EK 2012

Hoewel het iets minder is als de voorgaande keren, heb ik er toch wel weer veel zin in hoor!

Tijdens de oefenwedstrijden vond ik het spel toch wel tegenvallen dus ik hoop maar dat we het gaan redden in de poule des doods :shifty:



Gaan jullie ook kijken? En hebben jullie de oranje vlaggetjes al hangen?? :mrgreen:

Jammer dat er dit jaar geen oranje fotowedstrijd is. Vorige keer had Aukje deze gewonnen namelijk :mrgreen:

Wij hebben morgen een verjaardagsbbq… en aangezien het een vrij grote groep is hebben ze besloten om een groot scherm op te hangen.

Dus ik ga zeker even kijken, maar ook ga ik gewoon lekker genieten van de mensen om me heen.



Geen vlaggetjes, wel oranje haar. :mrgreen: :wink: (de grapjes zullen morgen wel weer allemaal het zelfde zijn).

daar zit NL toch altijd in volgens de critici.

Maar ik zeg… lekker rustig in de 1e ronde eruit :oops: .

Kunnen we dit jaar fatsoenlijk de verjaardag van onze oudste vieren zonder rekening te hoeven houden met eventueel NL die moet spelen, want dan komt er dus geen kip en wil je je kind een beetje leuke verjaardag geven ga je dan dus schuiven terwijl je daar eigenlijk geen zin in hebt etc etc.



Maar de heren hebben er zin in.

Morgen mogen ze kijken… de enige wedstrijd van NL op een normaal tijdstip voor de kids dan.



Papa heeft ze al bitterballen beloofd :lol: .

MET rood/wit/blauw vlaggetje erin :wink: .

Ja wij gaan zeker kijken!



Vlaggetjes hangen buiten in de wind te wapperen!

Morgen de kindjes oranje kleren aan ( zelfs de jongste krijgt een oranje romper aan :lol: )

Heb zelfs smink om vlaggetjes te tekenen!

En binnen is het ook een beetje versierd. met een brullie ( vd m&ms ) beessie vd AH 2 jaar geleden, een sjaal, hoge hoed 2 van die geluksvogeltjes petten ( kwam mn vriend mee aan toen ie van zn werk thuis kwam) en een heleboel geluksvogeltjes ( vd c1000) )



M’n vriend moet eerst werken, dus wij gaan alvast klaar zitten, zodra hij thuis komt begint de voorbeschouwing!

En lekker met een bord friet op schoot gaan kijken :lol:



We hebben er zin in!!

Ik heb er helemaal niks mee en wordt al sjaggie van het idee, erg he?

:oops:

wij hebben er ook zin in!!



ons huis is versierd met vele oranje vlaggetjes.

eigenlijk is de halve wijk versierd.

en morgen met de straat op een scherm, onder het genot van een bq eht voetbal kijken.

wij hebben er zin in en sophie ook! of zou dat komen dat we morgen ind e speeltuin gaan kijken?



en tja, het gaat pittig worden om verder te gaan, maar optimistisch als ik ben geloof ik er heilig in dat we in de halve finale komen te staan :slight_smile:

@Chrisje wrote:

Ik heb er helemaal niks mee en wordt al sjaggie van het idee, erg he?

:oops:




Kan me er wel wat bij voorstellen… (hier was ik ook behoorlijk sjaggie tijdens het WK, toen ging onze kringavond niet door omdat Nederland voetbalde).

Ik hoop dat ik vanaf morgen beval :inlove: :inlove: …Dan hebben we het ook rustig kwa kraamvisite…

ik heb er wel zin in hoor! :dance: :dance:

als het kan kijk ik zelfs elke wedstrijd van het ek :mrgreen:

(hoewel de eerste wedstrijd van vanavond niet zo heeeel boeiend is)





matso dan maak je hier toch een oranje foto wedstrijd van :thumbup:

ik wil wel stemmen :angel:

Leuk! Hou echt niet van voetbal, maar Ek en WK wedstrijden kijken we wel.



Ennnnn… ons huis is idd versierd met oranje vlaggetjes… ondanks de grapjes op facebook over de lengte van het mannelijke geslachtsdeel en het ophangen van oranje vlaggetjes :lol: Ruud zei wel… dan hangen we ze niet op… toen zei ik… joh, we hebben 4 kinderen, dus size doesn’t matter, hij functioneert prima! en nu hangen er dus vlaggetjes :stuck_out_tongue: :lol:



Hier ook de frietpan aan, bitterballetjes en gezellig kijken met de oudsten! jeeeejjjj

:dance:

Ik ben uitgenodigd morgen vanaf 17.00 bij vrienden.

We hebben een tapasavondje ervan gemaakt.

Iedereen neemt wat lekkers mee.

Mooi oranje hoedje op en das wel prima

Wij kijken altijd wel, en als nederland speelt vind ik het ook wel leuk. Maar geen vlaggetjes en andere gekkigheid hier.



samen met mijn man wel een poulewedstrijd, en de winnaar krijgt een verwendag van de ander.

cell :lol: :lol:

hier ook vlaggetjes,maar wel minimaal…



mijn vriend vind het verschrikkelijk (de vlaggetjes niet het voetbal)

maar ik weet niet wat het over de lengte van mijn … zegt :wink:

neeh niks doen we eraan! manlief kijkt wel elke wedstrijd, maar ikzelf hoop dat ze er maar weer op tijd uit zijn. Sorry voor trouwe en fanatiekelingen… maar al die stuiterende kinderen omdat er weer gespeeld wordt in de klas, of dat winkels oid eerder dicht zijn :wall:

Als voetbalfanaat kijk ik uiteraard het EK :dance: :dance:

Als het even kan kijk ik ook elke wedstrijd, niet alleen Oranje.



De vlaggetjes hangen, morgen de grote vlag uit, bier en wijn zijn in huis, evenals de tv-hapjes.



We zijn er klaar voor!!!

Lasse is er voor het eerst wat bewuster mee bezig. Hij wil zelf ook graag op voetbal. Dus we gaan morgen iig wel samen met hem kijken. Ik heb bij de AH een paar minivlaggetjes gehaald en die hangen nu op het raam. Dat vonden we dan wel weer voldoende.

Hier ook al helemaal zin in morgen

Vlaggetjes hangen buiten samen met een vlag



Lynn krijgt ook een shirtje aan en bij alles wat oranje is

Staat ze te roepen hup Holland hup hihi :inlove:

En voor ml een leuke oranjeboxer gekocht hihi

Het is vast wel duidelijk wie hier het fanatiekst is :wink:

Grappig, de een gaat er helemaal in mee, de ander kan niet wachten tot het weer voorbij is :lol:



Ik heb er echt heel veel zin in. Omdat het niet zo’n handige tijd is, gaan we niet gewoon avondeten maar doen we gezellig allemaal lekkere hapjes bij mijn ouders. Mats heeft een voetbaltenue en Aukje krijgt rood-wit-blauwe kleren aan :inlove:

Mats is nog niet helemaal in to voetbal maar hij vindt al die vlaggetjes en andere oranje dingen wel al leuk! :inlove:

We hebben het huis niet versierd oid en ik zal er ook niet speciaal voor thuis blijven, maar als ik thuis ben vind ik het wel leuk om te kijken.



Mischa wil morgenavond heel graag voetbal kijken, dus dat mag van mij wel een keer.

We zijn nog wel helemaal in de oranje stemming door de intocht van de avondvierdaagse vanavond, met als thema EK. Ik zit dus met een oranje Holland shirt aan dat ik anders noooooit zou dragen, haha.

Ik heb er ook helemaal zin in :dance: :dance:



Hebben ook heel fanatiek de ek-poule ingevuld van de voetbalvereniging, even kijken of ik mn vriend weer kan verslaan met voorspellen net als bij het WK :wink:



We kijken trouw met een oranje shirt aan, dat brengt geluk :angel: