er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

Ik dacht vannacht juist dat je wel over de 40 weken heen gaat :oops:

:-*

zou lachen zijn als het zo was zeg :mrgreen:

maar kan me niet herinneren dat mijn voorgevoel me ooit in de steek heeft gelaten :think:

@merel33 wrote:

zou lachen zijn als het zo was zeg :mrgreen:

maar kan me niet herinneren dat mijn voorgevoel me ooit in de steek heeft gelaten :think:

Nou, en dat is sowieso belangrijker dan de mijne in dit geval he…Dus ik geloof je helemaal :smiley:

Met al die voorweeen moet de bevalling toch een “eitje” worden :wink:. En mij is verteld, hoe erger de voorweeen, hoe minder je last hebt van naweeen.

Ik werd er gek van en maar klokken 4 minuten, 8 minuten, 10 minuten, 4 minuten en dat soms uren achter elkaar … weer loos alarm. Eerst stress dat ie nog niet mocht komen, te vroeg, te vroeg … en toen was het 37 weken … en toen kwam ie niet (en toen vond ik de voorweeen pas echt irri worden).

Mijn kleine is uiteindelijk met een geplande ks gekomen met bijna 39 weken, maar was anders ook gewoon blijven zitten denk ik tot de volle 40 weken.

Maar uh, groot gelijk dat je gewoon belt hoor als je je er niet zeker over voelt. Ben je weer even gerust gesteld. Nog even meid en dan mag je je kleine echt knuffelen.

En … morgen 35 weken :thumbup:

he lievie…

was je weer spannend aan het doen???

ben ik weer even werken en voila…begin je weer…

( euh ik moet vanmiddag ook werken…dan weet je het alvast :wink: )

morgen 35 wk :dance: lekker meis…wie had dat verwacht he…een paar weken geleden.

volgende week geen rare dingen gaan doen hoor…dan ben ik op vakantie…

maar idd moet je maar denken…deze heb ik gehad…die krijg ik niet meer terug…

dat scheelt weer…

doe lekker rustig aan en geniet van je buikie :-*

ik zal mijn best doen colle :-

maar we gaan vandaag weer vrolijk verder waar we gisteren eindigden dus het word weer een vermoeid dagje…

mijn buik is nog niet een keer zacht geweest sinds ik wakker werd vanochtend dus dat zegt wel weer genoeg.

maare colle…ik wens je heeeeeel veel plezier op je vakantie meid :-
:thumbup: :smiley:

Diaan, je gaat echt noooit voor Jan met de korte achternaam naar het ziekenhuis hoor! :thumbup:

Lijkt me idd heel irritant al die voorweeën zeg, om niet te zeggen vermoeiend :shifty:

Hoop dat je voorgevoel het helemaal goed heeft en je rond de 37/38 weekjes bevalt!

ik ben 14 september jarig…hmzzz :think: dat zou een leuk verjaardagskado zijn zit ik aan te denken :mrgreen:

zou idd een schitterend cadeuatje zijn :inlove:

ik kreeg op mijn verjaardag een zusje :slight_smile: baby’s doen het goed als kado-tje! lekker origineel ook , want die krijg je niet meer dan 1 maximaal :wink:

hoe voel je je nu?

diana : leuker geschenk bestaat er niet :mrgreen: kyento is ook geboren op mijn verjaardag :inlove:

en mijn zus is jarig op dezelfde dag als jij,en dan durven ze nog zeggen dat ze maagd zijn :liar: :lol:

mischien ben ik wel onbevlekt bevangen hahahahaha… :mrgreen:

@merel33 wrote:

mischien ben ik wel onbevlekt bevangen hahahahaha… :mrgreen:

whoehahahahahahaha diaan toch :lol: :lol: :lol: wie is dan de trotse papa :think: :eh: :mrgreen:

ssttttttttttttttttttttt :eh:

tis morgen zaterdag…had je nog wat in petto???

@Jennifer77 wrote:

tis morgen zaterdag…had je nog wat in petto???

zullen we eens een keer lekker orgineel doen?"

ik ga me morgen eens gedeist houden…jaaaaaa daar schrik je van he :mrgreen:

ikke weer met mijn grote mond :silenced:

vanmorgen belde ik naar de verloskunde met de vraag wat ik moest doen aangzien ik al een tijdje last had van viezige afscheiding .het enige wat ik vroeg was : moest ik hiermee naar de gyn of zou ik gewoon mee naar de huisarts gaan? kreeg ik te horen.maar mevrouw hoe staat het er voor met die buikpijn? ik zei tja die is niet meer gestopt ,maar daarvoor bel ik helemaal niet :shock: of ik dan toch even weer langs wou komen voor een nieuwe ctg en dan wouden ze daarna even een kweekje nemen om te kijken of er mischien een schimmeltje aanwezig was,…nou oke dan maar weer zuchtik vertelde het aan jennifer77 per sms dat ik dit nu zó’n onzin vond dat ik weer voor een ctg moest maar ja ik ben toch maar gegaan.

eenmaal weer aan de ctg aangesloten bleek dat ik om de 2 a 3 min harde buiken had… :shock: dat was dus die buikpijn :lol:

twee dagen geleden waren de harde buiken ongeveer om de 10 min a 15 min…dusss.

daarna kreeg ik nog een kweekje waar ik de uitslag van ga krijgen in de loop van volgende week en ik moest even urine inleveren om blaasontsteking uit te sluiten.

ook de gyn heeft me nog even nagekeken en waarschuwde me dat er nu wel een kans is dat de harde buiken gezien de verandering nu wel op redelijke tot snelle termijn (kunnen) uitwijzen op echte weeen.bij de minste verandering moet ik nu bellen als er ook maar iets verandert…

hij zei als je teveel en te snel achter elkaar harde buiken hebt dan is de kans best aanwezig dat ze overgaan in weeen.

de volgende afspraak ( normale controle) staat aankomende dinsdag gepland en die moet gewoon doorgaan zeiden ze…nou ja ze zullen het wel weten denk ik dan…

nou tot zover de update voor nu… :mrgreen:

spannend!!

jij maakt er wel een heel verhaal van voor ons as mama’s hier …straks durven wij niet meer :wink: haha

keep us up2date! ( wij hebben t allemaal zo druk met jouw babyverhaal volgen hih zelfs manlief hier vraagt dagelijks : en? )

hahaha meen je niet…nou blij je van dienst te kunnen zijn :mrgreen:

haha mannen zijn nooit zo happig op zwangerschapsverhalen…

maar de mijne hoort liever 10min jouw verhaal ( uit mjn mond) dan d ehele avond mn eigen kwaaltjes haha