels van mijn koppie af en het is geen zweet van de hitte. :wink: de harde buiken zijn er nu elke minuut inplaats van om de 2 a 3 min bah bah bah bah bah en dan steeds van die venijdige vuile steken tussendoor.

ik ga maar even liggen en kijken of dat wat helpt…

ik durf niets meer te zeggen :silenced:

diana nog even de kurk erin :wink: zondag mag je eraan beginnen :inlove:

mag ik dan mijn kadootje uitpakken? :inlove:

je hebt er iig weer ene week bijgesmokkeld ondertussen :slight_smile:

hee maar voel thet anders als bij de weeen van thomas?

nee het voelde niets anders dan toen,maar helaas stopte het vanmiddag tijdens mijn slaapje weer…nu begint het weer op te zetten dus wederom loos alarm…

@merel33 wrote:

ja dan mag je het eruit persen en volop genieten :mrgreen: :inlove:

@chipie wrote:

@merel33 wrote:

ja dan mag je het eruit persen en volop genieten :mrgreen: :inlove:

goeie deal hoor… :inlove: ik ben maar weer uit bed gegaan na een uur gewoeld en gedraait te hebben…juist wanneer ik eindelijk in slaap viel dacht meneertje lekker wakker te gaan worden haha…de krampen zijn ook weer weg.

nog verder geslapen

om 23.00 naar bed gaan…wanhopig geprobeert te slapen wat niet lukte…ben om 02.00 maar onder de douche gestapt met dat levendelspul uit de zwitsal babylijn…daarna weer in bed gekropen en binnen 5 min sliep ik als een roosje…dammm dat spul is goed zeg :shock: :thumbup:

raar eigelijk he…je bent zo moe en toch kan je niet slapen…

Fijn dat je toch nog even heb kunnen slapen

Hopelijk houd het gerommel of op,of zet het gewoon door he.

Dit is helemaal niets,steeds rommelen en dan in niets eindigen,

Maar je heb toch intussen de 36 weken gehaald :thumbup: :thumbup:

Diaan je kunt ook ‘overmoe’ zijn. Dan lukt het idd niet om in slaap te komen. Ik probeer soms zelfs bewust eerder naar bed te gaan als ik in de middag niet geslapen heb. Werkt iig voor mij beter dan wanneer ik alsnog op een ‘gewone’ tijd ga slapen.

Die 36 weken zijn iig in de pocket!! En beeb is groot genoeg dat als het nu doorzet je ws binnen no time weer naar huis mag! :dance:

diana : die 36 weken heb je binnen :dance:

idd 36 weken yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

de banner geeft nu aan dat ik nog 28 dagen moet…dat is eigelijk ook niet lang meer…wie weet gaan we zelfs dat nu nog volhouden :wink: …overtijd lopen gaan we nog maar niet aan denken…dat is horror !!!

nee het moet nu zondag eruit :wink: een mooier geschenk kun je je niet wensen :naughty: :inlove:

zaterdagavond starten met koordje springen zodat zoontje beseft dat de uitgang leuker is :mrgreen:

Zondag? :think: :naughty:

Meiden, vanaf 37 weken mag het pas écht hoor! :hand:

Maar toch, GEFELICITEERD met je 36 weken!! :dance:

Hopelijk blijft je kindje nog minstens één week zitten! :pray: :-*

***weer een update:

om 17 uur wordt de kleine meid van Rivella gehaald via keizersnede.

dus we

ons helemaal suf dat alles goed mag gaan met Riv en de kleine.

ik vind het best spannend allemaal, laat staan hoe het voor Suus en Pat zal zijn…

zodra ik meer weet horen jullie het!

guusje

ps: het is een keizersnede vanwege de ligging van de kleine. eerste was het onvolledige stuit en nu dwars meen ik.

waarschijnlijk ook wel preventief -denk ik dan he- omdat ze zo alles een beetje in de hand hebben.