EK 2012

Anna had het vanavond opeens over dt ze morgen wilde kijken… Hier geen voetbalfans, maar voor haar doen we de tv wel aan… Hoe laat is het eigenlijk?

om 18.00 uur :slight_smile:

de enige wedstrijd dus die sophie mag kijken.

Nu mijn oudste van zes een jaartje op voetbal zit, leeft het bij hem ook enorm. Die zit echt 90 minuten lang super geconcentreerd voor de tv (en voorziet de wedstrijd al van dezelfde commentaar als zijn vader). Ikzelf vind het ook erg leuk om te zien.



De jongste van net vier juicht gewoon mee, maar rent ook gewoon rond. Het feestgebeuren vindt hij prachtig, maar het spelletje zelf boeit hem nog niet zo. Dat zal bij het volgende EK ook wel anders zijn denk ik.



De oudste mag de late wedstrijden de eerste helft zien, maar ik ben bang dat hij daarna gewoon zijn bed weer uit komt. Die gaat echt niet slapen als hij de uitslag nog niet weet. Ach, het zijn maar een paar wedstrijden uiteindelijk.



Vanavond in elk geval met zijn viertjes voor de buis.

na een kwartiertje gekeken te hebben… heb ik het wel weer gezien! ze lijken sterkter… maar de goals vliegen nog niet om de oren…

Hier staat het ook op. Maar jeetje wat een slecht spel zeg! :wall: :wall:

Bijna wee-opwekkend slecht :thumbdown:



Niet echt leuk. D. mocht opblijven, maar is niet veel aan voor d’r. Zat nog wel zo enthousiast met Flip de logeerbeer Oranje aan te moedigen…

het eerste verlies is dus een feit!

pfffffffffffff

maar ook wij kijken fanatiek.

en ook het huis versierd

Op z’n zachtst gezegd… kl*te :?

@Matsjo wrote:

Op z’n zachtst gezegd… kl*te :?




Je mag het van mij best hard zeggen hoor :wink: .



Ik heb nul verstand van voetbal, maar zelfs ik zag dat dit slecht was.

Ik geef ze weinig hoop als ze zo doorgaan.

Ik vond Nederland niet eens heel slecht. Alleen hebben ze de kansen niet benut. Petje af voor Denenmarken hoor. Die speelden in de tweede helft écht heel sterk.

Hopelijk blijft Duitsland-Portugal 0-0 vanavond.

Er is nog hoop, in '88 verloren we de eerste wedstrijd ook :shifty:

hier hebben de buren de vlag binnen gehaald! ze zijn zohooo verdrietig :lol: whaahaa… gun ieder zijn plezier… ben verbaast hoe emotioneel sommige mensen hiermee verbonden zijn!

@konijn wrote:

hier hebben de buren de vlag binnen gehaald! ze zijn zohooo verdrietig :lol: whaahaa… gun ieder zijn plezier… ben verbaast hoe emotioneel sommige mensen hiermee verbonden zijn!


Ik wou dat dat hier het enige was…

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12325035/Haags_plein_ontruimd.html :wall:

@Melanie wrote:

@konijn wrote:
hier hebben de buren de vlag binnen gehaald! ze zijn zohooo verdrietig :lol: whaahaa… gun ieder zijn plezier… ben verbaast hoe emotioneel sommige mensen hiermee verbonden zijn!


Ik wou dat dat hier het enige was…

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12325035/Haags_plein_ontruimd.html :wall:




:shock: Denk dat deze mensen alles aanpakken om maar weer te kunnen knokken oid! maar waardeloos zeg!

Ja joh, ze zijn gek hier.



Ze vegen die mafketels bij mij de straat weer in, half uurtje geleden weer allemaal ME jeeps hier door de straat en ze hebben de helicopter afgestofd.

@Melanie wrote:

Ja joh, ze zijn gek hier.



Ze vegen die mafketels bij mij de straat weer in, half uurtje geleden weer allemaal ME jeeps hier door de straat en ze hebben de helicopter afgestofd.




ooh handig maar niet heus!! daar is dus ook weer niet over nagedacht! vernielen ze ook de boel? of valt dat mee?



WIl niet zeggen dat ze niks vernielen dat het dan oke is… want die spanning en beschonken lui wordt je verre van blij van!

@konijn wrote:

@Melanie wrote:
Ja joh, ze zijn gek hier.



Ze vegen die mafketels bij mij de straat weer in, half uurtje geleden weer allemaal ME jeeps hier door de straat en ze hebben de helicopter afgestofd.




ooh handig maar niet heus!! daar is dus ook weer niet over nagedacht! vernielen ze ook de boel? of valt dat mee?



WIl niet zeggen dat ze niks vernielen dat het dan oke is… want die spanning en beschonken lui wordt je verre van blij van!




Dat valt mee dit keer, twee jaar terug stonden ze hier de stoeptegels uit de straat te trekken om op het jonckbloetplein mee te gaan gooien.

Veegde de jeeps die mensen de straat in gooiden ze kliko’s de weg op die vervolgens gelanceerd werden, heb ik ergens een filmpje van, zal hem straks even zoeken.

Nu is het vooral schelden, vuurwerk gooien en provoceren geloof ik.