Misschien is het een idee om ze op hun fiets het veld in te sturen met een paar mooie klompen aan en een molentje op hun bagagedrager voor wat extra snelheid :mrgreen:
ja, maar als ze op de fiets zitten kunnen ze nog minder goed tegen een bal aan schoppen dan dat ze nu al doen. :think:
Denk je
uhm tja, kan eht eigenlijk slechter en minder? :think:
Als we zo belabberd spelen vind ik dat we gewoon ons verlies moeten nemen en het EK verlaten. Met zulk spel ‘verdien’ je het gewoon ook niet, vind ik. Dan moeten we eerlijk zijn en toegeven dat de rest gewoon beter is, en het terecht is dat zij doorgaan, i.p.v. wij.
Als we zo belabberd spelen vind ik dat we gewoon ons verlies moeten nemen en het EK verlaten. Met zulk spel ‘verdien’ je het gewoon ook niet, vind ik. Dan moeten we eerlijk zijn en toegeven dat de rest gewoon beter is, en het terecht is dat zij doorgaan, i.p.v. wij.
zo… rust!! geen last meer van giga geschreeuw oid in de straat! vind voetbal prima… maar om nou luid toeterend bij elke goal de auto aan te gaan zetten wordt ik ook niet blij van!
Heb ook genoten van de wedstrijd gister, eindelijk speelde ze beter en deden hun best. De vorige wedstrijden waren gewoon bagger, nu zaten er spannende momenten in… tja portugal was gewoon beter en die Ronaldo ook ppff wat een speler.
Het is niet anders, over 2 jr maar weer kijken met het Wk haha…