er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

het maakt toch niks uit of je er naast zit of niet…het is gewoon grappig dus kom op vertellllllllllllllllllllll :mrgreen:

:silenced: :stuck_out_tongue:

:mrgreen: twlut :mrgreen:

:stuck_out_tongue: :mrgreen:

Ik ga verder met de babykamer

hee jij limburgse loeder…zit je ons gewoon ff nieuwschierig te maken he

PROEST Limburgs loeder…whoehahahaha ik ben voor veel uitgemaakt maar dit is nieuw…hehehehe

Niet dat het helpt hoor :stuck_out_tongue:

De babykamer schiet trouwens best wel op nu :mrgreen: :dance:

:snooty: :mrgreen:

grrrrrrrrrrrrrr zou je haar niet? :mrgreen: :twisted: mijn wraak komt nog wel en die zal zoet zijn whahahahahahahahahahaha :twisted:

ondertussen heftige steekjes als ik rechtop zit ,maar bij het gaan liggen vallen ze weer terug in alleen harde buiken om de min a 2 min

Domdidomdidom

:mrgreen: :P

De babykamer schiet op :dance: ik krijg alleen de muur niet af vandaag, bij gebrek aan daglicht…morgen met frisse moed er weer tegenaan :mrgreen:

rivella je hebt toch niet voor morgen gepland toevallig?

damm ik vloek niet snel maar auwiee het is voor het eerst dat die harde buiken echt knetterzeer doen :o :evil: ze komen en gaan erg onregelmatig dus het zal nu wel goeie voorweeen zijn …ach gossie is het weer eens zaterdag? auwwwwwww

Je zei van de week toch iets over een rustige zaterdag? :angel: :silenced:

over een paar uurtjes is het zondag he :mrgreen: en daar heb ik niks over verteld… :wink: maar het zijn gewoon voorweeen en iedereen weet dat helemaal niets zegt…maar zeer doen ze wel :thumbdown:

voor de zekerheid toch de vluchtas maar eens weer opnieuw bekeken en het bleek dat ik er veel te veel in had zitten hahaha…wat moet het arme kind al gelijk met 6 setjes kleren? :think: :mrgreen:

hahaha

nou heb nog geen sms, dus neem aan dat je veilig in je, eigen, bedje ligt

komt nog even voorbij gefloten

Nou Diaan, ik heb m’n straf hoor, ik heb nog geen seconde mijn ogen dicht gehad vannacht :?

Niet dat dat een reden is om mijn voorspelling openbaar te maken maar ach :mrgreen:

Verder…ben ik sinds een uurtje ook mijn slijmprop kwijt :shifty: :think: :eh:

goeiemorgen meiden…

nou ben vanacht 3x wakker geworden van buikpijn,ze deden nog te zeer om er voor uit bed te stappen dus heb ze daar maar weggezucht…

net ben ik wakker geworden 15 min geleden met behoorlijke buikpijn onder in mijn buik en nu straald het naar mijn onderrug,…dit voeld bepaald niet prettig maar het kunnen geen weeen zijn want het is een constante pijn.ik heb peter dan ook gewoon laten slapen…wat is dit nu weer dan :? zou het een soort van spierpijn zijn na al die harde buiken om de 2 min die overigens nog steeds niet zijn opgehouden ?

rivella ik hoop dat je nog wat slaap kan pakken meisje…en jij bent je proppie dus ook kwijt nu…spannend hoor :-*

oh jij houd t weer spannend…

bevallen incl alle valse alarmpjes , kwaaltjes etc haha

euhm kweet niet wat t is maar anders weer ff bellen?

vragen kost je alleen ene telefoontje…