en nu?? hoeveel zullen het er zijn!!

@Elmo wrote:

:mrgreen: gewonnen! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nou vandaag officieel mn NOD…maar nog niets te bekennen :shifty:

Ik hou jullie op de hoogte! :-*

Ik zal nog even hier reageren :smiley:

Wat maak je het weer spannend! :pray:

:pray: :pray: ai dus we mogen vast beginnen met het échte werk en duimen ? hahah

zou wat zijn joh en dan euhm als je niet ongesteld word geen drank met oud en nieuw 8)

pompiedom , nu ja meis ik hoop het vor je

Ik duim nog steeds Jis :pray: :pray: :pray: :pray:

Heb je al een test gedaan??

Wat een spanning weer.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

helaas dames…

ik mag niet drinken vanavond

whaaaaaaaaaa das wel gaaf :mrgreen:

volgens mij gefeliciteerd dan!

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oh Jis wat ben ik ontzettend blij voor jullie.

Na al die jaren hoop en teleurstelling ben je eindelijk zwanger :inlove: :inlove: :inlove:

Wie weet ben je wel zwanger van 3 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ook van harte gefeliciteerd namens Lex :-* :-* :-*

lieve lieve meiden…

dank jullie wel voor het duimen! Dank jullie wel voor de troostende en bemoedigende woorden. En dank jullie wel voor het meeleven.

Ik zit op wolken nu…ik moet nog een half huis poetsen voor ik vanavond logees krijg…maar weet niet waar ik moet beginnen.

Ik loop het kleine kamertje in en weet dan…jaa daar ligt over 9 maanden weer een kleine (als alles goed gaat uiteraard).

pffff…ik ga me maar es aanmelden bij de septembermama’s!! 8)

@Elmo wrote:

helaas dames…

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd

wel erg triest

dat je niet mag drinken vanavond :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

heeeeeeeel naar! :liar: :lol:

Jaaaa gefeliciteerd! :mrgreen: Balen van de bubbels maar ach in sinas zitten ook bubbels :wink:

thnx Rhiannon,

vind het voor jullie wel afgrijselijk weer hoor. Bah! Is nu alles weer schoon?

Ik dacht gelezen te hebben dat jullie nu eerst even rust willen? klopt dat?

Ik hoop iig wel dat er bij jullie nog een mooi wonder mag komen en een mooi brusje voor Brechtje :**: , Casper en dit kleine sterretje!

:-*

ps…liever cola dan sinas :sick: enne…heb kinderchampagne in huis…dus ik kan om 12 uur ook meebubbelen

@Elmo wrote:

helaas dames…

:dance: :dance: :dance:

Meis wát ontzettend gaaf cadeau zo vlak voor het nieuwe jaar!

Een beter voornemen kun je niet hebben dus alle champagne mag iemand anders opdrinken vandaag :inlove:

Echt super, ik hou de duimen rollend en op naar de eerste drie spannende maandjes en dan weer lekker voorbereiden :dance:

:-*

• thx Nellie voor de tip :-* *

dank je wel eef! :-*

en heb je het leuk gehad met de jaarwisseling ? :mrgreen:

Hey meis, ook hier onwijs super van harte gefeliciteerd :-* :-* :lol: :lol: :lol: :lol: Sorry van mijn gejank aan de foon gisteren hoor :shifty: Vind het gewoon zo ontzettend geweldig voor jullie dat het nu dan toch eindelijk weer gelukt is :inlove: :inlove: :inlove: Hopelijk heb je heerlijk meegebubbeld met je kinderchamapgne :mrgreen: Is het besef er al een beetje dat het nu echt weer zover is?! Ben benieuwd hoeveel het er nu zijn :wink: Ga lekker verder met genieten van dit ongelooflijk mooie nieuwe jaar!!!

hai hai

kim :-* je bent lief!

Hier een onwijs gezellige maar drukke oud en nieuw gehad, had 6 logees hiero, die graag een plekje wilden om te slapen, eten wilden hebben en ook nog de hele avond vermaakt moesten worden uiteraard. Om 22.00u wilde ik graag naar bed, maar ja…

Ook hadden ar en ik besloten om om 12 uur Sanne haar shirt aan te doen met daarop: Geef mij een dikke kus, ik word grote zus.

Vrienden reageerden allemaal leuk gelukkig!

Zometeen komt mn papsie en Sanne heeft dr shirt weer aan :lol: Ben heel benieuwd hoe hij reageert.

Het is hier nog niet echt geland hoor, voor de gein moet je maar es mn stukje lezen bij de septembermama’s van vanmorgen :shifty:

Ben nog aardig de weg kwijt zeg maar, maar wel op een leuke manier :inlove:

Enne de champagne…die is niet eens open geweest :mrgreen: We waren te laat. Nog erger, dat bedachten we om 3 min. voor 12 dus ik naar de schuur, maar kon die fles niet vinden (met de echte champagne), met als gevolg dat ik om 12 uur precies in mn eentje buiten stond :wall:

Nou ja, we hebben het weer overleefd allemaal. Nog even nieuwjaarwensen hier en daar en dan weer back to the real life!

:inlove: Prachtig he die banner

thnx :inlove:

over 2 weken precies weten we of het 1 figuurtje kan blijven of dat het er meer moeten worden :mrgreen: