er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

Wat vervelend joh… :hug: Hoop dat het weer wegtrekt en de kleine nog een paar weekjes wil blijven zitten dat zou mooi zijn!

Volhouden hoor! :-*

in plaats van poele poele beebje kom maar kunnen we in dit geval niet wat anders bedenken? poele poele beebje blijf maar lekker zitten of zo?

:think:

he meis…

fijn he die bal tussen je benen…had ik bij dave toen ook zo erg…( en je weet wanner hij kwam :wall: )

alsof je zo’n poepbroek aan moet trekken omdat je hele onderlijf eruit zakt… :mrgreen:

maar ik denk dat je maar lekker op de bank moet gaan liggen voor de rest van de dag…rust rust rust ( de 3 bekende R-en :wink: )

@colle wrote:

he meis…

fijn he die bal tussen je benen…had ik bij dave toen ook zo erg…( en je weet wanner hij kwam :wall: )

alsof je zo’n poepbroek aan moet trekken omdat je hele onderlijf eruit zakt… :mrgreen:

maar ik denk dat je maar lekker op de bank moet gaan liggen voor de rest van de dag…rust rust rust ( de 3 bekende R-en :wink: )

ja mam :-*

:mrgreen:

lekker ding :lol: :lol:

jemig, je krijgt het wel te verduren he? Ikhoop dat het weer wegzakt, dat je vannacht lekker kunt slapen en dat je je morgen weer beter voelt. :hug: . Beebje, blijf nog maar even zitten, het is daar binnen beter dan buiten… :wink: :-*

@merel33 wrote:

in plaats van poele poele beebje kom maar kunnen we in dit geval niet wat anders bedenken? poele poele beebje blijf maar lekker zitten of zo?

:think:

Wie weet helpt dit;

BOE

Oeh da’s schrikken, nu blijft hij/zei vast nog wel even binnen :mrgreen:

gefeliciteerd met je 34 weken :thumbup:

woehoo 34 weken gehaald…als het kereltje wilt komen dan is dit in ieder geval een wat veiligere periode dan met 31 weken.

Wat doen mijn dinnetjes toch :frowning: . Mijn andere zwangere dinnetje (29 weken) is ook al vreselijk aan het rommelen e heeft al verweking en 1 cm ontsluiting. Man man man…ik krijg nog wat van jullie 2

op mij kan je dan niet echt brommen jen…ik gedraag me redelijk netjes.

de 34 weken zijn in elk geval gehaald.jippieeeeeeeeeeeee

:dance: :thumbup: :clap: :dance: :thumbup: :clap: :dance: :thumbup: :clap: :dance: :thumbup: :clap:

whoehoe!!! :dance: 34 weken, goed gedaan meis, nu nog een weekje of 3 en dan mag het wel of niet?

nou ze zullen iig niet meer actief gaan remmen, mocht uk zich aandienen

er moet wel heel wat gebeuren laat deze dame zich opnemen hoor :naughty:

een week of 2 moet je minimaal nog :wink:

succes!

ik lees zo afentoe mee , mijn zoon is met 36weken geboren ( en alles was prima in orde gelukkig)

dus ik ben benieuwd of jij net zoveel geluk mag hebben :slight_smile: :kaars:

jahoe 34 wk :dance:

lekker meis…weer een drempel gehaald :thumbup:

zo gaat hij goed, zo gaat hij beter…alweer een weekje op de bank versleten :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja joh… nog een paar weken en dan is het: kind erbij en bank weg!! Haha!!

Gefeliciteerd met je 34 weken. Op naar de volgende dag en de volgende en de volgende… :pray: :thumbup:

en nu op naar de 35 weken!

dank je wel voor alle lieve reacties weer :-*

ik kreeg geen melding van de nieuwe reacties.sorry dus.

vanavond hebben we lekker aan het bbqen geweest met z’n tweetjes en dat was fijn en gezellig.alleen heb ik nu geen idee meer hoe ik zitten moet…de hele avond loop ik al heen en weer en ben onrustig.ik kan geen enkel comfortable plekje vinden om te gaan zitten of liggen :thumbdown:

de beeb is keidruk ,en de harde buiken lijken niet meer te willen stoppen.ze duren nu al weer uren en uren en uren.ook af toe van die geweldige steken onderin de buik en een menstruatie achtige klachten.

ik ga zo maar even onder de douche om te kijken of het dan vermindert.

Lekker even de warme sproeier erop, misschien helpt dat wat. :hug: Lekker bbq trouwens. :drool: