Jis sjee wat ga je hard :shock:
Onvoorstelbaar dat ze dit zo onvoorbereid doen zeg.
Ik heb toen zelfs prikles gehad en er werd verteld wat alle hormonen met je doen.
Die hormonen kunnen je veranderen in een hormonster :silenced:
Dat was bij mij echt het geval, vreselijk
Schrik daar dus niet van.
Ben benieuwd of de prik van vandaag weer zit.
Met zo’n prikpen is het een eitje, de pregnyl is vervelender.
Ik prikte altijd in m’n been, in m’n buik vond ik niks.
Je bent stoer, ben trots op je :-*
Toen ik iui kreeg, heb ik Menopur gebruikt.
Dan zit dus alles in die glazen flesjes, die je moet breken opzuigen/mengen en weer opzuigen andere naald erop en in je been spuiten.
Zo’n prikpen is dan echt veel fijner, er ging een wereld voor mij open toen.
Het wordt spannend Jis, ik duim me gek voor jullie
heej nellie!
ja het gaat idd wel erg hard nu (misschien wel iets te, heb geen tijd gehad om na te denken en misschien ga ik daar nog een tikkie van krijgen). Ik heb geen idee wat er voor gevolgen kunnen zijn van gonal-f, dus nadelige gevolgen…iemand een idee?
Die prikpen vond ik gister iig niet vervelend, die pregnyl is qua naald niet veel anders, dus sja, dat moet ik nog ervaren. Ik ga de tip van een nat keukenpapiertje even onthouden!! thnx Rhiannon.
Ik moet rond dezelfde tijd prikken elke dag, dus nu ook weer rond 9 uur, wel lekker, dan ligt sanne erin en ben ik tot rust gekomen of ben ik al klaar met sporten op mn sportavonden, dus das wel een lekkere tijd. Duss…nog een uurtje!! :shifty:
ow ja…ik ga ook voor de drieling hoor!! :mrgreen:
Hey elmo ,
Ik heb een vluchtige worp gedaan , maar niet alles echt gelezen.
Ik wil je dan gewoon even een knuffel geven.
KOm snel weer langs echt goed te zien hoor. Ik las dat je gonal spuitte, gonal F ? Dat heb ik meen ik ook ondersteunend gespoten.
Heel veel sterkte, en dat je het zo doet vind ik iig wel top
Super !!!
ToyToyyToy :-*
Ik heb altijd weinig bijwerkingen gemerkt van Gonal. Maar ja dat kan ook te maken hebben gehad dat ik er Decapeptyl bijspoot omdat het voor de IVF was. Hoop dat je er iig weinig last en wel veel nut van hebt! :mrgreen: :thumbup:
Hoi J,
Ik zie nu je topic meid. Zo balen dat je na 2,5 jaar nog steeds niet zwanger bent. Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen. Inderdaad stoer om zo onvoorbereid te beginnen met spuiten. Hopelijk lukt het met iui wel.
thnx L. :-* we gaan er voor!
Yoy goo Girl !
Succes !
Ik heb alles gelezen hoor, maar ben zelf druk en niet geheel fit door catheteriseren enzo ,
:-*
hoi hoi,
nou vanavond nog een keer spuiten en dan morgen weer naar het ziekenhuis. Maar wat een gedoe zeg, ik moet natuurlijk alles regelen met mn vraagouders (ben gastouder), maar kan ze nog niet precies vertellen hoe of wat qua tijden dat ik heen moet, dus ik wil morgen een paar afspraken vooruit plannen zodat ik ze kan vertellen waar ze aan toe zijn.
Weet 1 van jullie of ze ook op zaterdag follikelmeting doen? Ik moet vanaf morgen om de dag, precies op zaterdag dus…
Nou ja, mocht 1 van jullie het niet weten, dan hoor ik het morgen wel :mrgreen:
owwwwwwwwwww ik hoop zo dat het allemaal gewoon in 1x lukt, lijkt me een heerlijke manier om 2010 af te sluiten! :inlove:
hoi hoi elmo,
ik meen dat sommige zkh wel follikelmetingen doen op zaterdagen, alleen soms op kerstdag of oude/niuwjaarsdagen niet meen ik…
Maar dit kan per zkh verschillen, ieder zijn eigen protocol hierin en afspraken.
Heel veeel succes. En je doet et goed hoor !!!
Houd je taai ! :thumbup:
Nou ik ben vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest. Heb rechts 3 eitjes zitten van 14,15 en 16 mm, ze moeten niet alle drie blijven doorgroeien want dan stoppen ze dus de behandeling :wall: heb ik weer. Moet zaterdag bellen om te horen hoe laat ik langs moet komen en hopelijk zijn dan maximaal 2 eitjes groot genoeg om maandag de IUI te hebben
Zou mij wel lekker uitkomen, heb dat al geregeld met mn oppaskids.
Dus willen jullie voor me duimen dat er MAAR 2 eitjes max doorgroeien en dat ik dus maandag al voor de IUI mag gaan!!
groetjess Jiska
(ff een kopietje van het IUI topic )
Ik duim heel hard voor je. Maandag is al snel gelukkig.
jaa maandag is heeel snel :shock: haha dringt hier nog niet helemaal door hoor, maar misschien ook wel omdat ik eerst morgen moet afwachten of er niet teveel eitjes zijn. Ik denk dat ik daarom er niet vanuit durf te gaan.
Eerst maar afwachten en dan gaan hopen. :shifty:
Pff en als ik dan bedenk dat ALS het wel doorgaat je daarna 2 hele lange weken moet wachten op zekerheid…bleghhhh
haha dan klets je in die 2 weken hier maar van je af
we lezen wel en proberen te steunen waar kan, ook al is dat matig
toytoytoy :-*
Ik lees net dat het is afgeblazen
Wat balen meid, echt een domper. :hug:
Mag je ook geen gemeenschap hebben nu?
Het risico is een drieling of meer. Dat klinkt leuk en grappig maar is helemaal niet zonder risico’s natuurlijk.
Moet je volgende keer minder hormonen spuiten?
Denk aan je hé :-*
hoi hoi,
ja het is idd afgeblazen voor deze ronde…BAH!!!
Enne…het advies is idd om niet te vrijen, maarre…arjan is nu Sanne in bed aan het leggen en ik heb hier alles opgeruimd, gordijntjes dicht en alleen maar kaarsjes aan…kijken of ik m kan verleiden, al is ie vrij stellig in het niet WILLEN nemen van het risico. Ene kant geef ik m gelijk, maar aan de andere kant wil ik deze ronde gewoon niet voor nix geweest laten zijn, snappie!! Duss…ik ga ervoor 8) :inlove:
Sorry hoor maar ik moest zo lachen om je verhaal.
Ik duim voor je meis :-*
:mrgreen: gewonnen! :lol:
Jij Vamp 8)
:mrgreen: