EINDELIJK OKTOBER DEEL 111111111111111111111111111111111

een klein beetje, den tussendoor aan het eten en gaat redelijk… :? :?

manlief heeft lekker gekookt :inlove:

:-*

Lekker is dat he, zo gaat het hier ook vaak.

:-* jentel

Fijn is dat he? Mijn man kookt ook nooit, want ik ben altijd eerder thuis, maar gisteren was ik laat dus toen stond het eten lekker klaar. Heeeerlijk.

Mijn vriend kookt bijna altijd, ik ban altijd later thuis.

:-* jentel

Dat was bij ons ook zo, maar hij is sinds kort van baan veranderd. Hij was gisteren helemaal een beetje van slag toen ik nog niet thuis was. Lief he? :inlove:



Vind het trouwens jammer dat hij er nu nog niet is. Ben een beetje depri en heb een schouder nodig eigenlijk. Nog twintig minuutjes ongeveer, dan is hij er weer, maar hij moet vanavond WEER weg en morgen weer.



Ik vind mezelf een beetje zielig :frowning:

Goed, ik ga maar eens aan het koken. Manlief komt zo thuis en lust vast wel weer wat. Wie weet tot vanavond, ik denk het wel weer even.



Groeten Mees

Mees waarom ben je depri dan :?:

:-* jentel

smakelijk eten, en wie weet tot vanavond :!:

:-*

Ga jij ook eten, dat had je toch al gedaan :?:

:-* jentel

Sjees stelletje ouwehoeren! Ben je even een dagje werken moet je eerst een halve dag bijlezen!



Balen Mees dat je :twisted: :twisted: er zijn, maar inderdaad nieuwe ronden nieuwe kansen! (ennuh klussen hoeft pas van dag 8 tot dag 16 om de dag) je moet het niet overdrijven hoor, kan je vertellen dat je dan als het echt moet weinig zin hebt :wink: (weet ik uit ervaring…)



Garfield, hoop dat ze wegblijven hoor! Maar je hebt wel gelijk dat je niet gek gaat maken! We :thumbup: voor je!



Ga even mijn hamburgers afbakken, mijn man wilde zo graag shoarma, had ik even geen zin in!

Het is wel rustig hier zeg…

Na ja,dan ga ik effe naar een andere side en kijk over 5 min. wel weer hier :hand: :hand:

:-*

Hai Lieke



ikke ben er! saai hoor… heb je nog een andere kwebbelsite?

Nee, is geen kwebbelside, maar ik zat nat beneden op de laptop en omdat m´n pa nu thuis is ben ik even boven gaan zitten…

Ik vind het niet prettig als mijn pa steeds meekan kijken :smiley: :smiley:

Maar ik had net geen tijd om dit hele verhaal uit te leggen, dus zei ik mar andere side :oops: :oops:



Ben net in den Bosch wezen shoppen…was wel leuk maar ik vind dit toch net iets leuker als het koud is buiten :smiley:

:-*

Hé hallo, ja kan me voorstellen dat je dan even apart gaat zitten. Wel gek eigenlijk net of je weer 16 bent :lol:



Ooooh ben al zo lang niet meer wezen shoppen in Den Bosch, mijn vriendinnetje (die met die naam) staat nu op knappen dus met haar komt het er voorlopig niet van en sinds mijn zus in Arnhem woont ga ik met haar ook niet meer zo vaak… mijn andere vriending is een beetje zwaar en shopt graag met iemand die niet bij de kleine maatjes hoeft te zoeken, zij is ook al zwanger… Ga nu vaak in Amsterdam winkelen en natuurlij in Utrecht.

Amsterdam gaan wij ook vaak naar toe ca. 1* per maand. Daar is het toch vaak gezelliger. Morgen ga ik in Arnhm met een vriendin winkelen, zij heeft net een zoontje van 4 maanden…dat is mijn groote vriend. :inlove:



In Oss kom ik nooit, niet gezellig, dan maar iets verder rijden. Ach, zo groot is Nederland ook weer niet.

Soms kijken mensen ons heel raar aan als wij zeggen dat wij regelmatig nar Amsterdam gaan maar binnen een uur ben je er…

:-*

ja dat het een uurtje is weet ik alles van… ongeveer 3 jaar gedaan!



Ik heb een vriendin met vriendinnen uit de buurt bij jou die toch liever in Oss gaan winkelen… grappig toch!



In Arnhem ben ik eigenlijk nog nooit wezen winkelen. Kom daar eigenlijk alleen 's avonds als ik bij mijn zusje op visite ga…



Amsterdam bruist gewoon, daar is het altijd druk en gezellig vind ik.



Wat heeft de tandarts eigenlijk bij je moeten doen? Is je verdoving uitgewerkt?

Dat is een heeeel lang verhaal maar vandaag heeft ie maar een gaatje gevuld. Het gaatje zat dan wel heel diep en mijn hele kies moest uitgehold worden :cry: :cry:

De verdoving is nu uitgewerkt maar ik heb nu heeel veel last en kan niks eten :cry:

:-*

ooooh wat zielig voor je :? ben je nou wel klaar of moet je nog een keer terug? Ik heb gelukkig bijna nooit wat aan mijn gebit, ben ik wel blij mee!



En iedereen maar lachen vroeger dat ik 20x per dag mijn tanden ging poetsen!

Hoe is het met je man? Is ie al wat opgeknapt?

zie dat je weg bent… onverwacht bezoek Lieke?



Ik blijf online, dus ik zie het wel als er nog iemand langskomt!



Voor iedereen die een beetje van Robbie Williams houdt (en het nog niet wist) vanavond even naar Paul de Leeuw kijken om 23.00 uur!

sorry, ben ik weer