EINDELIJK OKTOBER DEEL 111111111111111111111111111111111

Het is wel goed dat je verteld wat beter kan toch? Of ben jij ook altijd de enige met “de grote mond”? Heb ik vaak last van…



Dat werd niet gezegd op vlinderpraat hoor, dat werd vandaag aan mij verteld door iemand (die weet dat ik hier ben dus zeg maar weer niet te veel…)

Suus, kijk ff op je prive berichten, heb ff en persoonlijke vraag aan je :oops:

Sorry meiden, maar als je het later hoort begrijp je waarom het een pb is. :oops: :oops:

:-*

lieke ik heb er eentje teruggestuurd als het goed is…

@Tante Soesa wrote:



Didle misschien heb ik iets gemist hoor, maar wat bedoel je met dat je het veilig hebt gedaan? Is dit je eerste pilloze maand? Dan kan het natuurlijk even duren voor de boel op gang komt, blijkbaar heb je altijd een lange cyclus dan?




Ik ben eind mei al gestopt met de pil, om eerst inzicht in mijn cyclus te krijgen. De eerste cyclus was 47 dagen, daarna 34 en nu zit ik weer op 41 en nog niets te bekennen. Met veilig bedoelde ik condoom :oops: . Maar aangezien ik wist dat we volgende maand gingen beginnen, was ik niet even consequent bij het voorspel, om maar netjes te zeggen. Maar nogmaals die kans is echt zoooooo klein, dat het me echt zou verbazen als het raak is. We gaan wel lekker intiem zo, maar ja. Jullie weten vast wat ik bedoel. Toch…

Maakt niet uit hoor Lieke, ik vind het niet erg! Ga je goed nu?

het is hier 's avonds wel stil he…

Morgen ben ik vrij :smiley: :smiley: moet aleen alweer ff naar de tandarts :x





Ja hoor, alles goed :wink: ( ik schrok alleen een beetje)

:-*

Alweer naar de tandarts? Heb je zo’n slecht gebit? Ik hoef gelukkig niet zo vaak, niet mijn hobby… mijn tandarts zit bij ons in het gebouw dus die zie ik dagelijks… gelukkig wel een aardige vrouw

Diddle: Als je een bril nodig hebt, kom ff bij me langs…'k ben opticien…hihihihihihihi :smiley:

quote]



Ik zal het onthouden :lol: hahahahah

he didle alles goed?

Ja hoor Diddle, ik snap je helemaal.

Ik vind het niet erg om intiem te gaan,hier kun je lekker alles kwijt :smiley: :smiley:



Alles goed met je Diddle

:-*

Ja, wel oke hier.

Moet nu stoppen krijg visite

Voorspel??? Wat is dat? Noooooit van gehoord!

@Tante Soesa wrote:

Voorspel??? Wat is dat? Noooooit van gehoord!






Waar ken ik dit van…hihihihihihihihihihi :lol: :lol: :lol: :lol:

Dooooeeeeeeiiiiiii Diddle

:-*

Effe lekker knuffelen zit er niet meer in als je serieus voor het eggie om de dag bezig bent, dan moet je gewoon even je werk doen…

Ja, dat is idd het nadeel. ik ga nu op veel meer dingen letten terwijl het eerst ook echt leuk was.



Nu nog wel maar je doet het toch met in je achterhoofd de kleine…

snap je me nog

ja helemaal, ik heb dat na een paar maanden even heel erg hard, vond mijn man niet zo, maar die liet zich toch ook wel weer meeslepen, doe het voor mezelf nu even rustig aan, al hangt die klusperioden nu wel in mijn hoofd zeg maar…

Ik moet gaan . Hondje moet p##pen en pl#ssen :smiley: :smiley:

Mi9sschien kom ik daarna nog ff en anders tot snel…

:-*

ik ga ook mijn man komt aandacht te kort, is nu jaloers op de laptop :mrgreen: ga maar eens vroeg naar bed!

Toedels!

@Tante Soesa wrote:

ja helemaal, ik heb dat na een paar maanden even heel erg hard, vond mijn man niet zo, maar die liet zich toch ook wel weer meeslepen, doe het voor mezelf nu even rustig aan, al hangt die klusperioden nu wel in mijn hoofd zeg maar…






Ik heb nu ook al de hele tijd in mijn hoofd da het aankomende week weer moet…Niet dat ik er een hekel aan heb :inlove: :inlove:

:-*