en nu?? hoeveel zullen het er zijn!!

Zullen we anders even een polletje openen??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

haha leuk idee!

Hahahaha,

wat leuk zo’n polletje…

Ik ga voor de tweeling! De middenweg in dit geval…

Wat heb je zelf gestemd, oftewel wat denk je zelf…

Je hoort vaak dat als het er meer zijn dat je best meer kwaaltjes enzo hebt? Hoe voel jij je?

had nog een optie namelijk: het zijn er nog meer!

maar die past er blijkbaar niet meer bij! :think:

Maarre…ik ga voorlopig zelf uit van 1, 2 zou ik wel heeel gaaf vinden, 3 heel apart en daarboven…ergg slikken :shifty:

Maar goed…jullie hebben 2 weken om te raden. :mrgreen:

3 natuurlijk :dance:

:mrgreen:

qua kwaaltjes…sja, wisselend.

Ben sneller moe, heb onwijs last van mn borsten (vooral leuk als je een buikslaper bent :wall: )

en moet savonds uitkijken met wat ik drink, omdat ik anders last krijg van oprispingen…blegh! tot nu toe 1x boven de pot gehangen, vond ik meer dan zat :sick:

Dit zijn overigens wel meer kwaaltjes dan ik had bij Sanne in het begin.

dat zeurende gevoel in mn buik is ovigens wel over! :dance:

(iets wat me ook weer wat onzekerder maakt :wall: )

nou ja…m.a.w het kan alle kanten op! :mrgreen:

hahaha nellie!! kom ik bij jou voor tips daarna hoor!! :inlove:

Ik heb voor drieling gestemd :mrgreen:

Ook even topictitel aanpassen??? :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Elmo

Puber

Geplaatst: Vr 04 Dec 2009, 20:02 Onderwerp:

ow ja..ik ga ook voor de drieling hoor!!

hahaha krabje!!

ondertussen ben je IETS praktischer gaan denken en dan is 1 toch echt veeeeeel makkelijker hoor! Duss.ik ga voor 1…jullie geloof ik voor iets meer! 8)

Vond het wel grappig toen ik dat teruglas.

Maar ik hoop in de 1e instantie voor je dat je een mooi kloppend hartje te zie krijgt.

En als het dan een meerling is, dan gewoon “maar” 2 kindjes.

Maar ik duim voor je. Nog 2 weken te gaan…

ik hoop gewoon 1 , maar ik denk 2 :inlove:

Spannend mop, nog 2 weken geduld en dan gaan we gewoon voor een supermooi kloppend hartje :inlove: :inlove: :inlove: :pray: Ik zeg ook 1 :wink: Maar hoeveel het er ook zijn, het is jullie hoe dan ook van harte gegund :-* :-*

ik heb gestemd ,

liever en leuker een 3ling, is zo speciaal, maar ik denk een 2 ling

Elmo gefeliciteerd! Kwam toevallig in dit topic :thumbup: Maar ga vanaf nu volgen!!! Spannend hoor, nog even bedenken wat ik ga stemmen

:think:

Ik heb op ‘gewoon normaal 1’ gestemd :mrgreen: maar eh, gewoon normaal is het natuurlijk niet he? :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Nu staan alle keuzemogelijkheden op 33%

Nou ik heb ook gestemd! Gok op een tweeling!

Maar hoop sowieso voor je een mooie echo met een kloppend hartje te zien krijgt! En misschien zijn dat dan wel 2 of 3 kloppende hartjes…

hihi zoo leuk dit :mrgreen:

enne…1 is idd niet “normaal” hoor, zeker na de weg die we hebben moeten afleggen ervoor. Dusss…we hopen zeker op een 1 mooi kloppend hartje en misschien wel meerdere :inlove:

straks komt mvm langs…net maar even voor de zekerheid nog een testje gedaan, nou ik dacht dat vorige week de streepjes eraf knalden, maar nu helemaal zeg! :mrgreen: Dus nee…ik hoef niet meer te twijfelen.

zoo nu eerst even een broodje eten, dochterlief naar school brengen…huis een klein beetje netter maken, dan komt die mevr. van mvm en dan is het alweer bijna tijd om dochterlief op te halen.

Verder vandaag weinig doen.

Ik ben wel blij vooor je hoor lady meen wat spannende tijd zul je voelen nu ,

succes straks met mvm ,

en toytoyotoy voor de afwachting op de echo die jullie gaat vertellen of je zwanger bent van 1 2 of 3 :mrgreen: