EINDELIJK OKTOBER DEEL 111111111111111111111111111111111

Nou meiden ik ben maar vast begonnen, Wij kletsen zo veel.

Ik moet de hele dag werken dus wie vandaag tijd heeft om een lijstje te maken.

Ga gerust je gang.







:pray: En nu maar hopen dat we snel zwanger mogen zijn :pray:



:-* jentel

hallo hallo

deel 1 is een feit

Nou Jentel onopvallender kan bijna niet hoorā€¦ :wink: Maar ik ben blij dat je het een goed idee vond!



Ik ga ook lekker werken, niet te veel kletsen vandaag dames, dan moet ik weer zo veel lezen, ik werk tot 17.30 en dat loopt meestal nog een beetje oud en voordat ik dan het eten klaar heb en alles opgeruimd is het pas 20.00 uur voor ik er weer ben denk ikā€¦



toedels!

We zullen er rekening mee houden :wink:



Garfield

LIEKE: 27 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 22-10

BIBI-JANE: 29 JAAR, 3DE KINDJE, SEPTEMBER 2005,NOD 04-11

JOLANDA: 26 JAAR, 2DE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 19-10

MEES: 26 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 04-10

DIDDLE: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

BELIN: ā€¦ JAAR, ā€¦ KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD 07-10

TANTE SOESAl 29 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

ELLY: 25 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 13-10

LEEUWTJE: 31 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 17-10

ESTHER: 29 JAAR, 2DE KINDJE, ?? 2005, NOD 23-10



Deze lijst moet er ook tussen, als ik iemand vergeten ben laat het even weten.

NOD data die veranderd moeten worden laat het me even weten dan pas ik het aan

Hier mijn gegevens:

Garfield, 28 jaar, 1e kindje, april 2005, NOD vandaag!

Mischien wel handig als de rest zā€™n berichtje weg haalt als dat kan, zodat het lijstje bovenaan komt te staanā€¦

eigenlijk de taak van degene die een nieuw deel aan maakt natuurlijk

he Jentel!!! :lol:



groetjes Garfield

Mag iedereen hier nou mee kletsen?? Ik bedoel, ik behoor tot de mei stoppers, maar daar is het de laatste tijd zo rustig



Groetjes Janine

Ha ha,

Janine, zoals je ziet, klets ik hier ook gewoon mee.

Maakt eigenlijk toch ook niet uit of je op hetzelfde moment gestopt bentā€¦ we hebben in ieder geval allemaal dezelfde wens!

Dus kom er gezellig bij :wink:



Groetjes

Garfield

tuurlijk janine iedereen is welkom hier, hoe meer hoe gezelliger

okā€¦ nieuw deelā€¦ beetje balen Mees dat je toch ongi bent geworden :frowning:

garfield al iets te bekennen? :pray: wij kunnen niet meer klussen aangezien mannetje al de hele week weg is, dus hopen dat we goed geklust hebbenā€¦ :pray: de ā€œnieuwelingenā€ van harte welkom en veel succes :lol:

Ik moet bekennen dat ik eerst over dit topic heen gelezen heb :oops: . Ik had eerst het oude topic doorgelezen en toen stond er dat er een nieuw deel was. Ik was hem nog niet tegengekomen, maar nu wel. En ik moet wel zeggen dat het ontzettend duidelijk is. Misschien tijd voor een brilletje voor mij :think: . Hier nog steeds geen nieuws. Zit nu al op dag 41. Ik heb samen met mijn mannetje afgesproken om op 16 oktober voor de zekerheid te gaan testen. Als ik het dan natuurlijk nog niet ben. We zijn wel veilig geweest en het is een hele kleine kans, maar al weet ik alleen maar dat ik nog langer moet wachten en ik niet zwanger ben. Ik wilde graag op dag 46 testen, maar hij op 16 oktober. Scheelt weer geld als ik het daarvoor ben. Nou dat was mijn update van deze kant weer.

Nou daar ben ik weer, lekker duidelijk he.

Ik weet niet hoe ik mijn berichtjes weg haal,

En even voor de duidelijkheid iedereen is welkom

:-* jentel

Natuurlijk kan iedereen hier mee kletsen, ik hoor eigenlijk ook bij de februari klussers, maar voelde me daar niet echt meer bij thuisā€¦



Jullie hebben je goed in gehouden vandaag, weinig nieuwe berichtenā€¦



Didle misschien heb ik iets gemist hoor, maar wat bedoel je met dat je het veilig hebt gedaan? Is dit je eerste pilloze maand? Dan kan het natuurlijk even duren voor de boel op gang komt, blijkbaar heb je altijd een lange cyclus dan?

Hallo hallo, ik ben er ook weer, heb jullie weer gevonden. Drukke, lange dag achter de rug, dus ik kom alleen even kijken en dan ga ik weer.



Morgenavond meer nieuws van mijn kant, dan komt ik weer even gezellig kletsen.



Groeten Mees

Nou dat was weer bijlezen en zoeken. :smiley:

Maar meiden ā€¦perfect gedaan hoor, het las mag bij deel 3 idd bovenaan :smiley: :smiley:

Net vergadering gehad :? :? altijd saaiā€¦ben wel moe maar kan niet laten om ff hier te tikken. (heb nog niet bij man gezeten, :oops: :oops: maar ik kan er de hele nacht nog naast liggen) :smiley: :inlove:



Diddle: Als je een bril nodig hebt, kom ff bij me langsā€¦'k ben opticienā€¦hihihihihihihi :smiley:



Mees: balen voor je hoor, maar er zijn nog genoeg kansen :wink:



Garfield:al iets van je :evil: :evil: gezien?

oooooh lieke, je gaat je man toch niet verwaarlozen voor ons? Is hij al weer beter? Misschien moet er anders een forum komen voor al de verslaafden aan dit forum? Met steun voor onze mannen?

Erg heā€¦maar mijn man vind het echt niet erg, ik zit in de woonkamer 1 meter bij hem vandaan :smiley: :smiley: .

We kletsen gewoon tussen door en kijken samen tvā€¦

:mrgreen: :mrgreen:



Hij ziet dat ik dit leuk vind en zo heeft hij een keer rust :mrgreen:

Man zit nu een opvoedprogramma te kijken :think: :inlove: :think: :inlove:



Hoe is ie suus?

:-*

HƃĀ© Lieke laat me radenā€¦ de opvoedpolitie, mijn man wordt stapelgek van dat soort kinderen, wedden dat die van ons ook ooit zo worden dan? Die ouders sporen niet helemaal, gelukkig gezinnetje geloof ikā€¦



Hier gaat het wel, net op vlinderpraat topicje aangevuld wat ik gisteren had neergezet kreeg vandaag beetje rare opmerking over dat ons kindje nog maar 6 weken is geworden en dat het dan maar fijn is dat ik het nooit gevoeld heb (iemand die zelf nota bene ook moeder is dus die wel weet hoe het voelt) ik ben gelukkig geen labiel typje en ik begrijp ook wel wat bedoeld werd, maar ik geloof dat een ander dat niet zo zou begrijpenā€¦



Hoe is het met jou? Je hebt fijn vergader zag ikā€¦ wij hebben gelukkig nooit zo vaak vergaderingen op ons werk, moest ik vroeger wel vaak en dan notuleren, waar ik jammer genoeg voor mij goed in lijk te zijnā€¦

Ja, idd de opvoedpolitieā€¦echt niet normaal, ouders zitten op elkaar te schelden waar de kids bij zijn :x :x



Wat ze op vlinderpraat zeggen is echt onzin, volgens mij. Ik hen zelf (gelukkig) nooit een mk gehad, maar mijn vriendin wel bij 10 weken, en ze heeft het er echt heel moeilijk mee gehad. Sinds ze sinds 4 maanden een zoon heeft denkt ze er (volgens mij) iets minder aan.

Maar ik denk dat hoe lang je zwanger bent niet uitmaakt, je hebt gewoon een kind verloren en of dat nu 6 weken of 38 weken in je buik zit, het gevoel en de pijn blijft hetzelfde.



Mijn vriendin zegt dat Max nu een engel heeft die over hem waakt, en weet je ā€¦ik ben daar heilig van overtuigdā€¦



Gelukkig hoef ik niet te notuleren, maar ik heb geloof ik iets te veel gezegd.

ik had me voor genomen deze vergadering niet te veel te zeuren over dingen die anders moeten in de winkelā€¦Maar kon mā€™n mond toch niet houden :oops: en nu denk ik ā€¦shit ā€¦weer niet gelukt. :x

volgende keer beter :smiley: :smiley: