ja als die mannen moeten… moet alles en iedereen uit de weg, daarom computeren wij gescheiden :lol:
wat zal ik eens gaan kijken, hart in aktie, johny english, het blok…
oké ik weet het het blok en terra incognita neem ik op voor morgen als ik “pauze” neem, hart in aktie ga ik kijken, effe tissues zoeken want dat wordt weer snotteren , en als dat is afgelopen verder met johny english, heb ik al eens gezien, maar die is geloof ik errug grappig (als je van Bean houdt)
ik blijf gewoon online, dus wie weet spreek ik straks nog iemand die ook echt niks beters te doen heeft!
snif snotter, de hele was al nat gespetterd
aloha heb nog even geoefend met foto’s, kijken of dit wat beter is dan de vorigen…
oh mees, met welk programma heb jij je website gebouwd? Ik heb de mijne in eeste instantie met dreamweaver gebouwd, heel erg proffessioneel, maar dat was een oude versie en nu zijn ze al zoveel verder daar begrijp ik niks meer van… en ik vind office publisher niet zo eigenlijk…
Suus
goedemorgen meiden
He, ik ben een keer als eerste hier. :!: hihihihihihihi
vandaag lekker vrij :!: :!: Moet vanmiddag wel ff weg maar ja…
Suus: leuke foto hoor, en zo te zien was het ook een hele mooie jurk…(hij is allen vrij klein) …de foto dan
Ps. suus wat leuk je hondjes zo onder je naam :!: Hoe doe je dat?wil ik ook :mrgreen:
:-*
Heeej Lieke, ikke ben er ook weer even, zo wel even poetsen :? .
Ik heb de foto in paint (programma kan je als het goed is vinden bij start, programma’s en bureau accesoires. Dan open je de afbeelding waar het om gaat, en dan ga je via afbeelding naar kenmerken, dan klik je op het bolletje pixels, de foto mag niet groter zijn dan 96 x f96 pixels. Je kan hem ook via afbeelding, uitrekken/hellen met het stukje uitrekken het percentage verkleinen, als je hem dan bijv. op 10% zet en daarna even de pixels checkt via kenmerken, blijft je foto in ieder geval in de juiste proporties.
Effe theetje drinken nu :shock:
'k ga het meteen proberen…
He thee, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in :lol: :lol:
goedemorgen lieke, ik heb nu diny aan de telefoon maar ik heb nog een mooi progamma om foto’s te verkleinen
het makkelijkst is het om een progamma te downloaden het heet EasyResize je kan daar een vaste maat instellen en je hoeft alleen maar de foto’s te openen en te opslaan.
ps sorry dat ik inbreek op jullie gesprekje :oops:
Max is vannacht om half 2 half 4 half 6 wakker geworden dus we hebben hem om half 6 de fles maar gegeven en nu zit meneer in zijn wipstoel en mama met koppijn achter de computer, heb je het nog leuk in Huissen gehad.
Ik ga weer even naar me andere forumpje als je vragen over ER hebt hoor ik het wel. (is echt handig zeker om hier foto’s te plaatsen)
enne ben echt blij met me mooie kadootjes
Heej Saskia (mocht je nog stiekem even meegluren… ) je mag best even inbreken hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook leuk voor Lieke, want jullie spreken elkaar vast niet zo vaak :lol: !
M’n baas belde net op of ik kon komen, maar ik moet zo weg, misschien daarna :x :x :x
Balen Lieke! Werken? Doe je best!
Suus
nou ik ga (nog) niet. Als ik op tijd terug ben ga ik vanmiddag… :x :x
Mooie foto Sas… :inlove: :inlove:
Veel succes met Max
oooooooohhhh wat een poepie! Ik wil er ook zo eentje!!!
Snap je nu waarom hij mijn grote vriend is :inlove: :inlove:
jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa ik word wel ongeduldig nu met al die lieve poepies die ik overal zie, mijn nieuwe neefje is ook zo’n lief ventje! Die hoor je echt nooit, hij heeft last van krampjes omdat mijn schoonzus geen borstvoeding meer heeft (ja, die kan ook opraken) dus nu heeft hij flesvoeding en dat verteerd hij blijkbaar wat moeilijker, maar hij geeft echt geen kik!
Moet je nou niet werken?
Dank je wel, ik zit hier als een trotse moeder te glunderen, en echt ik had het niet meet durven dromen, ik dacht dat ik nooit meer zwanger zou raken na mijn MK, maar toen ineens was ik zwanger en nu ben ik de trotse mama van Max, echt blijf hopen en geef niet op, maar probeer te genieten van het mooie wat het leven je nu geeft, en ik weet zeker dat jullie dromen uit zullen komen. Sorry wordt altijd een beetje sentimenteel.
Maar Lieke moet jij niet naar je werk,hihi
Max had trouwens ook last van Krampjes ik geef nu speciale voeding ervoor, friso comfort samen met friso normaal, misschien een tip?
Ik zie nu trouwens dat jullie cyclus ongeveer samen loopt, grappig zeg.