en nu?? hoeveel zullen het er zijn!!

Ok zal dan aan je denken en duimen voor je. Kom je snel verslag uitbrengen?

Jis wat spannend meid!! :dance:

Heel veel succes vandaag :-*

Vandaag is D-Day!! :thumbup: :pray:

Wauw Maxim de 20 weken al over! :shock: Wat ga je snel zeg! :inlove:

Ppffff Jis, spannend hoor meis, moest even checken hier hoe laat je moet, maar nog 3,5 uur :roll: :lol: :lol: Zit je je al op te vreten thuis :wink: Ik zit hier nu te wachten tot ik Valentijn van zijn 1e wendag van school mag ophalen om 12:15 :shifty: :lol: Maar ik kom later vanmiddag nog even lekker neuzen hier hoe alles is met prupke (en of het prupkes zijn :wink: ) :-* :-* Succes straks lieverd en ik ga duimen dat je in elk geval 1 mooi gezond hartje ziet kloppen en wie weet meer :pray: :inlove:

Suc6 strax!!!

succes :thumbup:

Nog maar 20 minuutjes :dance: :dance: :pray: :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

suc6 zo !!!

ik heb gestemd 1 dus ben benieuwd…

ik heb het niet goed kunnen volgen/vinden waarom je dacht aan meer kids?

dus misschien dat je het wil vertellen ?

Inge hierom dus…

@Elmo wrote:

Nou ik ben vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest. Heb rechts 3 eitjes zitten van 14,15 en 16 mm, ze moeten niet alle drie blijven doorgroeien want dan stoppen ze dus de behandeling :wall: heb ik weer. Moet zaterdag bellen om te horen hoe laat ik langs moet komen en hopelijk zijn dan maximaal 2 eitjes groot genoeg om maandag de IUI te hebben :pray:

Zou mij wel lekker uitkomen, heb dat al geregeld met mn oppaskids.

Dus willen jullie voor me duimen dat er MAAR 2 eitjes max doorgroeien en dat ik dus maandag al voor de IUI mag gaan!!

groetjess Jiska

(ff een kopietje van het IUI topic )

en…en…en…en???

:shifty:

Ben ook erg benieuwd hoe is het ?

Ik weet het, ik weet het :dance: :inlove: Maar laat het even aan Jis zelf over om te vertellen :wink:

oooooooooo spannend!!!

Vertel vertel :mrgreen: in elk geval is er 1 kloppend hartje gezien :wink: :inlove: :dance:

:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :mrgreen:

zijn de 4x :silenced: het teken dat het er 4 zijn?

Hahaha je zult echt even op Jis moeten wachten :wink: Flauw van mij he :oops: :oops:

je hebt helemaal gelijk om dat aan de mama over te laten :thumbup:

Al ben ik wel reuze nieuwsgierig

jisss spannend, nou hoeveel waren het er???

je houd ons wel erg in spanning hoor!!

liefs ramona

Nou Jis heeft mij net gebeld of ik het er toch even op wil zetten omdat zij voorlopig niet in de buurt van een pc komt en jullie toch niet zo lang in spanning wil laten zitten :wink:

Tegen alle flauwigheid in, is het er echt maar 1 :inlove: Het hartje klopt goed, alleen is ze volgens de echo (na meerdere metingen vanuit verschillende hoeken) iets minder ver dan ze zelf denkt, maar het scheelt maar 4 dagen en daarmee komt ze volgens deze echo uit op een uitgerekende datum van 11 september in plaats van 7 september.

Jis ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap en wat heerlijk dat alles goed is :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: