en nu?? hoeveel zullen het er zijn!!

:smiley: hey naamgenoot :wink:

Gefeliciteerd meis :dance: :dance: :dance: en tjeeeee wat zullen jullie in spanning zitten nu… 1, 2, 3 of misschien wel nog meer beebjes!

Sterkte met wachten tot de eerste echo :wink:

:angel: ennum… ga je stiekem wel een beetje in de gaten houden hoor nu, ben zó blij voor je dat je eindelijk 2 mooie banners hebt :inlove:

Als de streep er zo vanaf knalde denk ik toch aan 2. Ik heb dat ook gestemd. Jammer dat je niet eerder langs mag komen voor de echo. Ik mocht al met 6 weken en 2 dagen langs gaan en zag toen een mooi kloppend hartje.

:shifty: :shifty: Spannend!!!

Ik ga gewoon voor een kloppend hartje en gezond kindje en hoeveel, dat zullen we zien als ze maar gezond geboren mogen worden meis :-*

hebben jullie dit gister nog op het nieuws gezien:

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2010/week02/ma_0700_zesling.avi_plain.xml

ze had hormonen gebruikt :shifty: hihi ik wil niet hoor!

zow elmo, spannend!!

Ik ga ook voor de drieling :wink: t heeft zolang geduurt, mischien dan nu 3 in 1 jaar??:stuck_out_tongue:

Zow dat met die 6ling is ook heftig, poeh wat lijkt me dat zwaar!!

Liefs

haha jaa 1 voor elk jaar…wel een goeie compensatie vind ik :mrgreen:

nog 8 dagen!! sjucht…

Hoi hoi

Echt te spannend… ik voel nog steeds een tweeling aankomen :wink:

je bedoelt jezelf toch gabby?? :mrgreen: :angel:

ik word nu wel nerveuzer hoor! Ik wou dat ik de afspraak voor die maandag toe had gezegd (dat was hun eerste optie), maar dan heb ik veel oppaskids dus dat vind ik dan zonde van mn geld om die allemaal af te zeggen…dus dan maar 2 dagen extra geduld :shifty:

Tsjeeeeeeeeeeeee wat duurt w88 lang :mrgreen:

ff klagen hoor! ben zoo vreselijk moe op het moment! en kan nog niet naar mn bed, want heb 3 kids hier rondlopen. heb nog niet eens de puf gehad om aan te kleden :silenced: :shifty:

Gelukkig komt mn zusje hier zometeen heen en kan ik even gaan slapen, maar owwww dat duurt nog een HEEL uur! :zzz:

Uiteraard zijn de kids (voornamelijk die van mij) weer in een heeeeeeeeeerlijk buitje :wall: , dus dat werkt ook niet mee!

Nou ja…nog even volhouden en dan lekker slapen hoop ik! :zzz:

enne…nog 6 dagen :dance:

:dance: nog 5 dagen :wink:

haha jep!! nog maar 5! schiet lekker op!

Met mij niet, ben echt wel ziek geworden. Vet balen, maar goed, overleven we ook wel weer!

herken dat trouwens wel van mn zwangerschap van Sanne, mn weerstand kelderde gelijk naar beneden. :thumbdown: maar goed…rustig aan en we komen er wel (hoewel, rustig aan zit er niet in, vanavond nog naar mn broer die jarig is, morgen een volleybaltoernooi fluiten en zondag kinderfeest bij ons in de kerk, druk weekend dus nog)

Voordeel van een druk weekend…dan duurt het wachten niet zo lang :mrgreen:

groetjesss en fijn weekend allemaal

Dat moe zijn herken ik zooooo :zzz:

Daar heb ik nog steeds last van.

Ben zo benieuwd naar woensdag :pray:

Ik krijg maandagochtend de 20 wk echo ook zo spannend :shifty:

:hug: lastige meis en zo moe en nu ziek.

Ik zou zeggen rustig aan op je dagen en echt af en toe even zitten met een drankje even je lijf tot rust!

Enne nu nog maar 4 dagen :mrgreen:

Nellie, alwer op de helft wat gaat de tijd toch snel zeg :shock: :inlove:

Hopelijk vliegt je weekend idd voorbij… en voel je je daadoor wat beter…

Duimen draaien!

ondertussen nog maar 1 dagje en dan weten we het. Pfff…

:shifty: Spannend!!

Nu moet ik vergeten morgen te kijken natuurlijk :mrgreen: :-*

@F’lien wrote:

:shifty: Spannend!!

Nu moet ik vergeten morgen te kijken natuurlijk :mrgreen: :-*

hihi ik neem aan dat je bedoelt dat je morgen NIET moet vergeten te kijken :wink: maar je krijgt toch automatisch een mailtje als er weer een nieuw bericht is hierzo, dus zo snel zal je het niet vergeten denk ik. :-*

Spannend Jiska, hoe laat mag je morgen?

10 over 2