EINDELIJK OKTOBER DEEL 111111111111111111111111111111111

oh je bent er nog even… nou heb ik zoiets van dan maar een maandje langer (stoer hè?) maar stiekem denk ik het wel hoor!

Goed zo!!!



Nu echt weltrusten :wink: :lol: :lol: :wink:

:-*

Jij ook truste! En wandel ze! Ik ben lekker al geweest!

Suus

Nou meiden, hier ben ik weer, maar nu slaapt iedereen. Ik had me voorgenomen om lekker een avondje te forummen, krijg ik opeens visite. En aangezien niemand het weet, moest ik de computer heel snel afsluiten. Dat was even spannend. Mijn mannetje ging heel langzaam naar de deur lopen, zodat ik even gedag kon zeggen. Hoop dat ik morgenavond wat langer kan kletsen.

Ik heb trouwens een zeurderig gevoel in mijn buik, dus wellicht dat de duiveltjes onderweg zijn.



Ik heb trouwens wel erg gelachen om jullie kritische reacties op de klusperiode :lol: Ik kan me dat levendig voorstellen.



Weltrusten allemaal!!! Tot morgen

Goede morgen allemaal.

Het is weer gezellig geweest.

Ik moet vandaag werken maar vanavond hoop ik hier even te kletsen.

:-* jentel

Garfield een dag overtijd zijn ze :twisted: :twisted: er al :?:



Ik hoop natuurlijk van niet



:-* jentel

Hallo,



Ik moet zo naar de tandarts :frowning: :frowning: dus echt geen zin in he.



Garfield zijn je :evil: :evil: er al? Ik :pray: voor je dat ze weg blijven…



Nou moet ik weg, tot straks

:-*

veel succes Lieke, we denken aan je :wink:

Dank je, en tot straks :wink:

:-*

Hoi meiden,



Hier nog geen :evil: :evil:

Vorige keer kwam het ook twee dagen na m’n NOD dus ik maak me nog geen illusies!



Groetjes

Garfield

rustig afwachten dan maar he? :pray: succes…

daar ben ik weer…tandats viel gelukkig mee, maar nu is de verdoving uit aan het werken :cry: :cry:



Alles goed met iedereen??

:-*

Ik ben er ook weer. Da’s ook toevallig, ik kom ook net bij de tandarts vandaan. Alleen wat tandsteen verwijderen dus het viel mee. Maar ook dat vind ik al vreselijk. Heb erg gevoelige tanden.



Mijn :evil: zijn nu toch wel luid en duidelij aanwezig. Nu vraag ik me alleen weer af wat dan de eerste echte ongid-dag was. Heb eerst twee dagen een beetje rozige slijmerige afscheiding gehad, toen twee dagen licht en bruin bloedverlies en daarna echt bloedverlies. Iemand enig idee? anders gok ik gewoon wat. Om de dag klussen als de ongi weg is. Helemaal niet verkeerd toch? :inlove:

Hallo hier ben ik weer, klaar met werken.

Je begint weer met tellen op de dag dat je echt bloed bent verloren.

:-* jentel

oh, dan moet ik mijn banner denk even aanpassen

Dat heb ik gelezen.

:-* jentel

Oh ja, dan kan mijn nieuwe NOD ook in de lijst: 3 november. Als mijn cyclus weer 30 dagen is tenminste en als ik goed tel.

:dance: Nieuwe ronden nieuwe kansen.

:-* jentel

idd, Jentel

Heb je nog pijn :?:

:-* jentel