dat ene telefoontje betekent standaart komen …en ik heb echt geen zin om nog eens voor jan met de korte achternaam er heen te gaan…of het zet door verdorie of het stopt…ben het echt spuugzat… :evil:
heb nu al een week harde buiken om de 2 min en ik ben echt blij dat ze nu pijn gaan doen…ik hoop zo dat het nu door gaat zetten ook al is het wat te vroeg…
wie weet moet je komen en mag je meteen blijven om te bevallen
@surprise wrote:
wie weet moet je komen en mag je meteen blijven om te bevallen![]()
geloof je het zelf? :? sorry ben er gewoon shagerijnig van…
kom je gewoon ff een :hug: geven.
Laten we dan maar hopen dat door al dit pijnlijke voorwerk je bevalling straks als een trein gaat. Maar kan me goed voorstellen dat je er chaggie van wordt. :hug:
Rivella…hoe is ie bij jou?
@Claudje wrote:
Laten we dan maar hopen dat door al dit pijnlijke voorwerk je bevalling straks als een trein gaat. Maar kan me goed voorstellen dat je er chaggie van wordt. :hug:
Rivella…hoe is ie bij jou?
Ja, hoop ik ook.
En aan het profiel te zien is Rivella sinds vanochtend 4.10 niet meer gesignaleerd op KOK
en ons di-jaantje is ook niet veel meer geweest en heb geen sms gehad…
met mij is alles rustig hoor…en rivella zat gisteren op een camping .
de pijn is weg :shock: en ik voel me weer een stuk beter…vraag me niet hoe wat of waarom ,maar dit voeld een heel stuk beter dan voorgaande dagen .
ik zat gisteren ook eens te mijmeren over die constante buikpijn,en dacht ineens wat nou als dat nu eens kwam door het liggen? ik bedoel ik heb nu ondertussen een behoorlijke buik ontwikkkelt en als je op je zij ligt te slapen dan hangt al dat gewicht van die buik aan/op je banden.zouden die dus geen pijn hebben gedaan ? want een paar uur na het wakker worden werd de pijn ook weer een stuk minder.
buiten dat om…de rest van mijn lichaam groeit totaal niet meewat dus inhoud dat ik nu anderhalve kilo lichter ben dan toen ik zwanger raakte.de gyn zei ook tegen me dat de beeb me aardig aan het opeten was. :think: ik kan het wel missen gelukkig :mrgreen:
Zo ik leef ook nog, maar dit is Diana d’r topic dus als er iets aan de hand is zal ik het bij de Splitsting van de Oktober mama’s vertellen
Over een half uurtje kunnen jullie daar dan ook gaan lezen :shifty:
aangzien hier ook iedereen mee leefd met rivella …
dit bericht kwam zojuist binnen.
** ben ik weer**
Rivella is opgenomen.
De kleine ligt in stuit en sluit niet de boel af, dus ze denken aan een ‘hoog’ lek, maar ze weten het nog steeds niet zeker waar het vocht vandaan komt.
Ze moet nu zéker tot 34 weken blijven (ze is nu 32.5 meen ik).
Verder heeft ze een longrijping-spuit gehad en die krijgt ze over 24 uur weer. Voor het geval dat denk ik dan maar.
Ze zou me smsen zodra ze een bed heeft en ze meer weet.
Ik hou jullie dus voorlopig ff op de hoogte.
Ze is er erg rustig onder dus dat is iig wel fijn.
Guusje
bedankt diana voor de update op jou topic :-*
zag net dat rivella 33 weken is vandaag
nu hopenlijk blijft dat muppie nog 2 weken zitten
@merel33 wrote:
aangzien hier ook iedereen mee leefd met rivella …
dit bericht kwam zojuist binnen.
** ben ik weer**
Rivella is opgenomen.
De kleine ligt in stuit en sluit niet de boel af, dus ze denken aan een ‘hoog’ lek, maar ze weten het nog steeds niet zeker waar het vocht vandaan komt.
Ze moet nu zéker tot 34 weken blijven (ze is nu 32.5 meen ik).
Verder heeft ze een longrijping-spuit gehad en die krijgt ze over 24 uur weer. Voor het geval dat denk ik dan maar.
Ze zou me smsen zodra ze een bed heeft en ze meer weet.
Ik hou jullie dus voorlopig ff op de hoogte.
Ze is er erg rustig onder dus dat is iig wel fijn.
Guusje
waaatttt??? :shock: :shock: :shock: :shock:
heb eg wat gemist geloof ik
een update van rivella !!!
ze hebben alles uit de kast getrokken longrijpers en weeenremmers,
ik heb dus geen weeen.de remmers zijn puur preventief.ze willen tot 34 weken rekken dus als ik in de tussentijd niet beval dan lig ik minimaal 9 dagen hier.ik loop 2 dagen voor met mijn banner op kok.doe je iedereen de groetjes? groetjes rivella…
bij deze
Jeetje wat spannend allemaal.
En jijzelf hoe is het met jou?
nou het lijkt wel alsof rivella mijn taken heeft overgenomen want bij mij is het op steken aan de onderkant na en de harde buiken die gewoon niet overgaan rustig eigelijk…de buikpijn is in elk geval verdwenen :thumbup:
zul je zien dat je nog overttijd gaat ook…
hier was dat dus wel zo… slijmprop met 30 week verloren… heel veel harde buiken en alles… verwachting was dat ik eerder zou bevallen… ben bevallen met 40+6 :mrgreen:
@klavertje4 wrote:
zul je zien dat je nog overttijd gaat ook…
hier was dat dus wel zo… slijmprop met 30 week verloren… heel veel harde buiken en alles… verwachting was dat ik eerder zou bevallen… ben bevallen met 40+6 :mrgreen:
wil jij wel eens niet zo vloeken? :naughty: overtijd lopen pfffffffffffffff nee dank je wel :thumbdown: :mrgreen:
vanmiddag om 14.10 moet ik weer naar de gyn voor de standaart controlle ik wil die harde buiken wel even aankaarten want je word er dood en doodmoe van…maar ik vermoed( weet bijna wel zeker) dat ze er niks mee kan…
ook de angst voor de bevalling word met de dag erger en erger.de vorige keer met de bevaling van thomas heb ik er echt een trauma aan overgehouden.ik heb werkelijk geen enkel idee hoe ik straks ga reageren als de baby is geboren .zal alles dubbel en dwars terug gaan komen van thomas? ik heb nml niet het idee dat ik alles verwerkt heb…dus daar ben ik echt heel bang voor.
bespreek het straks met je gyn!!!
en van mij krijg je een dikke :hug:
@kimmetje23 wrote:
bespreek het straks met je gyn!!!
Dat wou ik dus ook zeggen.
Diaantje bespreek je die gevoelens en angsten ook wel met je gyn?
Die kunnen allicht nog net even iets meer op je letten dan. (en je bijstaan)
Gaat helemaal goed komen met jullie, maar snap wel je angst :-*
Ook van mij een hele dikke :hug:
Succes vanmiddag bij de gyn… buuf :mrgreen:
en ja zal je angst/gevoel wel goed kenbaar maken!
:-* :hug: