jiska, toch maar bij 1tje gebleven dus
Meid van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje in je buik en geniet maar lekker van je zwangerschap!!!
Groetjes Ramona
Gelukkig maar 1 Jis :inlove:
Van harte gefeliciteerd en nu lekker gaan genieten dat het Echt waar is :dance:
@Rhiannon wrote:
Vandaag is D-Day!! :thumbup:
Wauw Maxim de 20 weken al over! :shock: Wat ga je snel zeg! :inlove:
Ik schrik er zelf ook telkens weer van :shifty:
gefeliciteerd !!!
hai meiden,
hier even een kort berichtje, ben gesloopt na vandaag!
In het ziekenhuis was het dus heeeeeeeeerlijk! Een prachtig knipperlichtje gezien en (gelukkig) gewoon maar 1 beebje :inlove: echt zoo ienieminie haha op de echofoto bijna niet te zien, maar dat maakt het niet minder prachtig.
over 3 weekjes mogen we nog een keer spieken :inlove: ook omdat zij op een ander termijn komen dan ik, maar geloof er geen moer van dat dat klopt, aangezien ik dan mn eisprong een WEEK later had moeten hebben dan dat ik denk. :snooty: Wel lekker die gyn gek gemaakt met al die data…haha, zei iedere keer…volgens mij uitgerekende datum, volgens jullie datum…enz… :mrgreen: Op het laatst wist ze het zelf niet meer, dus houd ze maar mijn datum aan hihi
Ach we zien het wel, als de kleine een beetje op grote zus lijkt komt het toch wel te laat :wall: dus die paar dagen verschil maakt dan ook niet meer uit.
Duss…10 februari weer meer!
nu tijd om te genieten! :inlove:
groetjes Jiska
ps…super bedankt voor alle lieve felicitaties :-*
van harte gefeliciteerd met de goede echo
1 is prima ook meis, fijn te lezen dat het allemaal er goed uit ziet ,
succes en goeds
Supergefeliciteerd met jullie 2e wondertje op komst!! :inlove:
:inlove: :dance: :-* Lieve Jis, 1 mooi kloppend hartje alles wat je nodig hebt voor een prachtige gezonde beeb.
Nu genieten meis!!
:-*
Gefeliciteerd met het feit dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien :dance: .
Ik hoop dat je je een beetje goed voelt.
gefeliciteerd ,geniet er maar lekker van!!
liefs tillie
:-* Hoe gaat het meis?
heej eef, sorry voor de late reactie.
Hier gaat het goed hoor, vandaag een lekker relaxed dagje gehouden voor mezelf, het enige dat ik gedaan heb is de hond uitlaten en de kids verzorgt (had maar 1 oppaskind gelukkig) en verder lekker op de bank gehangen en zelfs liggen slapen :shifty:
Gister positiekleding geshopt, dat is alweer nodig, pas mn spijkerbroeken niet meer dicht hahaha.
Volgende week woe naar de vk en die week erna weer een echo…vind het toch weer spannend hoor.
Nou ik ga het me nog makkelijker maken door lekker de oven aan te zetten en een pizza erin te schuiven…:mrgreen:
Groetjess :-*
hahah jaja lekker toch een beetje shoppen :mrgreen:
Jaaa spannend je echo, wel weer ‘leuke’ even gluren :inlove:
Hey Jiska,
Hoe gaat het met je?
Al een beetje aan het idee gewend :inlove:
hoi hoi,
ja hoor het is al helemaal geland hier!! :inlove: Nu nog beter dan ervoor want…ik heb de kleine al gevoeld :shock: :dance: :inlove: Echt super vroeg, maar ik weet het 10000% zeker, herken het gevoel weer van Sanne toen. Echt heerlijk. Het maakt het nog realistischer.
Afgelopen woensdag nog een echo gehad, daarop was alles prima, kindje is 5x zn eigen lichaamslengte gegroeid…en dat in 3 weken tijd…prachtig!
En volgende week woensdag mag ik nog een (voor de laatste) keer. Dan is de termijnecho dus bepalen hun wanneer ik volgens de papiertjes uitgerekend zal zijn. Nu weet ik al dat ik een eigenwijsje heb, dus op tijd komen zal het wel niet :mrgreen:
hoe is het bij jullie?
Groetjes Jiska
:dance: :dance: :dance:
hey goed te lezen zeg toppie dat ukkie zo goed groei.
Hoe voel jjij je ? veel misselijk of valt mee ,
alle goeds :thumbup:
ben helemaal niet misselijk zelfs! :dance: Op die paar keer zuur na niet meer misselijk geweest (en dat was alleen in het begin).
Wel blijf ik nog ontzettend moe, ik hoop zo even op de bank te kunnen rusten terwijl oppaskids in bed liggen! Heb ik er nog wel 1 rondhuppelen, maar dat is al minder vermoeiend dan 3 (eigenlijk de hele ochtend 4, maar Sanne is nu onderweg naar school)
jeeeee Jis
Wat gaaf zeg dat je je beeb al hebt gevoeld… Ik ben nu 12 weken en probeer me elke avond even erop te concentreren…maar ja het is mijn eerste dus zal nog wel 10 weken geduld moeten hebben!
:dance:
:dance: :doh: :doh: Alweer richting de 20 weken echo!!
Wat gaat het toch snel he :inlove:
Hopelijk geniet je nog steeds van alle moois en je buikje :inlove: