EK 2012

@Melanie wrote:

@konijn wrote:
@Melanie wrote:
Ja joh, ze zijn gek hier.



Ze vegen die mafketels bij mij de straat weer in, half uurtje geleden weer allemaal ME jeeps hier door de straat en ze hebben de helicopter afgestofd.




ooh handig maar niet heus!! daar is dus ook weer niet over nagedacht! vernielen ze ook de boel? of valt dat mee?



WIl niet zeggen dat ze niks vernielen dat het dan oke is… want die spanning en beschonken lui wordt je verre van blij van!




Dat valt mee dit keer, twee jaar terug stonden ze hier de stoeptegels uit de straat te trekken om op het jonckbloetplein mee te gaan gooien.

Veegde de jeeps die mensen de straat in gooiden ze kliko’s de weg op die vervolgens gelanceerd werden, heb ik ergens een filmpje van, zal hem straks even zoeken.

Nu is het vooral schelden, vuurwerk gooien en provoceren geloof ik.




nou jah, verre van prettig mte kinderen in huis!

@konijn wrote:

@Melanie wrote:
@konijn wrote:
@Melanie wrote:
Ja joh, ze zijn gek hier.



Ze vegen die mafketels bij mij de straat weer in, half uurtje geleden weer allemaal ME jeeps hier door de straat en ze hebben de helicopter afgestofd.




ooh handig maar niet heus!! daar is dus ook weer niet over nagedacht! vernielen ze ook de boel? of valt dat mee?



WIl niet zeggen dat ze niks vernielen dat het dan oke is… want die spanning en beschonken lui wordt je verre van blij van!




Dat valt mee dit keer, twee jaar terug stonden ze hier de stoeptegels uit de straat te trekken om op het jonckbloetplein mee te gaan gooien.

Veegde de jeeps die mensen de straat in gooiden ze kliko’s de weg op die vervolgens gelanceerd werden, heb ik ergens een filmpje van, zal hem straks even zoeken.

Nu is het vooral schelden, vuurwerk gooien en provoceren geloof ik.




nou jah, verre van prettig mte kinderen in huis!




Eentje maar gelukkig en zij slaapt, Loek is met de jongens in Nijmegen.



Hier is die video van 2 jaar terug, let niet op mijn hoofd en tegen het einde zie je de papiercontainer die ze opgeblazen hadden en uit staat te fikken: http://youtu.be/1AsDNw8R4m8

Het is jammer. Maar om het op zo’n manier te uiten?



Hier in schoonfamilie ook een aantal sjago’s… :wink:

Ze hebben niet gewonnen he ?

en volgens mijn man ligt t aan mij… :mrgreen:

want ik heb niet me nagels oranje,…niet me oranje jurkje aan…



(nee gisteren met t defile van de avond4daagse vondt ik wel weer even oranje genoeg…en ik had wel een oranje kransje om) :wink:

ik vond nederland helemaal helemaal niet slecht, verdedigend zeker niet sterk… Maar kijk een hoe ontzettend veel kansen ze creeerde tijdends de hele wedstrijd!



Ik heb deze zo ontzettend vaak gedacht dat hij zou zitten…

Hoewel het duidelijk is dat als je van de 3 kansen er 1 scoort je er mee aan hebt (denemarken) dan 20 kansen en geen scoren!



Gelukkig heeft duitsland ons weer een beetje hoop gegeven na deze niet zo spectaculaire wedstrijd tegen portugal… Woensdag alles of niets avondje! Ik hoop dat ik de spanning aan kan :lol:



ik heb nog goeie hoop hoor! Mijn vlaggetjes bijven nog lekker hangen

:mrgreen:

ik heb ook nog goeie hoop.

we moeten nog 2 wedstrijden.

en ja tuurlijk baalde wi jook gisteren, maar om dan meteen zo negatief te zijn vind ik dan ook wel weer een beetje raar… er kan nog van alles gebeuren.

wij winnen gewoon woensdag van duitslang, portugal wint van denemarken en dus wordt de laatste wedstrijd extra spannend :smiley:

nu hopen dat er alleen wel wat veranderd wordt aan de opstelling, want ik vind dit duidelijk niet de sterkste 11 die erin stonden gisteren.

maar goed, ik ben dan ook maar “gewoon” een voetballiefhebber en geen die hard kenner.

@Melanie wrote:

Er is nog hoop, in '88 verloren we de eerste wedstrijd ook :shifty:


hihi dat zei mijn man ook al…



En ik was te negatief door te roepen dat volgende week het EK 2012 afgelopen is voor NL.

Maar ja… ik zou het dus wel lekker rustig vinden :oops: .



Overigens… onze kids waren in het oranje, dus daar heeft het niet aan gelegen hoor :angel: .

@mamaMarije wrote:

@Melanie wrote:
Er is nog hoop, in '88 verloren we de eerste wedstrijd ook :shifty:


hihi dat zei mijn man ook al…



En ik was te negatief door te roepen dat volgende week het EK 2012 afgelopen is voor NL.

Maar ja… ik zou het dus wel lekker rustig vinden :oops: .



Overigens… onze kids waren in het oranje, dus daar heeft het niet aan gelegen hoor :angel: .


Ik eerlijk gezegd ook, enerzijds gun ik ‘ons’ een kampioenschap maar kijkende naar waar ik woon vind ik het best een hoge prijs zeg maar.

Nou ja, vanavond is mijn moederland aan de beurt, ben benieuwd wat ze van de wedstrijd tegen Tjechie maken :mrgreen:

tja wat moet ik zeggen… vond de wedstijd niks…



lief is een bepaald moment gewoon gaan zappen omdat hij het zo slecht vond.



enige dat ze goed voetbalde was in de verlening van 3 min…

toen speelde ze eindelijk samen (volgens lief dan, ik was allang afgehaakt)



maar nederland heeft dit meestal… voetballen beter onder druk…



vind het wel aso dat je om zoiets dan vanalles moet vernielen gewoon te erg voor woorden…

Je zag ze denken; hoe krijg ik die bal er zo mooi mogelijk in … boeien … als ie er maar in gaat. Dus stoppen met nadenken en gewoon gaan met die banaan!



En dat sexverbod met hun partners moeten ze ook gewoon opheffen. Het zijn wel mannen hè … hebben ze sex gehad voor de wedstrijd, dan denken ze er én net lang genoeg niet meer aan zodat ze zich kunnen richten op de wedstrijd én voelen ze zich helemaal het mannetje, dus rammen ze zo die bal het net in. Hebben ze geen sex … ja dan denken ze maar aan één ding … en dat is dan geen voetbal. Scoren krijgt dan een hele andere betekenis 8)

Als Nederland met 2 doelpunten verschil wint, staan we bovenaan! :mrgreen:

Kom, beetje blijven dromen hoor… :wink:

We zijn zojuist op z’n Duits gered door Portugal. Gelijkspel was niet goed geweest.

Ik ben benieuwd.

Zit er gewoon weer helemaal klaar voor.

Even de frituurpan aanzetten.

speciaal voor hubbie me oranje jurkje aan

eens kijken of t helpt hahaha

tot nu toe nog niet Hann!! Hup snel die oranje pruik op, misschien redden we het dan! :mrgreen:

@mamaelise wrote:

speciaal voor hubbie me oranje jurkje aan

eens kijken of t helpt hahaha




nee… werkt niet… uit die jurk!

Vind hub vast ook niet erg :lol: .

@mamaMarije wrote:

@mamaelise wrote:
speciaal voor hubbie me oranje jurkje aan

eens kijken of t helpt hahaha




nee… werkt niet… uit die jurk!

Vind hub vast ook niet erg :lol: .




whaha nee doe maar niet straks denkt ie nog

iets anders te kunnen scoren :lol: :lol: :lol:



euh een pruik,…die hebben we niet

(gelukkig maar)

ik denk dat nl zondag gewoon naar huis komt, wat een *** wedstrijd :roll:

@mamaelise wrote:

@mamaMarije wrote:
@mamaelise wrote:
speciaal voor hubbie me oranje jurkje aan

eens kijken of t helpt hahaha




nee… werkt niet… uit die jurk!

Vind hub vast ook niet erg :lol: .




whaha nee doe maar niet straks denkt ie nog

iets anders te kunnen scoren :lol: :lol: :lol:



euh een pruik,…die hebben we niet

(gelukkig maar)




ja een broertje voor Emma :dance:

Dus hop weg die jurk Han :lol: .

0-2 wat een aanfluiting zeg



Met het aantreden van het EK hadden ze zo,n grote ego van dit gaan we wel f winnen

Ja niet dus 8)

papa zegt geen broertje voor Emma

:stuck_out_tongue:

zusje dan? :mrgreen: