EK 2012

:lol: :lol:

hoezo… heeft papa er dan iets over te zeggen?

Wij hebben hier toch allang besloten dat dat broertje voor Emma er nog komt? :angel:

Mag hij een leuke toepasselijke voetbalnaam verzinnen… goed?



Aaaahhh toe Pat, pleaaaassseeee (ik wil nog eens op kraamvisite en zal dan een biertje voor papa meebrengen en de eerste voetbalschoenen voor de baby 8) ).

:evil:



@Matsjo wrote:

:evil:



]http://www.debestemoppen.nl/images/grappigeplaatjes/ek-2012-holland-moppen.jpg




oh hij is geweldig :lol:

niet normaal… ik beweeg op de bank omdat de buren nog net niet tegen de muren opvliegen van die goal :lol: .



Nou ja, in elk geval 1 goal dit EK voor NL.

@mamaMarije wrote:

hoezo… heeft papa er dan iets over te zeggen?

Wij hebben hier toch allang besloten dat dat broertje voor Emma er nog komt? :angel:

Mag hij een leuke toepasselijke voetbalnaam verzinnen… goed?



Aaaahhh toe Pat, pleaaaassseeee (ik wil nog eens op kraamvisite en zal dan een biertje voor papa meebrengen en de eerste voetbalschoenen voor de baby 8) ).




haha je bent Geweldig ~!!

:mrgreen:

Maar euh t is wel erug oftopic he,…zal me weer snel gedragen :wink:

Nou ja, heb genoten van de bitterballen zullen we maar zeggen :roll:

Dan maar met 3-0 van Portugal winnen.

als denemarken verliest de laatste wedstrijd

duitsland de laatste wedstrijd winnen

wij winnnen en wie weet kunnen ze door

Ik ben er klaar mee. Ben gewoon gaan zappen om interessantere dingen te gaan kijken.

:evil:



ben benieuwd zondag, sowieso met 2-0/3-0 moeten winnen van portugal.

.

en dan maar hopen dat duitsland zo sportief is dat ze echt gaan winnen van Denemarken… want als zij er voor kunnen zorgen dat ze Nederland kunnen laten uitschakelen dan ben ik daar nog niet zo zeker van!

zo beroerd jammer hoor

Het was echt een dramatische wedstrijd :evil: heb me zitten opvreten! Die mannen wilden gewoon niet volgens mij. Die hebben zin om weer naar huis te gaan, lekker vakantie vieren :angel:



En tuurlijk kan 't nog, maar we verdienen 't absoluut niet om door te gaan! Plus dat we echt niet met zulke dikke cijfers van Portugal gaan winnen…

voetbal?? pfff wat een ellende haha



Ik ben criminal minds gaan kijken . Ik vind voetbal best leuk, maar mijn man was gister zo boos op het nl team dat ik maar ‘gevlucht’ ben :lol:

@Matsjo wrote:

Nou ja, heb genoten van de bitterballen zullen we maar zeggen :roll:




haha lekker toch! 8) :lol:



Doet me denken aan hub, die heeft gisterenavond ook bitterballen gebakken met de smoes: Ja voetbal is erop.



We kijken het geen eens :lol:

Voetbal…was dat :think:



Misschien is het een idee om ze op hun fiets het veld in te sturen met een paar mooie klompen aan en een molentje op hun bagagedrager voor wat extra snelheid :mrgreen:

@aapie wrote:

Voetbal…was dat :think:



Misschien is het een idee om ze op hun fiets het veld in te sturen met een paar mooie klompen aan en een molentje op hun bagagedrager voor wat extra snelheid :mrgreen:


:thumbup: :lol: alle beetjes helpen haha

@aapie wrote:

Voetbal…was dat :think:



Misschien is het een idee om ze op hun fiets het veld in te sturen met een paar mooie klompen aan en een molentje op hun bagagedrager voor wat extra snelheid :mrgreen:




ja, maar als ze op de fiets zitten kunnen ze nog minder goed tegen een bal aan schoppen dan dat ze nu al doen. :think:

Gewoon dat hele voetbal skippen, zal een hoop geld schelen.



Maar goed, ik ben geen voetbal liefhebber en zie het nut er niet van in om een beetje doelloos tegen een bal te trappen en nog miljonair er van worden ook.

@knipoogje1983 wrote:

@aapie wrote:
Voetbal…was dat :think:



Misschien is het een idee om ze op hun fiets het veld in te sturen met een paar mooie klompen aan en een molentje op hun bagagedrager voor wat extra snelheid :mrgreen:




ja, maar als ze op de fiets zitten kunnen ze nog minder goed tegen een bal aan schoppen dan dat ze nu al doen. :think:




Denk je :wink: