er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

ondertussen zijn we weer lekker aan het rommelen geslagen…kijk beeb wil niet wachten :mrgreen: …heb weeen om de 15 min en zijn best wel pijnlijk…

:hand: weeeer een dag die ik door kan brengen aan de pc :snooty:

(moet natuurlijk wel op de hoogte blijven wat er allemaal gebeurd :wink: )

@merel33 wrote:

ondertussen zijn we weer lekker aan het rommelen geslagen…kijk beeb wil niet wachten :mrgreen: …heb weeen om de 15 min en zijn best wel pijnlijk…

:hug: :hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

ik ga vragen of ze straks even inwendig wil kijken ook al doet dat gruwelijk zeer…ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben zo langzamerhand…elke keer zo weggestuurt worden zonder dat ze even willen kijken ben ik nu wel beu…ook al geeft de ctg constante harde buiken en weeen aan…tegen mij zeggen ze…de ctg doen we niets op uit…waar het ons om gaat is hoe u zich voeld :roll: :think: ja duhhhh waarom moet ik dan uberhaupt aan de ctg? geldtrekkerij voor de ziekenfonds soms? :evil:

:-* :hug: :hug:

jij blijft bezig he!?

kzal eens roepen dat je baby beslist wat ie wil… zitten blijven of komen… :wink:

ja doe es…ik word hier erg flauw van…kunnen ze eigelijk strippen als de boel nog potdicht zit? nee he? :think:

volgens mij moet je daar ontsluiting voor hebben idd…

maar wie weet nu na je weeen van vandaag?

@merel33 wrote:

ik ga vragen of ze straks even inwendig wil kijken ook al doet dat gruwelijk zeer…ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben zo langzamerhand…elke keer zo weggestuurt worden zonder dat ze even willen kijken ben ik nu wel beu…ook al geeft de ctg constante harde buiken en weeen aan…tegen mij zeggen ze…de ctg doen we niets op uit…waar het ons om gaat is hoe u zich voeld :roll: :think: ja duhhhh waarom moet ik dan uberhaupt aan de ctg? geldtrekkerij voor de ziekenfonds soms? :evil:

om te kijken hoe kleine karel reageerd op de contracties troel. Gefe aan dat het erg vermoeiend aan het worden is. Je hebt nog heel wat voor de boeg en hoe fitter je bent des te beter

Meis nog effies hopelijk blijf frummel nog ff 3 weken zitten,Ik heb een poos terug gedroomd dat jij 30 september ging bevallen :oops: :mrgreen:

hee meiden…ik ben weer thuis hoor :smiley:

alles was weer goed.en ik heb overal eerlijk over gepraat qua angsten en dergelijke (had ik dat idd maar eerder gedaan :wall: ) alles is genoteerd ,maar ze had nog nooit meegemaakt dat een vouw waarbij het zelfde is gebeurt als bij mij in elkaar klapte door emoties in het zh…wat ze wel zei is dat de kwaamtranen die een paar dagen later komen wel wat heftiger kunnen zijn dan (normaal) in dat geval moest ik dat gewoon bespreken met de kraamhulp.volgende week moet ik terug komen en dan gaan ze kijken of ze eventueel de natuur een handje kunnen gaan helpen. :pray:

een paar dagen geleden toen ik op het zh was hebben ze een kweekje afgenomen ivm mijn buikpijn en daar is een bacterie uit gekomen helaas.

dit is de streptokokken bac ! het schijnt dat 1 op de 5 vrouwen hiervan draagster is…wat het wel inhoud is dat de baby dan gelijk na de geboorte voor de zekerheid een ab kuurtje moet hebben zodat we zeker weten dat hij niet ziek zal worden hierdoor.

zo en nu ga ik even de hond uitlaten :-*

Diaan wat fijn. Ik krijg de indruk dat t wel een goed gesprek is geweesd :-* (en dat ze je miscien volgende week al kunnen helpen :dance: :angel: )

alleen die bacterie is dan weer wat minder :?

Gelukkig zijn ze er nu in ieder geval al achter.

lkkr geslapen?

Ik had die bacetrie ook (GBS+) en dat wisten we pas nà de bevalling. Hieke noch ik hebben ab gehad. Hieke is wel goed in de gaten gehouden nadat de uitslag kwam maar nooit ziek geworden… geen paniek dus, wel goed dat ze het in de gaten houden. :thumbup:

hee hai meiden…

nog steeds aan het rommelen hier hoor :? gisteravond was een ellende eerste klas.de weeen en harde buiken bleven maar komen en komen zonder enige regelmaat.maar ze deden zeer mennnnn :evil: :thumbdown: ook het slijmverlies is weer lekker toegenomen en oja de buikpijn is ook weer fijn terug gekeerd (begon hem al bijna te missen ) sarcastisch lachje :lol:

wat die bac betreft ja ik ben enorm blij dat we nu wel weten wat er aan de hand is…dan kunnen ze er rekening mee gaan houden…toch baal ik er wel enorm van.

@Sis wrote:

Ik had die bacetrie ook (GBS+) en dat wisten we pas nà de bevalling. Hieke noch ik hebben ab gehad. Hieke is wel goed in de gaten gehouden nadat de uitslag kwam maar nooit ziek geworden… geen paniek dus, wel goed dat ze het in de gaten houden. :thumbup:

Hier ook draagster… ook geen AB gehad… wel idd kind in de gaten gehouden… bij een eventuele volgende zwangerschap word er wel rekening mee gehouden… Deze zwangerschap ook pas na de bevalling achtergekomen…

diana : nog even geduld meis :wink: wij zijn nog geen zondag :mrgreen:

wat een kadootje zou dat zijn zeg :inlove:

ja man…

ik had ook zo’n mooi kado verwacht 18 sept a.s 4 jaar terug…maar dametje wachtte mooi nog 10 dgn

@Jennifer77 wrote:

ja man…

ik had ook zo’n mooi kado verwacht 18 sept a.s 4 jaar terug…maar dametje wachtte mooi nog 10 dgn

dus u is binnenkort ook jarig dus :shock: :smiley: