Jeetje… dat duurt niet lang meer, zou je zeggen… Ik weet dat ik met de tweede ook vrij lang dacht… ‘dat duurt niet lang meer’… Dat heeft wel een paar weken geduurd zelfs. Maar ik denk dat het bij jou wel een ander geval is.
Sterkte! En goed dat je probeert te slapen af en toe!
die druk op de darmen is dat nu normaal ?het voeld alsof ik van voren op het kind zit en van achteren ook…
mss ff je vk bellen?
nee mocht pas als de min regelmatig en om de 10 min kwamen en/of gepaard gingen met bloedverlies… :roll:
ook niet als je ene vraag had?
ik kan helaas geen antwrd geven op je vragen.
ben met 36wkn bevallen zonder weeen.
heb spoedkzs gehad icm zwangerschapsvergiftiging.
@merel33 wrote:
nee mocht pas als de min regelmatig en om de 10 min kwamen en/of gepaard gingen met bloedverlies… :roll:
Als je vragen hebt kun je gewoon bellen toch?
Bij vk en gyn kon ik gewoon bellen!!
Dus gewoon doen!!

ik heb gebeld en ze vonden het idd niet overdreven…ik mag even langskomen voor een ctg…
zie je wel?
domme vragen bestaan niet
succes!
peter komt over een half uur thuis dus dan zullen we vertrekken
het zal wel weer niets zijn,maar ze zij door de telefoon kan ik niets beoordelen dus heb ik liever dat je wel even komt…
nou oke dan
Succes, we denken aan je!
Oh Diaan, weer aan de ctg, ik durf te wedden dat die weëen registreerd.
Ik vraag me af of ze ook eens kijken of je al verweekt bent of misschen zelfs al ontsluiting hebt :think:
Daar zou ik nl. benieuwd naar zijn, mij lijkt dat die (voor) weëen ook iets doen nl.
Laat je iets weten als je weer thuis bent??
ow ow ow, ben ook voor het eerst weer een hele dag werken…
het was druk in het zkh. Inmiddels op ctg weeenactiviteit waargenomen. Echter zei di-jaan dat ze in scherpte/pijn zijn afgenomen.
Ze wcahten nu op de vlk
Sjonge jonge… wat spannend allemaal!!
Maar hoe langer dat het kindje blijft zitten hoe beter, dus dan maar heen en weer en onzekerheid enzo… ja toch?
Veel sterkte hoor… poeh wat een spannende bevallig… :hug:
Pff, wat spannend allemaal! :shifty: :-*
update; ze komt ons gewoon weer lekker plagen straks. Niks aan de hand :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
beter 10x voor niks als 1 x te laat, of niet dan
:hug: :-*
ik hoef al niets meer te vertellen merk ik…dank je jen voor je info voor de dames terwijl ik op het zh was :thumbup:
er werd idd weeenactiviteit waargenomen om de 10 min ,maar het was idd loos allarm… we mochten weer naar huis toe.maar we zijn dus al wel wat aan de gang en dat is een goed teken…de baarmoeder zat nog lekker potdicht…
wederom voor jan met de korte achternaam naar het zh geweest
Jee, ik zit je al een paar pagina’s te volgen en je maakt het wel spannend zeg!
Is het nog een beetje te houden?
ik heb weinig keus he maar soms ben ik het wel spuugzat hoor.als je dan nagaat dan dit mischien wel doorgaat tm 40 weken dan kan het zweet me wel eens uitbreken…maar goed het gaat immers om het eindresultaat
maar ik geloof nog steeds niet dat ik 40 weken ga volmaken…no way. :naughty: