hoi meiden,
ik word een beetje gek van mn eigen lijf en weet ff niet wat ik nu nog verder kan doen…
zaterdag 14 november was mijn nod, dat betekend dat ik nu 11 dagen overtijd ben, want de duvels zijn niet gekomen.
Heb ondertussen 4 testen versleten (laatste vanmorgen), maar die blijft aangeven niet zwanger (zo’n digitale van cb).
Dit heb ik werkelijk nog nooit!! gehad dat ik zolang overtijd was zonder zwanger te zijn. Mn langste is bijna 3 jaar terug en dat was een week, van de zomer nog es 4 dagen te laat, maar helaas toen ook niet zwanger.
We wachten nu al 2,5 jaar op een nieuw wondertje en dit kan ik er echt ff niet meer bij hebben hoor…word er zo moedeloos van
Mn lijf laat me zo in de steek naar mn gevoel. bah!!
maar goed, wat kan ik doen om nog meer duidelijkheid te krijgen, behalve wachten :wall:
groetjes Jiska
bloed laten prikken bij je huisarts en dan kijken wat daar uit komt ???
Idd bel maar met je huisarts, afspreken dat wanneer je 14 dagen overtijd bent ze gaan bloedprikken. En dan niet alleen op hCG maar op meerdere hormonen als dat kan. Geen hCG in je bloed dan kan de HA je een kuur Primolut voorschrijven zodat je cyclus weer op gang komt. En je evt doorverwijzen naar een gyn voor verder onderzoek. Een keertje overtijd kan, maar bij jou is het dus al 3 x gebeurd. Logisch dat je dan wilt weten waar je lijf mee bezig is! :-*
Succes en ik hoop voor je dat je als je dan toch zolang overtijd moet zijn het is omdat er een zwangerschap is. :thumbup:
op zich zitten we al bij een gyn, we mogen aan iui beginnen (zodra ik er aan toe ben).
Moet ik dan nog de huisarts bellen of beter gelijk de gyn?
dank jullie wel voor de antwoorden iig
De gyn Jis dan kun je meestal dezelfde dag nog langs voor bloedprikken.
En probeer het eens met een normale test, misschien dat die een heeeeeeel fijn streepje aangeeft!!
Oh mop ik hoop het zo voor jullie
heb ook gewone testen geprobeerd schat, helaas nix geen streepje te bekennen. Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben.
Vraag me zelfs af of ik wel een eisprong heb gehad :think:
Ik ben nu al 5 jaar geleden gestopt met de pil en in die tijd alleen zwanger geweest van mn moppie.
Ga toch maar ff de gyn bellen dan!! :shifty: ben zo’n held daarin he!! zucht
enne…nelllie, moet jij je banner niet ff aanpassen??? :inlove:
Balen zeg :?
Heb je al gebeld??
Banner wordt aan gewerkt :inlove:
Ik wou Elmo even succes wensen, ik denk dat je rechtstreeks de gyn kan bellen. Hier konden wij dat wel ( UMC Groningen )
Gewoon overleggen, dit is idd ook erg vervelend en idd primolut voorgeschreven krijgen kan jdan je cyclus versneld op gang brengen.
Heb je deze al eerder gehad ?
Ow enneuh Maxim, de banner, leuk leuk moet denk ik even apart gemaakt worden hé? :inlove:
Sterkte Elmo :hug:
alle goeds Maxim :-*
pff ellelange wachttijd natuurlijk…ff geduld dus nog! zucht
nou heb gebeld dus…moet nog tot na het weekend even afwachten en dan opnieuw contact opnemen.
M.a.w. schiet er verder weinig mee op.
Bloedprikken doen ze niet meer zomaar…zucht!
Bianca, dank je wel! ik heb dit nog nooit eerder gehad nee, was het maar waar dan was ik er misschien aan gewend.
maar ik wacht nu al 2,5 jaar op een nieuwe zwangerschap en dan is dit niet goed voor je grijse haren kan ik je vertellen :wall: :mrgreen:
dusssss…even wachten maar!
Gewoon brutaal zijn en nu je ha bellen.
Misschien willen die wel bloedprikken
hihi zo erg ben ik dus niet! misschien wel volgende week…erg he :shifty:
pfff balen elmo! Hopelijk is er snel duidelijkheid! :hug:
Jis hoe gaat het? :shifty:
Nog steeds geen rode duivels?
nope!! we blijven duimen!
mocht er maandag nog niets zijn dan ga ik nog een keer testen, is die niet positief dan bel ik de gyn weer!
Wat een onzekerheid mop :shifty:
En wat een spanning om dit weekend door te komen :hug: :-*
ach…dat ene weekend overleven we ook wel weer hoor…op die 2,5 jaar! :-*
en hoest met jou? erg beroerd nog of is dat al afgezakt?
Ik kan me die tijd ook nog goed herinneren, hier duurde het wat langer dan 2.5 jaar.
Wat een rottijd was dat :?
Het gaat wel goed hoor, ben enorm misselijk en duizelig maar dat hoort erbij. :?
Over 2 weken weer controle en een echo. :inlove:
Hopelijk blijft alles goed gaan.
ja wat dat betreft weet ik weinig van jullie “voorgeschiedenis”
en ik heb de mazzel ook dat ik al een mooi moppie heb he!
oww weer een echo :inlove: das toch wel het voordeel van een meerling, meer controle, vaker spieken naar de beebs, dat vond ik geloof ik het meest vreselijke van mn zwangerschap…dat wachten op hoe ziet ze er uit enzo :roll:
Red je het wel een beetje zo met de boys om je heen? Je kan niet even rustig gaan liggen als je je zo beroerd voelt :think: Ik hoop dat je genoeg hulp hebt al :-*