er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

zegt nu uit protest niks meer :silenced:

hahaha nee grapje…

een van de redenen dat ik alles hier neertyp is ook een stukje eigen belang om alles van me af te typen.ik ben geen persoon die een eigen weglogje gaat bijhouden of zo en zo kan ik het toch kwijt en ik schrijf niets raars of zo dus…en ik heb ondertussen door de tijd heen heel veel mensen hier leren kennen en die blijven op deze manier ook op de hoogte…dit gaat beter zo dan dat ik alles 30x opnieuw moet typen…

het is tevens ook een stukje verwerking voor mezelf…voor de mensen die het willen lezen is het leuk en voor degenen die het niks zegt nopu die kijken dan maar gewoon niet :snooty:

ja lekker gek ding…vind je zwangerschaps perikelen erg leuk en spannend om te volgens.

Voor mijn vriendin is het nu ook erop of eronder. Ze verwacht zelf opname. De doppler meting zal het uitwijzen ieder moment

@Jennifer77 wrote:

ja lekker gek ding…vind je zwangerschaps perikelen erg leuk en spannend om te volgens.

Voor mijn vriendin is het nu ook erop of eronder. Ze verwacht zelf opname. De doppler meting zal het uitwijzen ieder moment

hou je me op de hoogte?

jazeker…krijg de rambam van jullie beiden. Hoop zo dat jullie kindjes gezond en wel geboren worden. Mijn hoopr voor jou is alleen maar toegenomen. Ventje is al mooi op gewicht nu en zal het buiten je buikie goed redden. Al een hele zorg minder

ze belt net…t kleintje is goed aangekomen. Het verplichte rustien op de linkerzij (optimaal bloedtoevoer) heeft geholpen. Kindje weegt nu tussen de 1000 en 1500 gram :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

klinkt goed jennifer

ennuh merel ik vind het fijn om te lezen hoe het met je gaat

anders had ik je wel op gezocht op het forum hoor! hahahaha

ga lekker door, voor jou is het verwerken, vertellen uitrazen, en genieten

en wij vincden het fijn te zien hoe het allemaal met jou en beeb gaat

:shock: Diaan :shock: wat ben je nu allemaal aan het doen?!!!

Ik zit her en der t forum weer eens bij te lezen na mn vakantie, en dan lees ik dit :naughty:

En ook ik lees graag wat er gebeurt hoor :inlove: (alhoewel ik natuurlijk liever heb dat ie nog even bij je blijft zitten :roll: :wink: )

jennn wat een goed nieuws zeg :smiley: :dance: :clap: je zult wel stuiteren van geluk :thumbup:

en wat zijn jullie toch lief allemaal :oops: :-* :thumbup: :thumbup: :thumbup:

peter zou vanmiddag even thuiskomen om de hond uit te laten,maar het is blijkbaar weer eens te druk op de zaak dus ik ga mezelf maar eens even met hond naar buiten slepen…ja zegt die ik kom vanzelf wel een keer thuis…maar de hond is vanmorgen om 07.30 er uit geweest en het is nu 16,28 dat kan niet hoor :naughty: dan doe ik het zelf maar weer…

Hey buuf

ffen :hug: :hug: :hug: :hug: voor je

:-* de anderekant buuf :lol: :lol:

@Marianne mv Lyann wrote:

Hey buuf

ffen :hug: :hug: :hug: :hug: voor je

:-* de anderekant buuf :lol: :lol:

hee buuf zwaait ff terug :mrgreen:

Ik kreeg zojuist ineens het gevoel dat ik ongeveer wist wanneer je uk geboren wordt Diaan :shock:

En als dat klopt… :silenced: ik heb de voorspelling genoteerd in kladblok en er een schermafbeelding van gemaakt met de datum en tijd erbij, eens kijken of ik in de buurt kom :mrgreen:

Ik laat hem zien zodra de dag dat ik denk dat je uk geboren gaat worden voorbij is…gewoon om het spannend te houden :stuck_out_tongue:

kan zwaaiende buuf je niet een keer matsen met billy?

nee zwaaiende buuf is zelf herstellende …ik moet peter gewoon een schup onder zijn hol geven…heel simpel…

@Rivella wrote:

Ik kreeg zojuist ineens het gevoel dat ik ongeveer wist wanneer je uk geboren wordt Diaan :shock:

En als dat klopt… :silenced: ik heb de voorspelling genoteerd in kladblok en er een schermafbeelding van gemaakt met de datum en tijd erbij, eens kijken of ik in de buurt kom :mrgreen:

Ik laat hem zien zodra de dag dat ik denk dat je uk geboren gaat worden voorbij is…gewoon om het spannend te houden :stuck_out_tongue:
pb mij die datum eens, nu maak je mij toch echt nieuwschierig

truttebel je maak je mij ook nieuwschierig…ahhh kom op laat me weten please?

@merel33 wrote:

nee zwaaiende buuf is zelf herstellende …ik moet peter gewoon een schup onder zijn hol geven…heel simpel…

Hey buuf,

Deze buuf kan na het weekend gerust een keer de hond uitlaten hoor :wink:

Ben weer helemaal beters :lol:

Zwaait weer naar buuf :mrgreen:

Nou, ik houd mijn “voorspelling” lekker nog even geheim :stuck_out_tongue:

Ik beloof jullie wel dat jullie niet lang hoeven te wachten :wink:

Diaan, ik had gister mijn mobieltje boven laten liggen :oops: Ik loop al 2 dagen als een zombie door het huis, krijg de ene voet nauwelijks voor de andere zo duf, en dat terwijl ik best goed geslapen heb de laatste 3 nachten :think:

Ik ben zelfs donderdag vergeten dat Chris om 11:30 opgehaald moest worden van de psz i.p.v. 12:30.

Ik was terug naar bed gegaan en had mijn wekker op 12:00 gezet zodat ik iig ruim op tijd zou zijn.

Belt om 11:30 een vriendin van me op hoe Chris het gedaan had op de psz…ik HUH??? hij is toch nog een uur daar???

Nee je had hem NU op moeten halen…ik in de stress, maar haar man was daar met de auto en die heeft Chris meegenomen nadat ik de juf had gebeld dat hij hem mee zou nemen.

Gewoon zo duf zijn dan je je kind vergeet :wall:

Toen heb ik mijn mobieltje boven laten liggen en gisteravond kwam ik daar pas bij uit :oops:

Ik ga hem iig nu als een havik in de gaten houden :wink:

Hoe gaat het vandaag??

Gemeen hoor dat je het niet wilt laten weten :mrgreen:

dan ben je idd wel erg duf geweest als je zelfs je kindje vergeet op te halen :shock: ik hoop zo voor je dat je snel nu eens beter gaat voelen serieus…

hoe gaat het vandaag…eigelijk niet veel nieuws .

er is maar weinig verandering bij gisteren alleen komen de harde buiken nu met steekjes en die zijn niet prettig maar ook weer niet verontrustend.

we modderen dus nog maar even lekker door.wie weet helpt het winkelen bij de meubelwinkel vanmiddag…een voordeel daar…er zijn genoeg banken om op uit te rusten hahahaha :smiley:

maare lieve lieve lieve rivellatje?? :smiley: :mrgreen: :wink:

kan je niet een tipje van de sluier oplichten??? bv niet de datum wel maar over hoeveel weekjes? ben echt benieuwd

hahahaha slijmbal :stuck_out_tongue:

Nee ik zit er vast toch helemaal naast :wink: dus ik ga mezelf op voorhand niet voor schut zetten… :wink:

Misschien wil de rest ook een gokje doen…anoniem polletje maken?? :stuck_out_tongue: :wink: