meestal hebben ze een voicemail op de tel… met de 06 die je dan kunt bellen
@merel33 wrote:
@Marianne mv Lyann wrote:ja die felle steken had ik ook
En uhh heb dikke 2 weken in voorweeen gelopen en zo van het een op het andere moment was lyann er ook…
met een bevalling van 13 minuten :oops: :lol:
Maar dus hoop heeeeeeel hard dat het nu een keer doorzet!!!![]()
![]()
maar had je die steken alleen tijdens de voorweeen of ook bij het echte werk?
ps ik hoop niet dat het hier zo snel zal gaan…ik heb nml geen 06 nmr van de verloskundige uit ommen in huis…alleen een normaal nmr :shock:
Bij de bevalling was het echt pijnlijk met voorweeen was het niet echt pijnlijk…
en 06 nummers staat op voicemail van vk dan weet je meteen wie vanacht dienst heeft

hihihihi nu begin ik hoop te krijgen…
ik moest net voor de 10de x vanavond plassen en nu ben ik wat bloed verloren tijdens het plassen :dance: :dance: zou het dan meiden???
dat gaat de goede kant op :dance: :dance:
peter zegt net zullen we dan maar naar bed gaan om te kijken of we nog wat kunnen slapen? maar ik ben zo hyper als de pest hahahaha
slapen of ‘slapen’
hahaha ik zou ook niet kunnen slapen hoor :mrgreen:
maar ik weet ook niet echt hoe het verloopt…
bij mij hebben ze de vliezen gebroken…toen ging het los…
ik zit straks in dezelfde spanning als jij… :shifty:
dan mag jij mij coachen :lol:
@colle wrote:
slapen of ‘slapen’
hahaha ik zou ook niet kunnen slapen hoor :mrgreen:
maar ik weet ook niet echt hoe het verloopt…
bij mij hebben ze de vliezen gebroken…toen ging het los…
ik zit straks in dezelfde spanning als jij… :shifty:
dan mag jij mij coachen :lol:
deal doe ik. beloofd…
ik ga toch proberen om te gaan slapen…meiden hopelijk begint mijn volgende postje met een ofciele bia

groot gelijk meisje…
mocht het echt het grote werk zijn…
dan kan je beter nu nog even je rust pakken…
want je moet dan straks hard werken
:-* :-*
Slaap lekker buuf (in ieder geval als het je nog lukt :lol: )
En uhh verwacht morgen een bia of een bub :lol: :lol: :lol:
:thumbdown: :roll: :evil:
jemig dat ik er nog steeds instink zeg niet te geloven ik moet die stomme slaaptest gewoon niet meer doen :? . na het wakker worden vanmorgen begonnen de krampjes wel weer iets aan te halen helaas samen met het gevoel in beide bovenbenen kramp te krijgen maar niets dat ook maar iets aanhaald. ik baal dan ook stevig…ik dacht gisteren toen ik een ietsiepietsie bloed verloor dat het wel begonnen was,maar niets is minder waar dus :thumbdown: :roll:
laten we maar kijken wat deze dag gaat brengen…positief denken he
Merel, alle voorweeën hebben hun nut hoor! Alle beetjes die je nu krijgt die krijg je straks niet meer. Het kan maar zo zijn (en dat hoop ik natuurlijk ook voor je) dat je straks een snelle, korte bevalling hebt omdat je lichaam al zoveel voorwerk heeft gedaan.
Geef de moed niet op meid! Alle beetjes helpen, en ik geloof nooit dat de echte bevalling nog langer dan een paar dagen op zich laat wachten.
Probeer lekker bij te rusten. :hug:
:hug: he meis…nou hopelijk heb je dan wel een redelijke nacht gehad…dat weer een beetje op krachten bent…
aan het tijdstip te zien was je er wel weer vroeg bij…
geloof dat ik toen ook al (weer) wakker was…maar lekker ben blijven sussen…
maar wat niet is MOET nog komen :mrgreen: :mrgreen: :-*
dus voor deze dag nieuwe verse moed dat junior zich komt laten zien :thumbup:
nee vandaag mag niet want dan word jen boos op me…het is een oneven dag :mrgreen: maar aan de andere kant…mijn gyn heeft vorige week gezegt dat ze vandaag 24 uurs dienst had en de rest van de week is ze er niet dus
wat je er wel van overhoud van die weeen zijn ontzettende harde buiken die ook best wel pijnlijk zijn en een gevoelige buik…als je hem maar iets aanraakt dan kan je het goed voelen…
tjemig weer wat anders…hihi peter begon vanmorgen ineens weer te twijvelen over de naam van ons zoontje hahahahahahahahaha…en dan zeggen ze dat vrouwen veranderlijk zijn? :think:
door de week ben ik er altijd om 06.30 uit colle…dan smeer ik mijn man zijn broodjes en drinken we samen even een bakkie koffie voor hij gaat werken…dat hebben we altijd al gedaan…vind ik gesjellig :mrgreen:
hahahahaha
hij krijgt nesteldrang :inlove: hahahaha
en de zenuwen…
nou dan kan het vast niet lang meer duren als zelfs de man last krijgt :thumbup:
irri he die pijnlijke harde buiken…die er voor niets zijn…( dus geen wee of zo)
soms hoef je er maar naar te kijken of aan te denken en BAM weer een harde buik…
daar had ik toen ook zo’n last van…
hahaha laat Jen maar boos zijn…houdt ze toch niet vol als ze de kleine ziet
@merel33 wrote:
door de week ben ik er altijd om 06.30 uit colle…dan smeer ik mijn man zijn broodjes en drinken we samen even een bakkie koffie voor hij gaat werken…dat hebben we altijd al gedaan…vind ik gesjellig :mrgreen:
die is gek…
ik ga met raim er om 7.30 pas uit :mrgreen: dan smeert hij zijn broodjes en dave en ik kijken toe :mrgreen:
om 7.55 rijdt hij weg en wij zwaaien…
behalve op maandag want dan neemt hij dave mee om naar zijn ouders te brengen…dan kleed ik dave aan en zwaai ik alleen
@colle wrote:
@merel33 wrote:door de week ben ik er altijd om 06.30 uit colle…dan smeer ik mijn man zijn broodjes en drinken we samen even een bakkie koffie voor hij gaat werken…dat hebben we altijd al gedaan…vind ik gesjellig :mrgreen:
die is gek…
ik ga met raim er om 7.30 pas uit :mrgreen: dan smeert hij zijn broodjes en dave en ik kijken toe :mrgreen:
om 7.55 rijdt hij weg en wij zwaaien…
behalve op maandag want dan neemt hij dave mee om naar zijn ouders te brengen…dan kleed ik dave aan en zwaai ik alleen
gek neu hahaha
maar dat zal straks mischien wel anders gaan aangezien je dan geen idee hebt hoelaat de baby wakker is…maar voor nu vind ik het nog steeds erg gezellig en het word erg gewaardeerd

hahaha jaha…dat wordt erg wennen hoor :mrgreen:
misschien doet hij met je mee… en anders kan je het een beetje sturen
al is dat met bv wel moeilijker natuurlijk…
is hij nu in je buik ook rond dat tijdstip wakker???
dan kan het maar zo dat hij dat houdt…
( ook in het weekend)
@colle wrote:
hahaha jaha…dat wordt erg wennen hoor :mrgreen:
misschien doet hij met je mee… en anders kan je het een beetje sturen
al is dat met bv wel moeilijker natuurlijk…
is hij nu in je buik ook rond dat tijdstip wakker???
dan kan het maar zo dat hij dat houdt…
( ook in het weekend)
neu meneer is een slaapkop net als zijn pa :mrgreen: vaak voel ik hem pas bewegen tegen een uur of 10 voor het eerst.
owh dan pas???
hier even als ik opgestaan ben… door de dag heen op diverse tijdstippen…en dan rond half 1 s’nacht barst het feest los…
net als haar pa een nachtdier…