Enten MG?

Ik weet het nog niet, ik bedoel, ik weet nog niet of ik het zelf doe. k heb vorige week de gewone griepprik gehaald en kan half november de eerste prik halen voor de MG. Als ik dat terloops aan mensen vertel, vragen ze me of ik wel zeker weet of ik dat laat doen. :think:

Dus het zet me wel aan het denken. Heb al op i-net zitten lezen maar ben er voor mezelf en laat staan de kids, nog niet uit…

@Roos wrote:

Ik ben echt als de dood voor die griep dus ja, ik zou meteen laten inenten.

Als je baby zo ziek is en hoge koorts heeft glipt ie je misschien zo uit je handen. Ik moet er niet aan denken.




Ik ben banger dat mijn kinderen uit mijn handen glippen door het vaccin dan door de MG dus ik laat niet enten.



Ik denk trouwens dat als je kind of wie dan ook iets ernstigs zou overkomen door de inenting of door de MG dat het dan hoe dan ook verkeerd zou aflopen. Wanneer je de MG krijgt en het loopt verkeerd af, zou dat dan niet ook het gevolg van de inenting zijn geweest?? Dan kun je het beter niet doen, want bij een inenting weet je zeker dat er dingen in je lijf komen die er niet horen…de MG hoef je niet persé te krijgen.



Ach, ik denk er nog steeds niet paniekerig over…en ben sowieso al niet wild van inentingen…



Ik ben nu ook ziek thuis…koorts, keelpijn, mijn hele lijf doet zeer en mijn hele hoofd zit verstopt. Ik heb bijna geen stem meer…misschien MG? Misschien ook niet…wat maakt het ook uit? Griep is in mijn ogen griep, of het nu mexicaans is of niet.



Ze zijn ‘bang’ voor deze griep, omdat deze veel meer mensen zal treffen dan andere variänten…en daarbij horen dan ook meer mensen waarbij het niet goed afloopt. Maar in verhouding tot andere griepvariänten niet meer.



Ik behoor niet tot een risicogroep, mijn kinderen ook niet. Als dat wel het geval zou zijn, dan zou ik er misschien anders over denken.



En sowieso…het is een nieuw vaccin…nee dank je. Ik laat mij noch mijn kinderen iets inspuiten waarvan de gevolgen niet bekend zijn.

@Natascha1975 wrote:

rooike ik snap niet zo goed wat jij bedoeld.

je hebt t over de gewone griep en over de MG dat je er van beide goed ziek kunt worden en eventueel aan kunt sterven, maar daar gaat t hier niet over,



t gaat over t vaccin, er bestaat te grote twijfel of het wel veilig is.

En jij zegt dat ze de mensen bang maken met die publicaties, nou ik vind dat ze de mensen te bang maken met die MG, t is juist goed dat er mensen objectief naar dat vaccin kijken en hun twijfels publiceren, t word eens tijd dat mensen zelf leren denken en niet als schaapjes overal achteraan lopen…






Ik ben niet de enige die er zo over denkt toch?

Over alle vaccins die er bestaan, die waren ook nieuw en dus ook niet bekend of het wel veilig was om die te geven?

We moeten toch ergens beginnen om die entingen te laten beginnen?



En dat jij vind dat ze de mensen bang maken met de MG en ik met de publicaties komt volgens mij op hetzelfde neer maar goed, wie ben ik :mrgreen:

@francis wrote:

@Marite wrote:
Nou ik weet het nog niet, heb me er eigelijk nog niet echt mee bezig gehouden, maar zoals ik er NU over denk zeg ik NEE!

Mijn kinderen zijn relatief gezond. Ik voel er meer voor om er de komende tijd (en dat doe ik eigelijk altijd als de R in de maand is) wat extra aandacht te geven aan hun weerstand (gezond gevarieerd eten en drinken, genoeg slaap, veel buitenspelen, echinaforce pilletjes en afentoe een periode aan de floradix… en als ze ziek zijn rustig laten uitzieken).





Weetje ik moet ineens aan iets denken, vroeger was er ook iets, zo’n super middel - zei men- dat erg goed zou zijn voor zwangeren, maar het zorgde juist voor (zwaar) gehandicapte of doodgeboren kinderen, daar wisten ze ook van te voren de risico’s niet.






Jij bedoelde denk ik de Softanon baby’s?



Ik wilde wel enten omdat ik het mezelf niet zou vergeven mochten ze het krijgen en het loopt fout af maar tot nu toe vind ik het mee vallen dus wil ik wachten tot er meer bekend is.




of DES…of is dat hetzelfde :think: ik had er idd ook al aan gedacht…

softenon was het medicijn, de kinderen werden des-kinderen genoemd.

Des-dochters kunnen zelf onvruchtbaar zijn (terwijl hun moeders het kregen om zwanger te worden/blijven) en des-zoons hebben nog weleens de uitgang van de urinebuis op verkeerde plek zitten in de piemel.

Dat zijn in elk geval de meeste bekende dingen.



Maar dat is idd ook een medicijn dat zonder al teveel testen op de markt is geknald…

@mamaMarije wrote:

softenon was het medicijn, de kinderen werden des-kinderen genoemd.

Des-dochters kunnen zelf onvruchtbaar zijn (terwijl hun moeders het kregen om zwanger te worden/blijven) en des-zoons hebben nog weleens de uitgang van de urinebuis op verkeerde plek zitten in de piemel.

Dat zijn in elk geval de meeste bekende dingen.



Maar dat is idd ook een medicijn dat zonder al teveel testen op de markt is geknald…




softenon is wat anders dan des



softenon veroorzaakte vreselijke vergroeiingen

http://www.kennislink.nl/publicaties/softenon-vloek-en-zegen

des veroorzaakt grotere kans op kanker en onvruchtbaarheid

http://www.descentrum.nl/content.php?line=003-013
kristalkindje wrote:
mamaMarije wrote:
softenon was het medicijn, de kinderen werden des-kinderen genoemd.
Des-dochters kunnen zelf onvruchtbaar zijn (terwijl hun moeders het kregen om zwanger te worden/blijven) en des-zoons hebben nog weleens de uitgang van de urinebuis op verkeerde plek zitten in de piemel.
Dat zijn in elk geval de meeste bekende dingen.


Mg inentingen ...tjaah ik weet t nog niet zo goed
Patrick is een zoon van een Dess moeder...Sem dus een kleinzoon
en idd die had een urineleider die verkeerd was aangelegt..(Hypospadie)
inmiddels 2 heftige operatie's later is t goed *waarscheinlijk*
Maar juist door dit vraag ik me sterk af wat ik zou doen...

moeilijk he
blinde links vertrouwen doe je ook niet altijd meer..

@Rooike wrote:

@Natascha1975 wrote:
rooike ik snap niet zo goed wat jij bedoeld.

je hebt t over de gewone griep en over de MG dat je er van beide goed ziek kunt worden en eventueel aan kunt sterven, maar daar gaat t hier niet over,



t gaat over t vaccin, er bestaat te grote twijfel of het wel veilig is.

En jij zegt dat ze de mensen bang maken met die publicaties, nou ik vind dat ze de mensen te bang maken met die MG, t is juist goed dat er mensen objectief naar dat vaccin kijken en hun twijfels publiceren, t word eens tijd dat mensen zelf leren denken en niet als schaapjes overal achteraan lopen…






Ik ben niet de enige die er zo over denkt toch?

Over alle vaccins die er bestaan, die waren ook nieuw en dus ook niet bekend of het wel veilig was om die te geven?

We moeten toch ergens beginnen om die entingen te laten beginnen?



En dat jij vind dat ze de mensen bang maken met de MG en ik met de publicaties komt volgens mij op hetzelfde neer maar goed, wie ben ik :mrgreen:




over de gewone vaccinaties denk je mijns inziens toch iets te makkelijk dat het allemaal geen kwaad kan, daar zijn ook zeer tegenstrijdige berichten over. en ik kan je verzekeren dat ik niet de enige moeder in nederland ben die op zeer negatieve wijze de bijwerkingen heeft leren kennen van de “normale” vaccinaties. mijn kind heeft het overleefd, maar er wel degelijk de gevolgen van gedragen.

sommige kindjes overleven ook de normale vaccinaties niet.

de adjuvanten kunnen bijzonder schadelijk zijn.

er zomaar vanuit gaan dat alles wat wordt voorgeschreven ook zonder gevaar is zou mooi zijn, maar ik vind het voor mijzelf niet verstandig,…



er zijn overigens wel manieren om die vaccinaties toch te nemen, maar de schadelijke gevolgen te verminderen, daar zijn homeopatische middelen voor. maar als je je niet informeert, zul je daar nooit opkomen…

en loopt een kind dus wel degelijk een zeker risico.



ik denk ook dat dat de strekking is van wat een aantal van ons probeert duidelijk te maken op dit thema…

informeer je goed als je je laat enten, en maak op basis DAARVAN je beslissing… neem niet zomaar iets aan…

ik heb inmiddels contact met een erkend homeopatisch huisarts, die andere manieren heeft om de griep zoveel mogelijk tegen te gaan daar voel ik me, zwanger als ik ben, gewoon veiliger bij

@Natascha1975 wrote:

Nope hier niet.

Ik ga mijn kind niet iets onbekends laten inspuiten, ik zou t mezelf niet vergeven mocht ie op de lange termijn er iets aan overhouden, en dat alleen omdat de mensen bang gemaakt worden.



Ik las ergens dat veel kinderen tussen 0 en 4 getroffen worden, maar is er dan al eentje eraan overleden??Naar mijn idee dus niet, blijkbaar worden ze wel flink ziek, maar schijnt t wel behandelbaar te zijn…waarom dan opeens alle kindjes laten inenten?

Ik zie t probleem NOG niet zo hoor, ik zou t een ander verhaal vinden als er opeens massaal kindersterfte zou zijn, dan zou ik bang gaan worden ja…maar zolang dat niet gebeurd zie ik de noodzaak van inenten niet in…en vooral niet als het niet eens betrouwbaar is.



Griepprikken hebben we hier nog nooit gehad, ik zou niet weten waarom ik als gezond mens een griepprik zou moeten halen, ziek worden is alleen maar beter voor je lichaam, dat houdt t immuunsysteem tenminste aan t werk.




Kijk eens naar de cijfers in de VS.

En moet er dan een kind sterven om de rest te laten vaccineren?

Kan het niet gewoon zo zijn dat de regering en het RIVM ed proberen te voorkomen dat er jonge kinderen zullen sterven.



Ow en Dodde over die 2 soorten vaccins?

Bewijs?

Wat voor nut zou het hebben om ‘het volk’ een gevaarlijker vaccin te geven.

Vaccin is er juist om mensen in leven te houden, dood zijn we weinig waard.



Ik kan gewoon helemaal niks met dat soort theorieen.

Paniekzaaierij word al die ophef over de MG genoemd, maar die paniek is gebasseerd op feiten, terwijl al die theorieen net zoveel paniek kunnen veroorzaken alleen zijn zij gebasseerd op roddels.



Desondanks weet ik nog niet of ik mijn kinderen laat inenten mochten ze een oproep krijgen.

Aan ieder medicijn zitten bijwerkingen.

We zullen de risico’s van het vaccin af moeten wegen tegen de risico’s van de griep.

als het moet dan moet het.

nu zou l.evi alleen maar ziek worden van zon prik.<br /> toevallig gelezen dat de inhoud gekweekt word op eieren eiwit iets waar l.evi allergies voor is. waar hij dus ook behoorlijk ziek van word.

dus alleen als het echt aanbevolen word zeker.

Joseetje jij zegt t volgende:

Kijk eens naar de cijfers in de VS.

En moet er dan een kind sterven om de rest te laten vaccineren?

Kan het niet gewoon zo zijn dat de regering en het RIVM ed proberen te voorkomen dat er jonge kinderen zullen sterven.





Oh maar ik zeg ook niet dat er eerst kinderen zouden moeten sterven eer iedereen pas ingeent moet/mag worden, das de keuze die iedereen voor zichzelf neemt alleen ik persoonlijk vind t momenteel nog geen noodzaak om mijn kind in te enten aangezien deze kindjes (die ook geen vaccinatie gehad hebben) er op dit moment blijkbaar allemaal bovenop komen.

Ik weet ook dat ze er flink ziek van kunnen worden en dat zou ik vreselijk vinden als Odin dat zou worden, maar waar ik bang voor ben is dat Odin bijv nooit de MG krijgt maar wel de vaccinaties gehad heeft en daar later misschien nare gevolgen van ondervindt.

Zolang iedereen een eigen keuze heeft vind ik t prima,en moet iedereen zijn/haar gevoel volgen, maar in sommigen landen verplichten ze t al, en daar heb ik momenteel een probleem mee, juist omdat ik de noodzaak op dit moment nog niet zie.



Helaas is t trouwens wel zo dat t gewone volk minder waard is dan Hoge VIP mensen en militairen, hoe verachtelijk ik dat ook vind.

Ik zie dat hier de discussie verder gaat 8)

Even een quoteje van mijzelf van gister als reactie op een bericht





@Kroes wrote:

@Sirene1974 wrote:
WAARSCHUWING: Wees kritisch naar het vaccin tegen Mexicaanse griep!



Het vaccin is onvoldoende getest.

Nederland begint in oktober al met het inenten van de bevolking tegen de Mexicaanse griep (die even mild is als een gewone seizoensgriep) terwijl resultaten uit klinisch onderzoek naar ernstige bijwerkingen pas in december beschikbaar zijn.



Het vaccin wordt pas over 2 weken ingepakt op het rivm en daarna pas verspreid. Over een maand wordt voor het eerst geënt. Nu is er wel intern een studiegroep.



Omstreden ‘hulpstoffen’

Het vaccin (Focetria of Pandemrix) bevat maar liefst 5 microgram thiomersal (een kwikverbinding). Uit onafhankelijk onderzoek blijkt dat thiomersal gerelateerd is aan het ontstaan van autisme. Het veroorzaakt tevens psychologische neurologische en immunologische aandoeningen.

Het vaccin bevat een ‘adjuvans’ (ASO3) om de immuunsysteemreactie te verstreken. Dit adjuvans bevalt squaleen. Squaleen is een bewezen medeoorzaak van het Golfoorlogsyndroom doordat soldaten het kregen toegediend via het miltvuur vaccin. De dosering squaleen is in het nieuwe vaccin maar lieft 1 miljoen (!) keer hoger. De gevolgen hiervan kunnen ongekend desastreus zijn. Verder bevat het vaccin polysorbaat 80 (kan o.a. anafylactische shock veroorzaken), formaldehyde (kankerverwekkend) en gentamycinesulfaat (zeer toxisch).



0,005 milligram is niet echt heel veel toch :wink:

Scheikundigen/ toxicologen raken van die hoeveelheid niet echt ondersteboven.

welk onafhankelijk onderzoek?

Hulpstoffen als squaleen worden in minieme hoeveelheden toegevoegd: een druppel per 100 liter. Soort E nummer eigenlijk, dat ook in allerlei voedingsmiddellen zit.

Leuk detail: Daarnaast komt het in kleine hoeveelheden (0,1 tot 0,7 %) voor in sommige plantaardige oliën zoals olijfolie, en gist.

BRON: http://nl.wikipedia.org/wiki/Squaleen





Officiële gegevens

Ernstige bijwerkingen volgens de officiële bijsluiter: overgevoeligheidsreactie die leidt tot shock, bloedingen (1 tot 10 op de 10.000 mensen), vaatontstekingen, zenuwstelselafwijkingen, syndroom van Guillan Barré (1 op de 10.000 mensen).



Lees eens een bijsluiter van een paracetamol… alles is juridisch ingedekt. Dus alle denkbare dingen worden erin gezet. Wil niet zeggen dat 98 % van de mensen dat dus krijgt.



Miljardenindustrie en belangenverstrengeling

Ab Osterhaus, officieel adviseur van Minister Klink betreffende de pandemie, is voorzitter van de European Scientific Working Group on Influenza (ESWI). Deze groep is volledig gefinancierd door de farmaceutische industrie, waaronder Novartis en GlaxoSmithKline (GSK). Minister Klink heeft 34 miljoen vaccins gekocht van precies deze bedrijven.



Wie de geschiedenis vergeet, is gedoemd om fouten te herhalen?

Tijdens de uitbraak van een andere variant van de varkensgriep in 1976 in Amerika eiste het vaccin honderden doden en maakte het velen ziek, terwijl slechts 1 persoon stierf aan de varkensgriep zelf.



Dan staat er nog onder dit verhaal: Deel deze informatie met uw familie, vrienden, buren en collega’s: WEES KRITISCH!



Kritisch moet je altijd zijn, maar dit :shifty:



De informatiebronnen voor het bovenstaande zijn talrijk. Ik kan ze jullie doorsturen via e-mail als je wilt.



Maar ik ga dus ECHT GEEN MG inenting halen, tenzij ik al op sterven na dood ben…dan maakt het toch niet meer uit (= cynisch bedoeld).



Groetjes,

Ireen :mrgreen:




Ik zeg: COMPLOTTHEORIE



ik las ergens in een linkje ook nog dat tamiflu over de verkoopdatum was. Ten eerste moet het houdbaarheidsdatum zijn, ten tweede ligt het meeste nog opgeslagen met een nog lange houdbaarheidsdatum.



Er staan echt veel te veel onzin in. Een hoop medische termen, ze strooien met “gif” en met andere moeilijke woorden. En het merendeel dat ik even vluchtig heb gezien, is geschreven door doodgewone burgers die alles van elkaar overnemen zonder dat ze zelf er verstand van hebben.

Zelf denk ik niet dat ik ga laten inenten. Niet omdat er door sommigen zo

paranoia over wordt gedaan, maar meer omdat ik op dit moment nog vertrouwen

heb in onze lichamen / weerstand.



Zelf heb ik het al gehad, Olief is ook ziek geweest, geen idee of dat de mg

was. We behoren niet tot de risicogroepen, dus…





Kristal, ik weet niet precies wat er met jouw zoontje is gebeurd, wat erg dat hij zo ziek is geworden na een vaccinatie. Het is misschien wel een vraag of dat gekomen is door een vaccinatie of dat hij anders ook ziek zou zijn geworden (of door een andere trigger).

Jij hebt miss vertrouwen in homeopathische middelen, maar als ik zie hoe dát dan weer gemaakt wordt, heb ik daar weer mn grote vraagtekens bij.



En die uitspraak: sommige kindjes overleven ook een gewone vaccinatie niet; is daar bewijs voor?



Over adjuvants heb ik al een keer geschreven dat het gaat om zeer minimale hoeveelheden. 0,005 milligram is toch echt heel weinig. Ik kan het iig niet wegen op mn huis-tuin en keuken weegschaal.

In ons dagelijks leven komen we een heleboel toevoegingen tegen (de E nummers bijvoorbeeld kunnen bijv gewoon chloor zijn of andere ronduit giftige stoffen), tenzij je een fan bent van raw food krijg je ook dat allemaal binnen.



De vergelijking met het medicijn dat DES veroorzaakte vind ik niet echt op gaan. Dat was een geheel nieuw medicijn, maar er is al vele jaren ervaring met griepvaccins. Elk jaar wordt in het voorjaar bekend welk soort virus we dat jaar kunnen gaan verwachten en dan gaan ze het vaccin maken. Nu is het niet veel anders.

Ik twijfel.

Een kind met een “verleden” en een astmatisch kindje, waardoor ze beide in de risicogroep vallen.

Ik twijfel, omdat het dit vaccin anders is dan het gewone griep vaccin.

  • waarom zit het dan niet daar bij in? Die bestaat toch ook uit meerdere virussen van griepen die ze verwachten?
  • ze schijnen gemaakt te zijn met nieuwe stofjes, waarvan de werking op langere termijn niet bekend is.

@Becca wrote:

- waarom zit het dan niet daar bij in? Die bestaat toch ook uit meerdere virussen van griepen die ze verwachten?

De gewone griep is elk jaar hetzelfde, maar dan een beetje gemuteerd, waardoor ze hier een aangepaste vaccinatie voor kunnen maken. Deze waren ze al aan het ontwikkelen voor de MG kwam opzetten. De MG is sowieso een heel andere tak (H1N1) een beetje te vergelijken met de Spaanse griep (1918-1919) en vrijwel niemand heeft hier antistoffen voor, alleen sommige van de oude generatie.

Bedankt voor je uitleg Sas :thumbup:

ik vraag mij nog 1 ding af eigenlijk…



stel ik laat mij inenten en de grote uitbraak die ze al heel lang verwachten (of nu niet meer?) breekt ineens uit

dan heeft die inenting toch ook geen nut aangezien je pas veilig ben als je inenting 2 hebt gehad (en daar moet een paar weken tussen zitten…)



of denk ik nu gewoon te ver door :think:

Na 1 enting ben je voor een bepaald aantal procenten veilig en na 2 voor meer procent.



Eh ja… duidelijk zo he haha, maar ik ben de getallen even kwijt!

ok dus “inprincipe” ben je veilig na 1 inenting :thumbup: (vond al zo vaag… :oops: )

@Dodde wrote:

nee



vooral niet na het lezen van de hier te vinden open brief ‘in de greep van de griep’




Geen idee wat ik zou doen, ik krijg zelf iig wel een oproep, net als voor de gewone griepprik waar ik overigens gewoonlijk geen gebruik van maak.

Met kinderen zou ik wel erg goed nadenken, mijn kids kregen hepatitus vaccin aangeboden (vader in buitenland geboren) wat ik niet gedaan heb omdat ik het niet direct nodig en best heftig vond.



Heb gequote omdat ik deze link aangeklikt heb en heb rondgelezen op de site. Sorry hoor maar ik vind dit echt puur stemmingmakerij.

Was ook nieuwsgierig naar de geroemde David Icke die genoemd wordt en na googlen vond ik dit:



David Vaughan Icke (Leicester, 29 april 1952) is een Britse schrijver/activist. Hij is een voormalige professioneel voetballer, (BBC) (sport)verslaggever, en nationaal woordvoerder van de British Green Party. Sinds 1990 is hij wat hij noemt fulltime onderzoeker naar wat en wie de wereld werkelijk beheersen.



De Green Party nam in 1991 afstand van hem in de politiek, toen hij zichzelf de zoon van God noemde. (Icke beschouwt ieder mens als een ‘kind van God’.)



Later ging hij beweren, dat de wereld in werkelijkheid geregeerd werd door Illuminati, een soort elite aan de macht. Hij bracht hen in verband met zo ongeveer elke tot dan toe bekende complottheorie.



Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens. Als voorbeelden van afstammelingen van deze aliens werden o.a. door hem genoemd: George W. Bush, George H.W. Bush, Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk, Kris Kristofferson, Beatrix der Nederlanden, Bill Clinton, Hillary Clinton, Dick Cheney, Henry Kissinger, Frank Sinatra, Winston Churchill, Al Gore en Tony Blair.



In zijn boek Alice in Wonderland and the World Trade Center Disaster tracht hij aan te tonen dat de 9-11 aanslag het werk is van binnenuit de Amerikaanse regering en overheidsinstanties, een zogenaamde “inside job”. Deze theorieën zijn ook onderzocht door onder andere de Amerikaanse professoren Griffin en Jones. Jones draagt argumenten aan die zouden moeten aantonen dat de Twin towers en het WTC7-gebouw door explosieven (thermiet) zouden zijn gebracht. David Icke wordt door critici beschuldigd van antisemitisme omdat hij de antisemitische Protocollen van de Wijzen van Zion in verband bracht met zijn complottheorieën. Zelf dicht hij Joden geen bijzondere plaats toe in zijn wereldcomplot.



Ontvangen van “http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Icke




En vervolgens was ik klaar met het ook maar een béétje serieus nemen van wat er ook maar beweerd werd verder.



En ik geloof ook niet dat er nano’s in het vaccin zitten trouwens, zucht…