Lekker even de warme sproeier erop, misschien helpt dat wat. :hug: Lekker bbq trouwens. :drool:
ik zei vanmorgen voor de grap tegen peter…zullen we morgen gaan bevallen? hihi dat was dus maar een grapje…verlies ik net op de wc gewoon weer een heel stuk slijmprop… :o
niks aan de hand weer…wel weer slijm verloren best veel…
elke dag is er een toch?
mijn buik voeld gevoelig aan en doet zeer met het lopen maar we komen de dag wel weer door.we gaan even lekker toeren met de auto al had ik graag met dit weer een lekkere boswandeling gemaakt,dat komt na de bevalling wel weer…en dan lekker met z’n drietjes :inlove:
het was idd gezellig… :thumbup: we zijn door plaatsjes gekomen waar we nog nooit van gehoort hadden…bij een mooie blokhut hebben we lekker wat gegeten en koffie gedronken…wat wel grappig is…:
zit je daar lekker te genieten aan het water en helemaal in love met je man op zo’n moment…krijg je me enorme scheuten door je buik en ondertste waar je gewoon helemaal naar van word…probeer dan eens een normaal gezicht te trekken als het terras vol zit? :mrgreen: het moet er enorm raar uitgezien hebben hahahahaha…het zweet brak me aan alle kanten uit…maar we zijn er ff tussen uit geweest en dat was heerlijk.
ben wel blij dat ik nu weer thuis ben…het voelde alsof elk moment de vliezen konden knappen :?
ik heb geen idee wat er aan de hand is maar ben de hele dag al mega onrustig.constand zweet wat me uitbreekt en een druk op mijn onderkant waar je helemaal naar van word.
ik voel de baby wel geregelt,maar niet meer zo heftig als eerst.dit is neem ik aan toch gewoon omdat de kleine … minder ruimte heeft als eerst? ik had juist gedacht dat rond deze termijn ik zere ribben zou hebben,maar niets is minder waar…het voeld nu weer net zo alsof ik 15 weken zwanger was…zo af en toe voel je wat schuiven en thats it…
goh wat maf zeg…ik dacht nml dat hij al een paar weken geleden al volledig was ingedaald niet dus :think:
dus stel dat mijn vliezen eens zouden breken dan hoef je nu niet meer plat toch? :think: niet dat ik dat van mijn gyn heb gehoort,maar dat had ik ergens gelezen nml.
warm heb ik het nog steeds en ik loop me vandaag kapot naar de wc.voorbode? :think: normaal hoef ik maar 1x per dag…ben vandaag al 7x geweest en het enige dat ik gegeten heb is een portie kibbelings en een kom yogurt